Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το νέο VW Polo προβάλλει ένα υψηλό τεχνολογικό προφίλ. Έτσι, εκτός από το «digital» εσωτερικό, διαθέτει τεχνολογίες όπως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, Adaptive Cruise Control, LED φώτα και σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, ενώ στο πνεύμα της εποχής και ειδική έκδοση εξελιγμένη ηχητικά από την Beats.

Ευχάριστη και στιβαρή σε σημείο που θυμίζει το Golf είναι η συμπεριφορά του νέου Polo στο δρόμο.

Οδηγώντας: Πολύ καλή απόδοση από τον 1,0 TSI, στιβαρό σαν Golf

Διαβάστηκε από 14244 αναγνώστες - 17/10/2017

Ας περάσουμε στο ζουμί: πώς δηλαδή είναι το νέο VW Polo στο δρόμο. Αρχικά, είναι ιδιαίτερα ευέλικτο. Επίσης, έχει απόλυτα ισορροπημένη ανάρτηση (σφικτή όσο πρέπει και μαλακή για να απορροφά τις ανωμαλίες), τόσο που μοιάζει σαν... Golo. 
Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε φόραγε τον 1,0 TSI κινητήρα των 115 ίππων. Η χαρακτηριστική 3κύλινδρη ηχητική κάνει την εμφάνισή της στις υψηλές στροφές, ενώ στην πράξη και σε καθημερινές συνθήκες, με το στροφόμετρο να κινείται κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., η απόκριση είναι αρκετά καλή στα απότομα πατήματα του γκαζιού. Σε συνδυασμό μάλιστα με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, το νέο Polo είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στη σβέλτη οδήγηση. 
Πιο αναλυτικά, στις σφιχτές στροφές εκτιμάς το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι που «ακούει» τον οδηγό, αλλά και τα περιθώρια πρόσφυσης ελαστικών και ανάρτησης. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά 215/45 και παρά το χαμηλό τους προφίλ, δεν πέρασαν ενοχλητικοί κραδασμοί στην καμπίνα. Συνοψίζοντας θα λέγαμε πως είναι εξαιρετικός ο τρόπος με τον οποίο κινείται το Polo στο δρόμο συνολικά αλλά και υπό πίεση, γιατί ο οδηγός αισθάνεται σίγουρος, ενώ η ανάρτηση δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να εμφανίζει έντονες κλίσεις και πλεύσεις στις αλλαγές πορείες. Όσο πιο πολύ το οδηγείς, τόσο περισσότερο ανεβάζεις τον οδηγικό σου ρυθμό...
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ