Peugeot 3008 Hybrid (New), Τιμή 23/11/2024: 36 900€
Το νέο Peugeot 3008 σημειώνει κορυφαία αυτονομία στα βενζινοκίνητα
«Γράφει» 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα
Έχει βραβευθεί για τον premium σχεδιασμό και τα πολυτελή υλικά του
Σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις και κόστος κάτω από 37 χιλιάδες
Σε 2 υβριδικές εκδόσεις και ηλεκτρικό με αυτονομία 680 χλμ.
«Γράφει» 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα
Το 3008 ήταν ήδη ένα πετυχημένο οικογενειακό SUV το όποιο ήταν μάλιστα best Seller πέρυσι στην Ελλάδα. Το εγχείρημα της Peugeot σε ένα ήδη βραβευμένο μοντέλο, να αλλάξει τον σχεδιασμό του σε κάτι καινούριο, ήταν από μόνο του πολύ δύσκολο. Πριν πάμε στην εμφάνιση και στην ποιότητα κατασκευής, αξίζει να μιλήσουμε για τον καινούριο υβριδικό κινητήρα της Peugeot που αποδίδει 136ps, ήδη έχουμε μετρήσει την κατανάλωση του και αυτό που μας έχεις εντυπωσιάσει είναι η αυτονομία του στο ταξίδι. Μπορεί και βγάζει 1.000χλμ με ένα γέμισμα. Ρόλο σε αυτό παίζει ο νέος υβριδικός κινητήρας της Peugeot που χρησιμοποιείται στο νέο Peugeot 3008 και σε κατάσταση ταξιδιού καίει μόλις 5,5 λτ.
Έχει βραβευθεί για τον premium σχεδιασμό και τα πολυτελή υλικά του
Όπως είπαμε το εγχείρημα της Peugeot να σχεδιάσει από την αρχή το 3008 ήταν πολύ δύσκολο, το προηγούμενο 3008 από την αρχή της κυκλοφορίας τους και μετέπειτα στα απαραίτητα Facelift που του έγιναν, υπήρξε πάντα πόλος έλξης. Μάλιστα το 2017 βραβεύτηκε στα Red Dot Awards (πρόκειται για έναν ετήσιο διαγωνισμό στον οποίο διακρίνονται προϊόντα του διεθνούς εμπορίου με βάση το σχεδιασμό τους και δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα. Και όμως οι σχεδιαστές της Peugeot κατάφεραν και σχεδίασαν ένα μοντέλο, πολύ πιο εντυπωσιακό που όπως και ο προκάτοχος του φαίνεται πως θα πάνε την Peugeot σε ένα άλλο επίπεδο. Ξεπέρασαν τον κίνδυνο να το κάνουν υπερβολικά φουτουριστικό, τόσο που να ξενίζει και έφτασαν το επίπεδο που στόχευαν, ένα μοντέλο το οποίο μπορεί να ξεπεράσει τους Γερμανούς που στα Premium Μοντέλα τους, έχουν την πρωτοκαθεδρία.
Εξωτερικά, το αμάξωμα των 4,54 μ. Ξεχωρίζει με τη γραμμή της οροφής που χαμηλώνει και καταλήγει σε μια αιωρούμενη αεροτομή. Το πίσω μέρος είναι αρκετά «απότομο», προσφέροντας μια coupe αίσθηση. Η ενιαία γραμμή στα πίσω φώτα και οι τρεις κάθετες «νυχιές» στο σχέδιο αποπνέουν έναν πιο σπορ αέρα. Από μπροστά, οι χαρακτηριστικές νυχιές συνοδεύονται από τρεις LED γραμμές στα πλάγια της μάσκας, ενώ στο κέντρο αυτής, συνεχίζει να δεσπόζει ο λέοντας. Περνώντας στο εσωτερικό, το νέο Panoramic i-Cockpit έχει κυρτό πάνελ ψηλά στο ταμπλό, με την ενιαία επιφάνεια να φτάνει τις 21 ίντσες. Ακόμη, δεσπόζουν 10 μπουτόν αφής τα οποία μπορούν να δεχθούν οποιαδήποτε συντόμευση θέλει ο οδηγός. Η κεντρική κονσόλα επιτρέπει την μετατόπιση του επιλογέα ταχυτήτων, ενώ η κονσόλα μεταξύ οδηγού και συνοδηγού αποτελείται από δύο επίπεδα. Τέλος, ο εσωτερικός χώρος αυξήθηκε χάρη στην νέα πλατφόρμα του μοντέλου, παρέχοντας 20 εκ. στα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ ο αέρας για το κεφάλι πλέον ανέρχεται στα 4,5 εκ. Ακόμη, διαθέτει 1,430 μ. φάρδους στο πίσω κάθισμα, το μεγαλύτερο στην κατηγορία του.
Σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις και κόστος κάτω από 37 χιλιάδες
Το νέο μοντέλο θα βρούμε σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, τις Allure και GT. Η πρώτη, η οποία ξεκινάει με τιμή από 36.900 ευρώ, προσφέρει μεταξύ άλλων, ξεχωριστές Diamond Cut μαύρες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, πλούσιο infotainment (bluetooth για 2 τηλέφωνα, Apple CarPlay & Android Auto), το χαρακτηριστικό i-Cockpit με διπλές αιωρούμενες οθόνες HD 10 ιντσών, κάμερα υποβοήθησης στάθμευσης και οπισθοπορείας, καθώς και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες. Η δεύτερη, με τιμή από 40.900 ευρώ, premium επιλογή GT, διαθέτει προβολείς LED PIXEL και πίσω φώτα LED 3D, μαύρη διαμαντένια οροφή, καμπυλωτή οθόνη 21 ιντσών στο i-Cockpit, 3D πλοήγηση, ασύρματη φόρτιση smartphone, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, καθώς και βοηθό παρκαρίσματος για μπροστά.
Σε 2 υβριδικές εκδόσεις και ηλεκτρικό με αυτονομία 680 χλμ.
Το οικογενειακό SUV θα γίνει διαθέσιμο τόσο σε υβριδική, όσο και plug-in υβριδική έκδοση, καθώς και «καθαρόαιμη» ηλεκτρική. Το υβριδικό μοντέλο εξοπλίζεται με τον κινητήρα HYBRID 136 e-DCS6, με μπαταρία 48V ιόντων λιθίου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, προσφέροντας ισχύ 136 ίππων. Η εταιρεία υπόσχεται ότι το νέο 3008 θα προσφέρει πάνω από 50% αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και μείωση εκπομπών ρύπων έως και 20%, προσφέροντας αυτονομία έως 640 χλμ και έχει τιμή εκκίνησης τα 36.900 ευρώ. Σε ό,τι αφορά την έκδοση plug-in hybrid, εξοπλίζεται με κινητήρα 1,6 PLUG-IN HYBRID 195 e-DCS7, συνδυαζόμενο με 7-σχέσιο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και με ισχύ 198 άλογα. Όπως αναφέρουν οι Γάλλοι, το μοντέλο μπορεί να προσφέρει ως και 87 χλμ. αμιγούς ηλεκτρικής οδήγησης και πάνω από 100 χλμ. αυτονομίας σε αστικές συνθήκες, ενώ το δίκτυο αυτονομίας του εκτείνεται στα 635 χλμ και η τιμή του αρχίζει από τα 46.900 ευρώ. Τέλος, σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική έκδοση, προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, με 213 ίππους και αυτονομία 520 χλμ. , 324 ίππους Dual Motor με τετρακίνηση και 233 ίππους Long Range με αυτονομία 680 χλμ.
Σχολιάστε |