Το νέο VW ID.UNYX μπορεί να μιλάει στον οδηγό!
Θα προσφερθεί στην Κίνα.
Χρυσές λεπτομέρειες και σπορτίφ σχεδίαση.
Infotainment με avatar τεχνητής νοημοσύνης που μιλάει με οδηγό και επιβάτες.
Με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ έως 340 άλογα.
Θα προσφερθεί στην Κίνα
Πρεμιέρα έκανε το νέο Volkswagen ID.UNYX. Το νέο coupe SUV αφορά την αγορά της Κίνας, όπου θα προσφερθεί με έως 340 άλογα, αλλά και ένα σύστημα infotainment με διαδραστικό τρισδιάστατο avatar βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη. Το τελευταίο, σύμφωνα με την VW, μπορεί ακόμα και να συνομιλήσει με τον οδηγό.
Χρυσές λεπτομέρειες και σπορτίφ σχεδίαση
Σχεδιαστικά το ID.UNYX λαμβάνει δυναμική σχεδίαση με χρυσά χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα το σήμα της εταιρείας μπροστά αλλά και τα γράμματα στο πίσω μέρος. Τα εντυπωσιακά στοιχεία στο μπροστινό μέρος είναι η φωτεινή υπογραφή των προβολέων LED matrix, συμπεριλαμβανομένης της οριζόντιας λωρίδας LED, αλλά και ο προφυλακτήρας, ο οποίος φιλοξενεί μεγάλους αεραγωγούς. Πίσω, οι σχεδιαστές έχουν εφαρμόσει σπορ κουπέ καταβολές, όπως και LED φώτα με 3D δομή συν τη φωτιζόμενη οριζόντια λωρίδα, που περνάει και μέσα από το σήμα της VW.
Infotainment με avatar τεχνητής νοημοσύνης που μιλάει με τον οδηγό
Όπως στο εξωτερικό μέρος, έτσι και στην καμπίνα τα χρυσά χαρακτηριστικά δίνουν το παρών. Μεταξύ άλλων τα βρίσκουμε στο τιμόνι, το ταμπλό, στα πάνελ των θυρών και στην κεντρική κονσόλα. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της καμπίνας είναι το σύστημα infotainment που διαθέτει. Το infotainment του ID.UNYX διαθέτει ένα διαδραστικό τρισδιάστατο avatar βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη. Το avatar αυτό αφού προσαρμοστεί σύμφωνα με τα θέλω του οδηγού στη συνέχεια θα συγχρονιστεί με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του οχήματος και θα μιλήσει ακόμη και με ανθρώπινη φωνή. Η Volkswagen λέει ότι χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη το avatar μπορεί ακόμα και να συνομιλήσει με τον οδηγό, ξεφεύγοντας έτσι από το φάσμα των απλών φωνητικών εντολών.
Με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ έως 340 άλογα
Το βασικό ID.UNYX τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων στον πίσω άξονα και συνοδεύεται από μπαταρία 77 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία έως και 621 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο δοκιμών (CLTC). Τέλος, κορυφαία έκδοση θα είναι η τετρακίνητη, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και ισχύ 340 αλόγων.