Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Aygo με το αυτόματο κιβώτιο, που έρχεται να προσφέρει, στο ήδη
πολύ καλό πακέτο του Aygo,
περισσότερη άνεση για κίνηση
στην πόλη και όχι μόνο.
H 1η γενιά του Toyota Aygo λανσαρίστηκε το 2005, και στο διάστημα αυτό υποβλήθηκε σε δύο ανανεώσεις το 2008 και το 2012, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτα τα πλεονεκτήματά του της νεανικής σχεδίασης, της ευχρηστίας, αλλά και της αξιοπιστίας. Σήμερα όμως, και με την 1η γενιά να ξεπερνά τις 760.000 πωλήσεις, υποδεχόμαστε στη χώρα μας τη 2η γενιά του ιαπωνικού μίνι. Όμορφο, με πολύ καλή ποιότητα και φυσικά, εξαιρετική οικονομία κίνησης, το νέο Aygo στοχεύει και πάλι στο να συνεχίσει την best-seller πορεία του στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Σχεδίαση Σχεδιαστικά, το νέο Aygo κερδίζει με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις με την δυναμική και πολύ μοντέρνα σχεδίασή του. Το βλέμμα κλέβει αρχικά το εμπρόσθιο τμήμα, που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota και χαρακτηρίζεται από το μεγάλο «X» της μάσκας, όπως αυτό δημιουργείται από τις δύο διαφορετικού χρωματισμού λωρίδες, που διασταυρώνονται πάνω στη γρίλια. Τα φωτιστικά ξεχωρίζουν για το δυναμισμό τους με μια ιδιαίτερα «αιχμηρή» σχεδίαση, ενώ τέλος, οι λεπτές λωρίδες LED φωτιστικών ημέρας πάνω στον μεγάλο προφυλακτήρα, έρχονται για να τονίσουν τον hi-tech χαρακτήρα του μοντέλου. Στο πλάι από την άλλη, διακρίνουμε τα μικρά σε μέγεθος πλαϊνά πίσω παράθυρα, που ανοίγουν και πάλι προς τα έξω. Στο πίσω μέρος τώρα, ξεχωρίζουν τα πληθωρικά κάθετα φωτιστικά, που αγκαλιάζουν την γυάλινη πόρτα του πορτ-μπαγκάζ.