Για άλλη μια φορά η Toyota δείχνει την πλάτη της στο μετέωρο diesel και χαράζει το δικό της μονοπάτι στην υβριδική τεχνολογία. Σειρά έχει η «μικρή» υβριδική εκδοχή της με τον 1.800άρη κινητήρα των 122 ίππων. Με μέση κατανάλωση τα 3.3λτ/100χλμ. μπορείς να μην ενθουσιαστείς προκαταβολικά?
Όπου και να κοιτάξεις, το όνομα Toyota Corolla φιγουράρει σε τίτλους και εξώφυλλα. Η μεγάλη επιστροφή του απόλυτου παγκόσμιου best seller έκανε τον ντόρο που όλοι περίμεναν. Ήρθε η ώρα λοιπόν να εμβαθύνουμε λίγο παραπάνω και να μάθουμε τα πάντα γύρω από την έκδοση των 1.800 κ.εκ. με την υβριδική τεχνολογία και το αυτόματο e-CVT κιβώτιο.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Μοντέρνες γραμμές με πρωτοκλασάτο ύφος
Όσο επεξεργάζεσαι τη νέα Toyota Corolla, τόσο περισσότερο σου αρέσει. Να είναι τα στενά LED φωτιστικά σώματα εμπρός, τα οποία συνυπάρχουν όμορφα με τη λεπτή γραμμή της μάσκας και τον μεγάλο αεραγωγό του προφυλακτήρα? Η μήπως να είναι η απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε γωνίες και καμπύλες σε έναν μοντέρνο καμβά που δεν ξεπερνά τα 4.370χλστ. σε μέγεθος; Μάλλον είναι ο συνδυασμός όλων αυτών, μαζί με τη δυναμική που αποπνέει χάρη σε ένα χαμηλό νέο πλαϊνό νεύρο αλλά και την εντυπωσιακή πίσω όψη. Αυτή η νεανική σχεδιαστική προσέγγιση είναι αποκλειστικό προσόν της Hatchback έκδοσης και σίγουρα έχει τον λόγο της αναλογιζόμενοι και το target group που επιδιώκει.