σχόλια
Γιατί ήρθε 1ο σε πωλήσεις λιανικής 2023 το Toyota Yaris;
Είναι το φθηνότερο full υβριδικό μικρό, κοστίζει 20.380 ευρώ.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τους χαμηλότερους ρύπους όλης της κατηγορίας.
Έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και 6 χρόνια εγγύηση.
Προσπερνάει γρήγορα και έχει καλή οδική συμπεριφορά.
Γιατί πουλάει τόσο το Toyota Yaris;
Το Toyota Yaris ήρθε πρώτο στις πωλήσεις λιανικής στην κατηγορία του για το 2023, με 3.232 ταξινομήσεις. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, ξεψαχνίζουμε το Toyota Yaris και αναλύουμε τους λόγους που το τοποθετούν στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του. Επιλέγουμε την full υβριδική έκδοση με τον κινητήρα των 116 ίππων, μιας και κοστίζει μόνο 810 ευρώ παραπάνω από την αμιγώς βενζινοκίνητη και παράλληλα προσφέρει μεγαλύτερο όφελος λόγω της κατανάλωσης.
Το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο προσιτό full υβριδικό μικρό και έχει τιμή 20.380 ευρώ. Παράλληλα έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη, σε μικτό κύκλο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και εκπέμπει τα λιγότερα καυσαέρια στην κατηγορία του. Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι καλός, η εγγύηση της Toyota διαρκεί για 6 χρόνια, ενώ η ικανότητα προσπέρασης αλλά και η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μικρού είναι ανώτερα από το μέσο όρο.
Ας δούμε στη συνέχεια του άρθρου τα «ατού» του Toyota Yaris!
Τα πράσινα σημεία του Toyota Yaris
Το Toyota Yaris είναι το φθηνότερο full υβριδικό μικρό, κοστίζει 20.380 ευρώ
Όπως αναφέραμε, το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο φθηνό πλήρως υβριδικό μοντέλο της αγοράς και έχει τιμή που ξεκινά από τα 20.380 ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά μόλις 810 ευρώ ακριβότερη από την απλή, αμιγώς βενζινοκίνητη, με το όφελος λόγω της κατανάλωσης να είναι μεγάλο, όπως θα δούμε στις επόμενες γραμμές.Το Toyota Yaris έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τους χαμηλότερους ρύπους όλης της κατηγορίας
Το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μικρό σε αστικό κύκλο, σε μικτές διαδρομές αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Πιο συγκεκριμένα το υβριδικό Yaris καίει 3,5 λτ/100 χλμ στην πόλη, όσο δηλαδή ένα scooter, και 4,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Σε επαρχιακούς δρόμους η πραγματική κατανάλωση του Toyota Yaris Hybrid είναι 4,3 λτ/100 χλμ.Παράλληλα το ιαπωνικό μικρό έχει τους χαμηλότερους ρύπους της κατηγορίας, με τα εκπεμπόμενα γραμμάρια CO2/χλμ να είναι 87. Εκτός από το καλό στο περιβάλλον, το συγκεκριμένο μοντέλο κάνει καλό και στην τσέπη μας, αφού έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Το Toyota Yaris έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και 6 χρόνια εγγύηση
Η εισαγωγική έκδοση του υβριδικού Toyota Yaris είναι η Active, η οποία κοστίζει 20.380 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός ασφαλείας του μοντέλου θεωρείται πλούσιος, αφού περιλαμβάνει 7 αερόσακους, συναγερμό, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, καθώς και προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων.Πέραν τούτου, η Toyota προσφέρει 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και μέχρι 11 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος, με τη μόνη προϋπόθεση να είναι η πραγματοποίηση του ετήσιος ελέγχου «υγείας» της μπαταρίας.
Το υβριδικό Toyota Yaris προσπερνάει γρήγορα και έχει καλή οδική συμπεριφορά
Ο ηλεκτροκινητήρας δεν προσφέρει απλά μείωση της κατανάλωσης, αλλά ταυτόχρονα βοηθά το κύριο βενζινοκίνητο μοτέρ να επιταχύνει το αυτοκίνητο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το υβριδικό Toyota Yaris με τα 116 άλογα να προσπερνά γρηγορότερα από το μέσο όρο. Πιο αναλυτικά, το ιαπωνικό μικρό έρχεται 7ο στις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα με χρόνο 5,9 και 7,8 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.Η οδική συμπεριφορά του Toyota Yaris είναι καλή, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο της πλατφόρμας TNGA-B, τα φαρδιά μετατρόχια και το χαμηλό κέντρο βάρους.
Σχολιάστε |
- Βασίλης Θαλής
Γιατί αντικειμενικά είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, μακράν...
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Το Corsa δεν ήταν πρώτο σε πωλήσεις?? 🤔
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης το Yaris ήταν πρώτο φίλε μου. Ξεκάθαρα..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis έτυχε να διαβάσω αρκετά site να λένε για το Corsa..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης δεν ξέρω που διάβασες τι, αλλά δεν είναι έτσι..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis μα νομίζω πως και αυτοί εδώ το είχαν γράψει λίγο καιρό πριν...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ίσως είναι αυτό που λέει ο φίλος από κάτω, για πωλήσεις εταιρικές, ενώ εδώ το άρθρο λέει για πωλήσεις σε ιδιώτες.
Ανδρέας ΜανίτσαςGiorgos Karavasilakis Σε συνολικές πωλήσεις ναι βγήκε το Corsa λίγο παραπάνω. Με τη διαφορά ότι το Corsa το προτιμούν πολύ σε εταιρικά και leasing. Το Yaris τα πάει καλύτερα στη λιανική.
Giorgos KaravasilakisΑνδρέας Μανίτσας ναι αυτό λένε όλοι.
Νίκος ΝίκουΑνδρέας Μανίτσας Οι εταιρείες leasing δεν επιλέγουν το πλήρως υβριδικό Yaris γιατί δεν θέλουν να επωμιστούν και τη συντήρηση του υβριδικού του συστήματος. Άσε που τα υβριδικά δεν πιάνουν αξία μεταπώλησης γιατί υπάρχει σκεπτικισμός ως προς την αντοχή της μπαταρίας με τον υποψήφιο αγοραστή να μη θέλει να επωμιστεί επιπλέον το κόστος αλλαγής μπαταρίας
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis δεν είναι περίεργο όμως αυτό ρε φιλαράκι? Γιατί οι ιδιώτες το διαλέγουν το Toyota ενώ οι leasingαδες όχι?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis δλδ η opel κάνει εκπτώσεις για τα leasing ενώ η toyota όχι? Γιατί αυτό με την κατανάλωση, αφού είναι υβριδικό το Yaris θα βόλευε και τους leasing.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης Στους ιδιώτες πάει καλύτερα το Yaris γιατί είναι το φτηνότερο Full hybrid της αγοράς και στην Ελλάδα πουλάει το όνομα Toyota. Ακόμα κι αν είναι 2-3k πιο ακριβό από το Corsa θα τα βγάλεις από τα καύσιμα στα ποσά χρόνια θα έχεις το αμάξι. Στα επαγγελματικά και στα leasing δεν τους νοιάζει η κατανάλωση, άλλος την πληρώνει. Τους νοιάζει η αξία αγοράς να είναι όσο το δυνατόν φτηνότερη, για να το νοικιάζουν και λιγότερο. Και περσυ η Opel είχε πολλές προωθητικές ενέργειες και εκπτώσεις για να ξεστοκαρει μιας και το Corsa μόλις έγινε mir Life Facelift.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Νίκου πανάκριβα τα πουλάνε όλα τα μεταχειρισμένα υβριδικά μαντραδες, που τα αγόρασαν από τις εταιρείες leasing. Μια βολτα στο car θα σου αλλάξει άποψη φιλε
Thodoris LouridasΝίκος Νίκου καλησπέρα το υβριδικό σύστημα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη συντήρηση. Η εταιρίες leasing δεν το επιλέγουν γιατί δεν τους ενδιαφέρει η οικονομία στην κατανάλωση καθώς το καύσιμο δεν συμπεριλαμβάνεται στην ενοικίαση. Γι αυτό και τα υβριδικά μοντέλα της toyota είναι πρώτα σε πωλήσεις σε ιδιώτες γιατί εκεί κοιτάνε την οικονομία. Επίσης η μπαταρία δεν αντικαθιστάτε ποτέ είναι εφ όρου ζωής . Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά πως γίνεται το 2024 να συζητάμε ακόμα αυτονόητα πράγματα. Δηλαδή το ότι η vw skoda audi δίνουνε 2 χρόνια στα μηχανικά μέρη εκεί δεν μας νοιάζει αν θα σπάσει το μοτέρ. Αλλά μας πειράζει η μπαταρία που δίνει 11 χρόνια εγγύηση και που ακόμα και να χαλάσει στα 15 χρόνια η τιμή της θα έχει φτάσει 500 ευρώ .
Stelios GiannelisΟδυσσέας Μαυρομάτης Οι εταιρικές πωλήσεις , leasing, το έβγαλαν συνολικά 1ο
Πάρης ΤανιόςΟδυσσέας Μαυρομάτης 1και 2 Ιανουαρίου που ήταν κλειστά οι αντιπροσωπείες...
Giorgos KaravasilakisThodoris Louridas πες τα ρε φίλε! Δεν έχω ακούσει ποτέ ένα αγοραστή να πηγαίνει να ρωτήσει, πόσο κάνει το μοτέρ του αυτοκινήτου του ΑΝ ποτέ χαλάσει.... Δεν είναι εξωφρενική αυτή η αντίληψη που έχουν?
Thodoris LouridasGiorgos Karavasilakis ακριβός έτσι. Σαν να πάμε να πάρουμε καινούριο αμάξι και να ρωτάμε μετά τα 2-5 χρόνια που λήγει η εγγύηση πόσο κοστίζει να αλλαχτεί το μοτέρ ...επίσης με όλα αυτά τα ηλεκτρικά συστήματα που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα πραγματικά το τελευταίο που θα έπρεπε να ανησυχεί τον κόσμο είναι η μπαταρία .και μην ξεχνάμε ότι τα καινούρια αυτοκίνητα δεν αγοράζονται με την λογική που αγοράζαμε την δεκαετία του 90 δηλαδή να τα κρατήσουμε 20-25 χρόνια, αν κάποιος θέλει να πάρει ένα αμάξι για 25 χρόνια καλύτερα να πάρει ένα civic του 97 .Είναι σαν να πάμε να πάρουμε ένα smartphone τον 200 ευρώ και να πιστεύουμε ότι θα αντέξει 10 χρόνια όπως το Nokia 3310 που είχαμε πριν 20 χρόνια
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΠάρης Τανιός τι συνέβη τότε που ήταν κλειστά οι αντιπροσωπείες?
- Nikos Maresis
Εντάξει είναι καλό το Yaris, οικονομικό έχει κάνει κι όνομα, αλλά η πιο φθηνη έκδοση του είναι κάπως φτώχη... Θα πρέπει να πας από τη δεύτερη για να έχεις πίσω ηλεκτρικά παράθυρα! Τελικά μηπως είναι αυτό που λέει η φθηνια τρώει τον παρά?
Nikos MaresisNikos Maresis δηλαδή αν δεν εχει ηλεκτρικά παράθυρα πισω του πέφτει η...υπόληψη🤣😅😂.Για ψάξε να δεις πόσα πράγματα έχει και να ξέρεις ότι αυτά θα δουλευουν για πολλά χρόνια.
- Μηνάς Αποστόλου
Νομίζω πως και αυτό και το Cross πήγαν πολύ καλά. Αλλά ποιος να τους ανταγωνιστεί? Το Polo?? 🤣🤣
Thomas MakrisΜηνάς Αποστόλου το Clio lpg νομίζω αδικείται ,πολύ πιο άνετο όχημα και πολύ πιο οικονομικό!
Theofanis PappasΜηνάς Αποστόλου Τενεκέδες για χώρα 3κοσμική με δασμούς και τελωνεία για Ferrari....
Μηνάς ΑποστόλουThomas Makris η Renault αδικείται θεωρώ από τον εισαγωγέα της, που έχει βγάλει κακό όνομα και για τις τιμές, και για τα ανύπαρκτα συνεργεία της, και ο κόσμος της έχει γυρίσει την πλάτη...
Thomas MakrisΜηνάς Αποστόλου ενδεχομένως!
Μηνάς ΑποστόλουThomas Makris και ενώ δεν είναι άσχημα αυτοκίνητα, χάνουν στα υπόλοιπα. Πάντως δεν διαφωνώ πως και αυτό θα ήταν καλή επιλογή για Ελλάδα.
Μηνάς ΑποστόλουTheofanis Pappas να αλλάξουμε χώρα προτείνεις δλδ?
- Akis Touger
Για τα σημερινά δεδομένα έχει καλή τιμή. Αυτό, μαζί με την σούπερ χαμηλή κατανάλωση και την αξιοπιστία της Toyota κάνουν τη συνταγή της επιτυχίας 🥰
- Nikos Spanovaggelodimitris
Πρώτο με 18 μήνες αναμονη ? δεν ξέρω
Βασίλης ΘαλήςNikos Spanovaggelodimitris η αναμονή για παραλαβή εννοείς?
Nikos SpanovaggelodimitrisNikos Spanovaggelodimitris θα περίμενες εσύ τόσο καιρό και με ανοιχτή τιμή
Nikos SpanovaggelodimitrisNikos Spanovaggelodimitris με τις ταξινομήσεις στο τέλους του χρόνου...χαχαχαχα
Nikos SpanovaggelodimitrisΒασίλης Θαλής για να το παραλαβεις
Βασίλης ΘαλήςNikos Spanovaggelodimitris και αυτό σε τι επηρεάζει τις πωλήσεις?
Βασίλης ΘαλήςNikos Spanovaggelodimitris ο κόσμος όπως βλέπεις δεν μάσησε να περιμένει για να το αγοράσει. Αλλιώς πως βγήκε 1ο?
Nikos SpanovaggelodimitrisΒασίλης Θαλής εγώ δεν μπορούσα να περιμένω με ανοιχτή τιμή τόσο καιρό
Βασίλης ΘαλήςNikos Spanovaggelodimitris μα σε αυτό φταιγανε το θέμα με τα τσιράκια όχι οι αντιπροσωπείες..
Βασίλης ΘαλήςNikos Spanovaggelodimitris ήταν πρώτο από την αρχή της χρονιάς. Και αυτό και το Cross... Το νόημα όμως αλλάζει? Ο κόσμος το επέλεξε ναι ή όχι?
- Konstantinos Agrafiotis
Πρώτο το Corsa και δεύτερο το γιαρις . Αν εννοεί πρώτο σε πωλήσεις σαν υβριδικό , σωστά . Δεν υπάρχουν και πολλά μοντέλα υβριδικά .
Giorgos KaravasilakisKonstantinos Agrafiotis το Yaris ήταν πρώτο σε αυτή την κατηγορία σε πωλήσεις λιανικής φίλε. Ξεκάθαρα!
Konstantinos AgrafiotisGiorgos Karavasilakis στην κατηγορία του υβριδικού σίγουρα . Δεν το βγάζω από το κεφάλι μου , το Google τα λέει .
Giorgos KaravasilakisKonstantinos Agrafiotis ξέχωρα από κινητήρες, στην συγκεκριμένη κατηγορία σε ιδιώτες, δλδ λιανική όπως ξεκαθαρίζει το άρθρο, πρώτο ήταν το Yaris.
Jorge CubaGiorgos Karavasilakis ναι αλλά στις ζημιές ποιο είναι πρώτο? Αυτό λέει ο φίλος.
Giorgos KaravasilakisJorge Cuba ποιο είναι πρώτο σε ζημιές δλδ?
Jorge CubaGiorgos Karavasilakis Το τελευταίο πάντως είναι το γιαρις και όλα τα Τογιότα,στο πρώτο έχουμε μόνιμα διάφορους νικητές .
Giorgos KaravasilakisJorge Cuba δεν αντιλέγω φίλε μου, αλλά αυτό για να είμαστε ειλικρινείς, δεν το ξέρει κανείς μας. Το μέλλον θα το δείξει...
Jorge CubaGiorgos Karavasilakis Μα δεν το λέμε εσύ και εγώ ,τα στατιστικά που βγαίνουν ετησίως το λένε,τα τελευταία 3 χρόνια τελευταία σε ζημιές η λεξους, Τογιότα δηλαδή.
Giorgos KaravasilakisJorge Cuba γιατί όχι η Toyota όμως? Ξέρω ποια είναι η Lexus σαφώς, αλλά γιατί να μην είναι στην ίδια θέση και η Toyota?
Jorge CubaGiorgos Karavasilakis μια εταιρεία είναι, επειδή έχω λεξους στο σασί επάνω όλες οι σφραγίδες γράφουν Τογιότα μόνο στα τζάμια γράφει λεξους.
Giorgos KaravasilakisJorge Cuba Συμφωνώ φίλε μου! Αλλά στα στατιστικά η Lexus πρώτη. Η Toyota?
Jorge CubaGiorgos Karavasilakis δεύτερη είναι για το 2022 και με περισσότερες πωλήσεις εννοείται.
Jorge CubaGiorgos Karavasilakis Οι πιο αξιόπιστες εταιρείες αυτοκινήτου το 2023 Σύμφωνα με την έρευνα του Consumer Reports λοιπόν, η κορυφή της αξιοπιστίας έχει το όνομα της Lexus με 79 βαθμούς. Ελάχιστα παρακάτω, στους 76 βαθμούς, βρίσκεται η μητρική εταιρεία της, η Toyota, ενώ το βάθρο συμπληρώνεται από τη MINI με 71 βαθμούς.4 Δεκ 2023
Giorgos KaravasilakisJorge Cuba για την ΜΙΝΙ αμφιβάλω, κι εγώ αλλά και όλοι οι ιδιοκτήτες των συνεργείων της. Αλλά ως Toyotaκιας συμφωνώ και επαυξάνω!
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis έχουν τρελό θέμα με τα τρικύλινδρο μοτέρ τους, που βγάζουν μεγάλα θέματα φίλε. Ξέρω από εμπειρία..
- Jorge Cuba
Εργαλείο,και κοιμάσαι ήσυχος.
Theofanis PappasJorge Cuba Δίνουν και συλλογή με γερμανοπολύγωνα μαζί?😂
Konstantinos AndrianakisTheofanis Pappas μια ώρα ταξίδι και θες μασάζ
Kwstas LampropoulosKonstantinos Andrianakis άρα το θέμα είναι η κατηγορία μικρά αυτοκίνητα και όχι, το yaris, έτσι?
Konstantinos AndrianakisKwstas Lampropoulos γενικά Japan
Μηνάς ΑποστόλουKonstantinos Andrianakis εγώ γερμανόφιλος είμαι αδερφέ μου, αλλά δεν παύει ο κόσμος σε όλο τον πλανήτη να αγοράζει με πάθος τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα και κυρίως τα Toyota..
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου υπάρχουν και καλά ιαπωνικά αυτοκίνητα φίλε.
Theofanis PappasKwstas Lampropoulos η κατηγορία είναι τα τελωνεία και οι δασμοί του Ελλαδιστάν που μας έκαναν Ασία να αγοράζουμε κουβάδες ιαπωνικούς και κορεάτικους!
Theofanis PappasKwstas Lampropoulos ια πες μας τα καλά ιαπωνικά να δω κάτι?
Konstantinos AndrianakisTheofanis Pappas DATSUN
Kwstas LampropoulosTheofanis Pappas είναι αμέτρητα άλλα βλέπω πως έχεις ειρωνική διάθεση. Κακά αυτοκίνητα τα Type R ε?
Theofanis PappasKwstas Lampropoulos σοβαρά τώρα,αμέτρητα τα ιαπωνικά κονσερβοκούτια??? Πως να μην γελάσω,αφού ρε άνθρωπε οι δασμοί και οι φόροι στο Ελλαδιστάν είναι υπέρογκοι,αλλιώς δεν θα αγόραζε κανένας ή ελάχιστοι ιαπωνικές ή κορεάτικες σφεντόνες
Kwstas LampropoulosTheofanis Pappas μην φανατιζεσαι ρε άνθρωπε. Στην Ελλάδα αγοράζουν αμέτρητα χρόνια Ιαπωνικά αυτοκίνητα, τα οποία είναι και σχετικά αξιόπιστα, μην λέμε ότι θέλουμε. Εγώ VAGιτης είμαι, αλλά δεν είμαι και τυφλός να μην βλέπω την πραγματικότητα..
Theofanis PappasKwstas Lampropoulos Συμφωνεις για τους δασμούς και τα τελωνεία του Ελλαδιστάν που είναι κλοπή? 9 στα 10 θα ήταν ευρωπαϊκά αν δεν υπήρχε η κλοπή...
Kwstas LampropoulosTheofanis Pappas μιλούσαμε τόση ώρα για ποιότητα αυτοκινήτων, και τώρα το γύρισες σε τελωνεία, κλπ... Με θα, και με εάν....κουβέντα δεν κάνουμε! Δεν μπορεί πραγματικά να πιστεύεις πως δεν παίζει κανένα καλό Γιαπωνέζικο..
Theofanis PappasKwstas Lampropoulos Μα κανένα σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά.Αν δεν υπήρχαν τα ευρωπαϊκά ναι μια χαρά θα ήταν τα ιαπωνικά και τα κορεάτικα!
Kwstas LampropoulosTheofanis Pappas Ακόμα και εγώ που γουστάρω τα Γερμανικά δεν μπορώ να συμφωνήσω με μια τέτοια άποψη αδερφέ..
- Κωνσταντίνος Αντωνακης
Μοναδικό μειονέκτημα του yaris είναι οι χώροι, αν είσαι πάνω από 1,85 δε χώρας. Γι'αυτο το λόγο και μόνον οι εταιρείες leasing διάλεξαν το corsa. Κατά τα άλλα, μια χαρά το yaris, προσιτό και ποιοτικό.
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης τόσο μεγάλη διαφορά έχει το Corsa?
Koulouridis KostasΚωνσταντίνος Αντωνακης το Yaris δε χωράς μπροστά και στο Corsa δε χωράς πίσω Και τα δύο για γυναίκες και νεαρούς είναι 
Δημήτρης ΤζιβράςΚωνσταντίνος Αντωνακης αυτο που λες δεν ισχυει..1.88 κ χωράω τελεια χωρις το καθισμα να ειναι ουτε τερμα πισω ουτε τερμα κατω. Κ πιο ψηλός χωράει. Βέβαια έχει θέμα ο από πισω μου.. άλλο αυτο
Giannis KoutsoumposΚωνσταντίνος Αντωνακης Το Corsa το διάλεξαν οι εταιρίες γιατί ήταν το φθηνότερο μίσθωμα σε diesel. Προτιμούν diesel ακόμη και σήμερα γιατί τα δίνουν σε εργαζόμενους που γράφουν πολλά km σε ανοικτό δρόμο. Για κανέναν άλλο λόγο. Από φέτος που καταργήθηκε η diesel έκδοση στο facelift Corsa, δεν τα βλέπω και πολύ καλά τα πράγματα στις εταιρικές πωλήσεις του στην Ελλάδα... Επειδή καταργείται και το 208 diesel, τους βλέπω να γυρνάνε σε Clio diesel. To Yaris θα συνεχίσει να "σκίζει" στις ιδιωτικές πωλήσεις.
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos ναι, έχω μπει και στα δύο. Στο corsa χωρούσα άνετα, στο yaris ήταν αδύνατον. Πίστεψε με, καμία σχέση, μάλιστα δε μιλάω για τα πίσω καθίσματα αλλά για τη θέση του οδηγού φίλε μου!
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω, απλά δεν έχω δει πουθενά να γράφουν για τόσο σοβαρό θέμα και ειδικά στην θέση του οδηγού που λες. Μήπως δεν κατέβασες σε ύψος το κάθισμα ρε αδερφέ?
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos μπήκα στην αντιπροσωπεία της Toyota στα Γλυκά Νερά. Κατέβασα το κάθισμα όσο πιο κάτω γίνεται και ρύθμισα το τιμόνι. Φώναξα μάλιστα τον πωλητή μήπως μπορεί να κάνει κάποια επιπλέον ρύθμιση, άλλωστε εκείνος ήξερε το yaris καλύτερα από μένα. Τζίφος. Πίστεψε με, αν είσαι πάνω από 1,85 απλά δε χώρας στη θέση του οδηγού στο yaris. Αυτό αρκεί.
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos δεν είναι πολλοί οι ψηλοί οδηγοί στην Ελλάδα μας....
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης καλά δεν μπορώ να πιστέψω πως όλοι οι εταιρικοί, κοίταξαν το ύψος οδηγού ρε αδερφέ μου. Η φθηνή τιμή που τα δίνει στις εταιρείες η opel είναι το θέμα...
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos δεν έχουν μεγάλη διαφορά στη τιμή. Ίσως έπαιξε ρόλο το χρονικό διάστημα παράδοσης, η Toyota σου λέει 12 μήνες μίνιμουμ, δε ξέρω τι λέει η Opel....πάντως το yaris είναι εντελώς ακατάλληλο αν είσαι 1,85 +
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης εγώ λέω για την τιμή που τα πουλάει στις εταιρείες leasing ο εισαγωγέας.
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos αυτό δε μπορώ να το ξέρω....
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης όλοι λένε για τεράστιες εκπτώσεις τα Opel..
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos για να το λένε κάτι θα ξέρουν.....
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης η διαφορά πάντως που έχουν σε πωλήσεις λιανικής είναι τεράστιες ανάμεσα στα δύο μοντέλα..
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos δεν έχω δει επίσημα στοιχεία του 2023. Αυτό που έμαθα είναι πως το 2022 πρώτη η Toyotota και πρώτο μοντέλο το yaris
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης με τα εταιρικά μέσα πρώτη η Opel. Χωρίς, σάρωσαν τα Yaris και Yaris Cross
Kwstas LampropoulosKwstas Lampropoulos αρχικά μου έβαλες άρθρα που λένε για πωλήσεις του 2022, αλλά από την άλλη που διαφωνούμε ρε φίλε, γιατί δεν έχω καταλάβει ...
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos δε διαφωνούμε! Έχω τα στοιχεία του 2022, περιμένω τα στοιχεία του 2023. Σωστά όσα έχεις πει νωρίτερα. Πράγματι φέτος (2023) το Corsa ήρθε πρώτο.
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης με τα leasing όμως ..
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos ασφαλως
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos άλλωστε οι μισές ταξινομησεις (περιπου) είναι leasing...
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Αντωνακης είναι γεγονός. Δίνει πολλά εταιρικά η Opel για αυτό βγήκε μπροστά. Αλλά οι ιδιώτες επέλεξαν Toyota.
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKwstas Lampropoulos αυτή ακριβώς είναι η εικόνα των πωλήσεων
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςKoulouridis Kostas στο yaris φίλε μου αν είσαι πάνω από 1,85 δε χώρας πουθενά. Στο Corsa ακόμη κι οι πολύ ψηλοί επιβάτες είναι άνετα (κεφάλι και ποδια) μπροστά. Οι πίσω όντως δε χωράνε πουθενά, ακόμη και παιδικό κάθισμα πίσω έχει θέματα..... απλά το yaris είναι το πιο προσιτό υβριδικό......
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΔημήτρης Τζιβράς μια χαρά ισχύει. Μπήκα σε επίσημη Toyota, δε χωράω με τίποτε. Το yaris είναι πολύ μικρό στη θέση του οδηγού. Ο πωλητής πήγε το κάθισμα τέρμα πίσω και κάτω, το τιμόνι πήγε τέρμα πάνω. Απίστευτα στριμωγμενη θέση. Είμαι 2 μέτρα φίλε, απλά δε κανει
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΚωνσταντίνος Αντωνακης πίσω μου δε χωρούσε τιποτε και κανένας, ούτε καν παιδικό κάθισμα. Όσο για το πόρτ μπαγκάζ ? Πολύ πολύ μικρό. Γενικά το yaris πολύ μικρό
Δημήτρης ΤζιβράςΚωνσταντίνος Αντωνακης το 1.85 που γράφεις με το 2 μέτρα είναι 15 πόντοι απόσταση.. δεν το λες λίγο. Είμαι 1.88 χωράω ανετα χωρίς να τα χω τερμα πισω άρα συμπεραίνω πως κ ακόμα ψηλότερος χωράει. Πχ 1.90-1.94.. τώρα για τα 2 μέτρα μπορεί να μην κάνει. Αλλά σε αυτή τη περίπτωση δεν κοιτάς δεν κοιτάς το γιαρις προφανώς πας σε μεγαλύτερα. Δεν είναι όλα για ολους
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΔημήτρης Τζιβράς για να πας σε μεγαλύτερο πρέπει να έχεις και τα ανάλογα χρήματα....πίστεψε με, το Corsa είναι πολύ πιο ευρύχωρο τόσο στη θέση του οδηγού καθώς επίσης πίσω και στο πορτ μπαγκάζ. Εγώ στο yaris δε χωράω με τίποτε. Ήταν σκέτη απελπισία. Φυσικά ελάχιστοι έχουν το ύψος μου επομένως δε τους απασχολεί το θέμα των χώρων....
Δημήτρης ΤζιβράςΚωνσταντίνος Αντωνακης δεν είπα πως δεν σε πιστεύω σόγια τους χώρους του corsa. Μπορεί να ναι όντως πιο ευρύχωρο. Δεν έχω άποψη στο συγκεκριμένο. Εγώ είπα πως δεν ισχύει αυτό που είπες για το γιαρις πως δεν χωράει κάποιος παμω από 1.85. Μέχρι 1.88-1.90 χωράει χαλαρά.. κ λίγο ακομα.. πιο πάνω οκ μπορεί να χει θέμα. Τα 2 μέτρα δεν είναι κ το πιο φυσιολογικό οπότε ναι μπορεί να μην σ ταιριάζει το συγκεκριμένο
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΔημήτρης Τζιβράς εν πασει περιπτώσει, όπως είπε κι ο φίλος πιο πριν, πρώτο γενικά το corsa το 2023, συνολικά σε πωλήσεις (με το leasing μέσα δηλαδη). Το θέμα των χώρων είναι προσωπικό, γενικά οι Έλληνες δεν είναι πολύ ψηλός λαός επομένως μια χαρά θα χωρέσουν στο yaris
Λαζαρος ΑποστολιδηςΚωνσταντίνος Αντωνακης Φιλε 1,95 και χωραω μια χαρα..τωρα για τον πισω μου αλλο θεμα..τα καινουρια yaris πιο ευρυχωρα απο τα παλια.το εχω 4 μηνες και ειμαι υπερευχαριστημενος.
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςΛαζαρος Αποστολιδης πίσω σου δε χωράει τίποτε....εγώ με τίποτε στη θέση του οδηγού....γενικά μικρό αυτοκινητο
Κωνσταντίνος ΑντωνακηςGiannis Koutsoumpos να συμπληρώσω πως η Toyota σου λέει περίμενε 12 με 18 μήνες για τη παραλαβή με ανοιχτή τιμή φυσικά....δε ξέρω τι λέει η Opel σχετικά....όντως το diesel είναι κατάλληλο για leasing με πολλά χιλιόμετρα....πράγματι το clio diesel είναι δημοφιλές στο χώρο του leasing, πιθανότατα διότι βγάζει πολλά χιλιόμετρα με ένα γέμισμα ενώ παραδίδεται πιο γρήγορα από ένα Toyota... όντως στις ιδιωτικές πωλήσεις το Yaris θα είναι πολύ ψηλά, αρκεί να μην είσαι πολύ ψηλός....το αδύνατο σημείο του είναι οι χωροι
- Manolis Fanaras
Δεν είναι τυχαία νούμερο ένα εταιρεία στον κόσμο αφού από το ποιο μικρό μεχρη το ποιο μεγάλο μοντέλο έχει αξιοπιστία βέβαια έρχεται σε αντιπαράθεση με κάποια μοντέλα της Σκόντα η Όπελ που κακά τα ψέματα υπερέχουν σε ποιότητα και χώρους και δυσκολεύουν κατά πολύ τον αγοραστή.
- Fanis Giouroukis
Γιατη είναι αξιόπιστο, και έχει πολύ καλή υποστήριξη μετά την αγορά του. Η εγγύηση είναι αληθινή και όχι υποσχέσεις. Αν και λατρεύω το Φιέστα που έχω και είναι για εμένα ότι καλύτερο υπάρχει σε μικρά αυτοκίνητα και έχει 8χρονια εγγύηση, ωστόσο η Φορντ κάνει το κορόιδο όταν πρέπει να φτιάξει κάτι δωρεάν λόγω εγγύησης. Ωστόσο το φιεστακι μου δεν το αλλάζω με τίποτα. Πριν από αυτό είχα AVENSIS D4D. Πολύ καλό αλλά η οδηγική του συμπεριφορά ήτανε άθλια.
- Bakalakos Thomas
Μα αυτό το αμάξι είναι σαν ραδιοφωνο. Σαν κινητό τηλέφωνο σε αξιοπιστία. Μιας χρήσης. Αν βγάλει 8ετία θα ναι θαυμα.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςBakalakos Thomas δεν μπορεί να τα λες αυτά για την αξιοπιστία της Toyota φίλε μου...
Bakalakos ThomasΟδυσσέας Μαυρομάτης τρικυλινδρο φιλε μου. οτι μαρκα και να ναι. ειναι 3 κυλινδροι. 1 πιστονι που σηκωνει τα αλλα 2. Αστα βραστα.
Vasileios BlanBakalakos Thomas να ηταν GM ή κανα Μιτσουμπισι ναι, τωρα στο toyota ειναι μια χαρα οι 3εις κυλινδροι
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςVasileios Blan Τρικυλινδρα έχουν κι άλλοι, αλλά η Toyota βγαίνει πρώτη σε αξιοπιστία στον κόσμο.. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
- Lakis Kretsis
Καλησπέρα , φτηνό δεν είναι για το μέγεθος του ...
Μηνάς ΑποστόλουLakis Kretsis φθηνό δεν είναι, αλλά είναι το φθηνότερο υβριδικό στη χώρα..
Stolze Griechen. Perifanoi Ellhnes. ·Lakis Kretsis το μέγεθος δεν μετράει πάντα...😉😉😉😂😂😂
Lakis KretsisΜηνάς Αποστόλου Καλησπέρα , Ignis ? Panda ... both much more cheap ... and hybrids !!!
Μηνάς ΑποστόλουLakis Kretsis Κάποιο λάθος κάνεις φίλε μου. Καλημέρα. Ούτε το Panda, ούτε το Ignis έχουν φουλ υβριδικές εκδόσεις όπως το Yaris..
- Theofanis Pappas
Γιατί οι δασμοί και τα τελωνεία στο Ελλαδιστάν επιτρέπουν μόνο τενεκεδοκούτια Ιαπωνίας κσι Κορέας!😡
Konstantinos AndrianakisTheofanis Pappas μη λες έτσι για την κονσέρβα
- Antonis Tsamouchis
Κουτάκι με Ρόδες...
Jiovanni JiovanniAntonis Tsamouchis έτσι
Giorgos KaravasilakisAntonis Tsamouchis μιλάμε για μικρά ξέρεις. Και είναι και υβριδικό και Toyota και με μεγάλη εγγύηση, και με καλό εξοπλισμό, και με χαμηλή κατανάλωση, και και και...
Kostas ZorbasAntonis Tsamouchis πες μας ένα καλύτερο;
Nasos ZafirisJiovanni Jiovanni το έχω οδηγήσει πολύ καλό, αλλά θα έπαιρνα CHR....
Giorgos KaravasilakisNasos Zafiris πολύ καλό και το C-HR αλλά δεν κάνει 20, και είναι και για άλλου είδους χρήση..
Theofanis PappasGiorgos Karavasilakis παραμένει κουτάκι 😂
Giorgos KaravasilakisTheofanis Pappas μιλάμε για αυτοκίνητο της κατηγορίας μικρά. Τώρα αν εσένα σου αρέσουν οι μπερλινες, αυτό δεν αλλάζει το πόσο καλό είναι το Yaris.
Kostas ZorbasGiorgos Karavasilakis πες κι εσύ ένα καλύτερο.
Giorgos KaravasilakisKostas Zorbas μα δεν έχει γνώση και διάθεση για συζήτηση. Κολλημένος με μια μάρκα και φανατισμένος με τα αυτοκίνητα λες και είναι αθλητικά και ομάδες. Ενώ είναι γενικώς αποδεκτό πως σε αυτή την κατηγορία δεν υπάρχει καλύτερο από το Yaris
- Γεώργιος Παπαπαναγιώτου
ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΟΣΌ ΚΟΣΤΊΖΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΊΑ ΕΝΟΣ ΦΟΥΛ ΥΒΡΙΔΙΚΟΎ; ΤΟΥ YARIS Π.Χ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΆΜΕ ΜΑΚΡΙΆ.
Μηνάς ΑποστόλουΓεώργιος Παπαπαναγιώτου 2.500 χιλιάρικα και έχει 11 χρόνια εγγύηση η μπαταρία.
Γεώργιος ΠαπαπαναγιώτουΜηνάς Αποστόλου ΜΗΝ ΝΟΜΊΖΕΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΌΤΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΊΑ ΘΑ ΑΛΛΆΞΕΙ. ΔΩΡΕΑΝ ΟΣΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΑ ΦΤΥΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΑ 11 ΧΡΌΝΙΑ. ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΆ ΤΑ ΛΕΦΤΆ ΑΓΑΠΗΤΈ. ΚΆΤΙ ΚΡΎΒΕΤΑΙ ΣΤΑ ΨΙΛΆ ΓΡΆΜΜΑΤΑ.
- Στρατος Σωτηριου
Έχω το ΤΟΥΟΤΑ PRIOUS μοντέλο 2007 . Χιλιόμετρα 189.000 σέρβις κάθε χρόνο . 50 ευρώ βενζίνη 95 οκτανίων κάνω 480 -500 χιλιόμετρα με πατημένο γκάζι κάθε ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ εκτός πόλης . Εντός πόλης κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα μέχρι 40 χιλιομ.και ηλεκτρικά . Όσο για μπαταρίες υβριδικές κανένα πρόβλημα .Μια φορά άλλαξα την απλή μπαταρία όπως όλων των Ι.Χ . Αν το αλλάξω πάλι ΤΟΥΟΤΑ υβριδικό θα πάρω !!!
- Yiannis Spiridakis
Καλό το Yaris δε λέω αλλά γιατί να μην πάρω το Citroen C3 1.2 του ‘24 με 15.900€ και 5 χρόνια εγγύηση, για το παιδί μου.
- Dimitris Geroussis
Ετσι ειναι .... και δεν χαλαει ποτε
- Θανάσης Μίσχος
ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΜΗ.ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2022 ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΥΑRΙS 1.500 ΜΟΝΤ.2017 ΜΕ 50.000ΧΛ.,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ 40.000ΧΛΜ.,ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΡΟΗ ΚΥΛΙΣΗΣ,ΦΡΕΝΑ,REPRIZ KΛΠ.(ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΗΤΑΝ BMW2000 TOY 2005).NOΜΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ VALUE FOR MONEY ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.
- Jack Broller
σε σενα το κανε, στο δικο μου 2 φορες χρειάστηκε και τα αλλαξε μπαμ μπαμ χωρις μα και μου και χωρις πολυ συζήτηση. Εγω ειμαι 1000% ευχαριστημένος οχι μονο απτο φιεστα που 5 χρόνια δεν εχει κανει κιχ αλλα και απο εξυπηρέτηση ΒΕΛΜΑΡ
Fanis GiouroukisJack Broller Μπράβο . Τυχερός είσαι. Και εγώ στην βελμαρ πήγαινα άλλο ούτε από έξω δεν θέλω να περάσω ξανά. Το αμάξι είναι πολύ καλό, το σέρβις είναι άθλιο. Και το κόστος τρισαθλιο. Χωριά ότι μου χρεωνανε ανταλλακτικά που δεν αλαζανε.
Jack BrollerFanis Giouroukis Σε διαφορετικους νομούς πηγαίνουμε, λογικα πας Αθήνα κάπου. Ηράκλειο που παω εγω μιλάμε για άριστη/άμεση εξυπηρέτηση απ'ολες τις πλευρές
Fanis GiouroukisJack Broller Πήγαινα Βελμαρ Νέας Ερυθραίας. Το έβγαλα από την εγγύηση και βρήκα την υγειά μου και ηρέμησε και η τσέπη μου. Η Φoρντ Ελλάς δίνη 2χρονια εγγύηση. Τα υπόλοιπα είναι του εμπόρου που θέλει να πουλήσει αλλά συνήθως δεν θέλει να καλύψει την εγγύηση. Θέλει πάρα πολύ δουλειά για να φτάσει την Τογιότα στο θέμα υποστήριξης και εγγύησης.
- Giorgos Daniilidis
Απλα το 23 πρωτο ηταν το corsa στην Ελλάδα.
Giorgos KaravasilakisGiorgos Daniilidis σε πωλήσεις ιδιωτών ήταν πολύ μακριά το Corsa. Πούλαγε σχεδόν αποκλειστικά σε leasing. Αυτοί εδώ γράφουν για πωλήσεις λιανικής.. Άρα μια χαρά τα λένε.
Giorgos DaniilidisGiorgos Karavasilakis δεν διαχωρίζω με τι τροπο πήραν αυτοκινητο. Με οτι τροπο μπορει ψωνίζει ο καθένας.
Giorgos KaravasilakisGiorgos Daniilidis Εσύ μπορεί να μην διαχωρίζεις. Αλλά εδώ μιλάμε για αγορές εταιριών leasing, για νοικιαρικα, για εταιρικά κλπ κλπ. Στην λιανική, που θα πάνε οι υποψήφιοι να επιλέξουν αυτοκίνητο με τα μετρητά τους ή με χρηματοδότηση, το Yaris σάρωσε. Κάτι δείχνει αυτό..
Giorgos DaniilidisGiorgos Karavasilakis τιποτα δεν δείχνει. Νομίζεις οτι οι μάζες κανουν το σωστο; Οχι οτι εχω κατι με το αμαξι, μου αρεσει. Και το corsa επισης. Δες και τις ευρωπαϊκές πωλήσεις. Επισης παιζουν πολλα σημασια οι τιμές οι χρηματοδοτήσεις τα επιτόκια οι εγγυήσεις οι καταναλώσεις αν ειναι υβριδικο κλπ.
Giorgos KaravasilakisGiorgos Daniilidis μια χαρά δείχνει πως όσοι δεν βρήκαν την τρίπλα της ενοικίασης, ή της έκπτωσης που δίνει στα leasing η Opel, επέλεξαν ένα αντικειμενικά καλύτερο αυτοκίνητο. Και ναι ο;έχουν ρόλο όσα ανέφερες, και είναι συντριπτικά υπέρ της Toyota αυτά τα στοιχεία.
- Εμμ Τζιακης
Ειναι απλα το "μονοφθαλμο " αναμεσα στα στραβα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειναι μπασταρδο ( Υβριδικο) με ολα τα κακα της μοιρας του που συνεπαγεται αυτο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ εδω ειναι ελλαδα και εοειδη η μονη εννοαι των αντιπροσωπειων ειναι τα υπερκερδη δεν προωθουν τις μονες δυο σωστες λυσεις, Diesel και Υδρογονο.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΕμμ Τζιακης σωστή λύση το πετρέλαιο που μολύνει το περιβάλλον??
Εμμ ΤζιακηςΟδυσσέας Μαυρομάτης Τα παντα μολυνουν. Πχ το δικο μου Fiesta diesel 1.5 cTDi εχει εκπομπες 82 CO2 (g/km)( EURO 6.2) την στιγμη που η πλειοψηφια των μπασταρδων ( υβριδικων) στο δρομο εκπεμπουν ανω των 150 CO2 (g/km). Οσο για τα αμοιγως ηλεκτρικα η κατασταση ειναι πολυ πολυ χειροτερη μιας και "μετραμε" τις εκπομπες στην καταναλωση τους και οχι στην παραγωγη τους. Η πλειοψηφια της παραγωγης στην Ευρωπη ειναι απο καρβουνο , με τεραστιες απωλειες στην μεταφορα τους απο τον σταθμο στην καταναλωση. Ομοιως θα ηθελα να δω τι μετρηση "ρυπανσης" θα υπαρξει εαν και οταν εχουμε επαρκη φορτιο στην Ελλαδα ωστε ο καθε ιδιοκτητης να μπορει να φορτιζει σπιτι του. ( Φυσικα πετας ενα καλωδιο απεναντι , στο πεζοδρομιο, παραπερα, παρακατω κλπ οπου βρεις ) ...... ΔΥΣΤΥΧΩΣ μεχρι να γινουν κοινα τα αυτκινητα υδρογονου, η μονη λυση μεχρι τοτε ειναι τα Diesel.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΕμμ Τζιακης τα ντίζελ είναι τα πιο ρυπογόνα από όλα ακόμα και σήμερα, και μιλάς για σωστές επιλογές, σε μια εποχή μείωσης ρύπων. Ξανασκεψου και μετά γράψε..
Εμμ ΤζιακηςΟδυσσέας Μαυρομάτης ΔΕΝ θα αναφερθω στα παλιο γογονος, οτι μια αγελαδα εκπεμπει ποιο πολλους ρυπους απο ενα κακοσυντηρημενο φορτηγο . ( ΕΙΝΑΙ Γεγονος, αγια αυτο αλλωστε Οι κατω Χωρες μειωνουν σημαντικα τον αριθμο εκτρεφομενων ζωων). Αλλα το να λετε οτι ενα συγχρονο Diesel μολυνει συνολικα περισσοτερο απο ενα μπασταρδο η ενα ηλεκτρικο ειναι τουλαχιστον ουτοπια. Μεγιστο λαθος σας φιλτατε. Απλα κοιταξτε τις μετρησεις. ( Εξαιρεστε εαν ειστε μελος της σπειρας που κερδιζει απο τις ηλεκτροπατατες και τα μπασταρδα, οποτε καλα κανετε και προωθητε το απολυτο ατομικο σας συμφερον, αγνοώντας τους συνανθρώπους σας ) .
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΕμμ Τζιακης ανοίξτε οποίο site δείχνει ρύπους και δείτε πόσο βγάζουν τα ντίζελ.
Εμμ ΤζιακηςΟδυσσέας Μαυρομάτης Ειναι τμημα της δουλειας αυτες οι μελετες. Και ΔΥΣΤΥΧΩΣ βλεπω καθημερινα αυτες τις αοριστιες - μισομελετες - αμελετητα που δημοσιευουν οι διαφοροι "Ιουδες " για τα 30 αργυρια. Στο site του ΕΜΠ υπαρχουν δεκαδες πραγματικες μελετες. Ομοιως θα σας προτεινα να μου υποδειξετε καποια μπασταρδα η ηλεκροπατατες, που να εχουν λιγοτερες εκπομπες απο ενα σημερινο EURO 6.3 η EURO 6.2 DIESEL αυτοκινητο. Οχι ομως μετρωντας 10 χμ εντος πολης , αλλα σε μια πληρη διαδρομη ( εντος και εκτος πολεως ) 200χμ . Οσο για τα ηλεκρικα, να υπολογισετε τις εκπομπες των σταθμων παραγωγης, ( Στην Ελλαδα και Τουρκια , μιας και απο εκει κανουμε εισαγωγη ρευματος, ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ στην Τουρκια μιας και το κυριως εργοστασιο ειναι πυρηνικο) , καθως και τις τεραστιες απωλειες μεταφορας απο τονσταθμο εως τον καταναλωτη. Θα περιμενω λοιπον καποια νουμερα. Αλλως θα επαναλαβω το αρχαιο ρητο "ἢ λέγε τι σιγῆς κρεῖττον ἢ σιγὴν ἔχε. " ( Ευριπίδης) .
- Alec Brantzas
Very expensive
- Ποπ Μιχαηλ Ποπ Μαιρη
Για τα ασχετοανικανα κουλαδια μια χαρα ειναι τα μπροστοκουνα κουτακια
- Vasilios Macro
Γιατι ο νεοελληνας θελει οσο περισσοτερο τζιμπ, ειναι το τζιμπ του ραγια…
- Μπάμπης Σιδηρόπουλος
Όλα όσα γράφουν, ισχύουν, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
ΚΩΣΤΑΣ ΧΟΝΔΡΟΜΑΤΙΔΗΣΜπάμπης Σιδηρόπουλος άσε μας ρε εσύ με το zastava 🤣🤣🤣
- Argyros Argyrios
Γι αυτό 🙂
- Ilias Giakoumakis
ωραίο για να πηγαίνουν οι κυρίες στο sm
- Kathy Legatos
Όσο και να το εξυμνείται από την αμερικανική αγορά έχει αποσυρθΕι διότι είχε πρόβλημα με acceleration υπερταχυνση
Giorgos KaravasilakisKathy Legatos τα μικρά αυτοκίνητα ποτέ δεν είχαν "χώρο" στην Αμερική φίλε μου. Από την άλλη εδώ σάρωσαν σε πωλήσεις, αυτό λέει το άρθρο ..
- Nikola Polixronopoulos
1.MODA TO KRITIRIO TON 80 % 2,OMORFO SXEDIO 3.AJIOLOGH ETAIREIA H TOYOTA
Βασίλης ΘαλήςNikola Polixronopoulos Νομίζω πως δεν είναι θέμα μόδας το Yaris. Να μιλάγαμε για κάνα SUV να συμφωνήσω...
Nikola PolixronopoulosΒασίλης Θαλής ΕΓΩ ΑΝΑΦΕΡΑ 3 ΛΟΓΟΥΣ...ΕΣΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ...ΟΚ
Nikola PolixronopoulosΒασίλης Θαλής ΕΓΩ ΑΝΑΦΕΡΑ 3 ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ Η Κ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Βασίλης ΘαλήςNikola Polixronopoulos κουβέντα κάνουμε. Τα μικρά αυτοκίνητα δεν είναι μόδα εδώ και πολλά χρόνια, έτσι δεν είναι?
Nikola PolixronopoulosΒασίλης Θαλής o.k.
Βασίλης ΘαλήςNikola Polixronopoulos χαίρομαι που συμφωνήσαμε.
- Φωτης Καλαιτζης
Γιατί δεν υπάρχει γιατί!!!
- Sakis Koutsopoulos
Τα νούμερα είμαι αμειλιτικτα τυχαίο δεν νομίζω οπότε στην κατηγορία του Yaris ever !
- Γιωργος Κονταξιδακης
Μια χαρά πολύ ωραίο αθρο εβγε
Giorgos KaravasilakisΓιωργος Κονταξιδακης γιατί σας είναι δύσκολο να διαβάσετε πριν γράψετε ρε παιδιά? Πωλήσεις λιανικής λέει ο τίτλος... Το Corsa βγήκε πρώτο συνολικά, μαζί με τις πωλήσεις leasing εταιρικών, κλπ...
Γιωργος ΚονταξιδακηςGiorgos Karavasilakis συγνώμη φίλε μου έχεις δίκιο δεν ανάγνωσα καλά το διορθωνω
Giorgos KaravasilakisΓιωργος Κονταξιδακης δεν πειράζει ρε μάν, αλλά την πατάνε πολλοί έτσι..
- Σωτήρης Αποστόλοπουλος
Ακριβό πολύ.
- Giorgos Karavasilakis
Δλδ ποιος να τους ανταγωνιστεί? Ότι και καλά υπάρχει κάποιος που μπορεί να προσφέρει όλα αυτά σε ανταγωνιστική τιμή?
- Μηνάς Αποστόλου
είναι το φθηνότερο υβριδικό αυτοκίνητο στην χώρα αδερφέ...
- Κώστας Καραγιάννης
Γιατί είναι Toyota
Ιωαννης ΨωρογιαννηςΚώστας Καραγιάννης Ακριβό
- Kwstas Lampropoulos
Όταν ξέρεις να κάνεις καλά την δουλειά σου! Να έχεις και το καλύτερο, και το φθηνότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας..
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos δεν περίμενα από εσένα τέτοιο σχόλιο το ομολογώ.. 🤣
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου ρε συ δεν είμαι τυφλός... 😅
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos δεν είπα κάτι τέτοιο, αλλά δεν περίμενα να αναγνωρίσεις κάτι τέτοιο σε μη VAG εταιρεία..
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου για να είμαστε ειλικρινείς, δεν έχει η VW αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία που να μπορεί να κοντραρει του Yaris..
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos που κατάντησε το Polo ε?
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου το Polo ήταν μια πολύ καλή επιλογή τα προηγούμενα χρόνια όμως έτσι? Μην τα ισοπεδωσουμε όλα..
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos δεν είχα κάποια τέτοια διάθεση. Ίσα ίσα.. Κάποτε συμφωνώ το Polo ήταν μια πολύ τίμια επιλογή..
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos Σήμερα όμως?
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου οι τελευταίες γενιές είναι αλήθεια πως και θέματα έχουν, και ακριβά πολύ είναι...
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos για αυτό ακριβώς τον λόγο είπα ότι είπα. Κατά την απ'τη μου δεν είναι καν σοβαρός ανταγωνιστής.
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου για μένα ακόμα και το Ibiza, καλύτερο είναι.
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos απ' το Yaris?
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου από το Polo ..
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos ααα συμφωνώ κι εγώ. Νομίζω πως στο συγκριτικό χάνει κατά κράτος το Polo... Και κάπως έτσι, το Yaris είναι χωρίς ανταγωνισμό.
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου εε εντάξει, όχι και χωρίς ανταγωνισμό...
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos ποιος είναι ανταγωνιστής?
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου τα νούμερα δείχνουν το Corsa.
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos ναι οκ, δεν αντιλεγω. Απλά τα νούμερα πωλήσεων των ιδιωτών δείχνει την πραγματική διάθεση του κοινού, γιατί με τα εταιρικά παίζουν κι άλλα κόλπα..
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου τι κόλπα?
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos κάνουν εκπτώσεις στις leasing εταιρείες οι αντιπροσωπείες και τέτοια...
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου ναι οκ, κάτι έχω διαβάσει και εγώ. Και μεταξύ μας εντύπωση μου έκαναν τα νούμερα του Corsa.
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos γιατί ρε συ? Δεν είναι κακό αυτοκίνητο.
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου δεν λέω πως είναι κακό αυτοκίνητο, αλλά είναι ένα 208. Και θεωρώ πως η Peugeot είναι καλύτερη μάρκα και με μεγαλύτερο κοινό στην χώρα μας.
Kwstas LampropoulosKwstas Lampropoulos και το αγοραστικό κοινό.
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos ακριβώς! Για αυτό είχε ανεβσμενες πωλήσεις. Η Toyota όμως έχει πολύ μεγαλύτερο κοινό και από τις δύο..
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου ειδικά στην Ελλάδα, ναι.
Μηνάς ΑποστόλουKwstas Lampropoulos και όχι μόνο. Και έξω σαρώνει..
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου ναι έτσι έχω διαβάσει κι εγώ.
- Michael Papas
Φγηνο και καλο
- Κώστας Καραγιάννης
Γιατί είναι Toyota.
- ΜΙΧΑΛΗΣ ΖΟΥΝΗΣ
Είναι το πιο"'Value for money""στην κατηγορία του,είναι όμορφο με επιθετική σχεδίαση,αξιόπιστο,μηδέν φθορές και καίει λιγότερο....
- Panagiotis Katsogiannis
Το mazda 2😂😂😂
- Stelios Giannelis
Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο το Yaris !!!
- Kathy Legatos
Μη το εξύμνησε έχω πίκρα πείρα με το αυτόματο στην Αμερική έχει βγει από την αγορά κάνει υπερταγχυσι
- Giannis Alexinakis
Corsa μέχρι να βγάλει το φεγγάρι (moon) τρίχες
- Panagiotis Katsouris
Τρικυλυνδρο 😂
Konstantinos DouzenisPanagiotis Katsouris εσύ έχεις V12?
Νίκος ΝίκουKonstantinos Douzenis Όλα τα μικρά τρικύλινδρο κινητήρα φέρουν. Με εξαίρεση το μη υβριδικό Mazda 2, το οποίο υστερεί σε ροπή και χώρους.
Stolze Griechen. Perifanoi Ellhnes. ·Νίκος Νίκου και το bmw το x1 τρικυλινδρο είναι...και πολλά άλλα που δεν μπορείς να φανταστείς!!!
John SfetsosStolze Griechen. Perifanoi Ellhnes. · Το τρικύλινδρο δεν είναι για οικονομία κυλίνδρων αλλά για οικονομία καυσίμου. Είναι ένα από τα βασικά του πλεονεκτήματα.
- Τάσος Αθανασίου
Το μεγαλύτερο μείον ότι είναι ηλεκτρικό
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΤάσος Αθανασίου υβριδικό θες να πεις? 🤔
Vasileios BlanΤάσος Αθανασίου αλλο υβριδικο αλλο ηλεκτρικο
Τάσος ΑθανασίουΟδυσσέας Μαυρομάτης ότι πεις υβριδικό πια η διαφορά
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΤάσος Αθανασίου τα ίδια είναι ρε αδερφέ? Τα υβριδικά κυκλοφορούν δεκαετίες και δεν έχουν θέματα..
Τάσος ΑθανασίουΟδυσσέας Μαυρομάτης Το υβριδικό δεν έχει μπαταρίες
Τάσος ΑθανασίουΤάσος Αθανασίου Όταν χαλάσουν αυτές η μπαταρίες ποιο είναι το κόστος για αντικατάσταση
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΤάσος Αθανασίου 2.500 ευρώ.
- Κωνσταντίνος Θεο
Το να έχει ενα κύλινδρο λιγότερο λογικό είναι να μην έχει κατανάλωση και εμένα το ayris του 2013 άμα είχε τρεις κυλίνδρους έτσι θα ήταν αλλά δεν θα πήγαινε 🤣🤣🤣και όταν λήξει η εγγύηση και θες να αλλάξεις μπαταρία για το υβριδικό μετά βάζεις το χέρι βαθιά στην τσέπη σου
Giorgos KaravasilakisΚωνσταντίνος Θεο ίσα ίσα που τα τρικύλινδρο τούρμπο είναι πιεσμένα, και καίνε θα σου έλεγα. Το hybrid yaris δεν καίει λόγω της κορυφαίας υβριδικής τεχνολογίας της Toyota.
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Θεο η εγγύηση όπως ξέρω είναι τεράστια για την μπαταρία υβριδικών της Toyota. Και δεν έχει ακουστεί πως είναι προβληματικά τα υβριδικά της που κυκλοφορούν δεκαετίες..
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΡΑΤΖΗΣΚωνσταντίνος Θεο Μην λες ανακρίβειες. Η Toyota βγάζει υβριδικά (Prius) από το 1997, δηλαδή εδώ και 26 χρόνια. Έχεις ακούσει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις μπαταρίες τους;
Κωνσταντίνος ΘεοGiorgos Karavasilakis για να το υποστηρίζεις τόσο πολύ θα είσαι και κάτοχος από το συγκεκριμένο αμάξι βάλε και την διαφορά στην τιμή την αρχική ακόμη και μεταχειρισμένο σκέψου και αυτό εμένα είναι 1.600 κιλά και το yaris είναι τα μισα από το auris
Giorgos KaravasilakisΚωνσταντίνος Θεο τα δεδομένα κουβεντιάζω αδερφέ μου. Δεν υπάρχει κινητήρας θερμικός που να φτάνει τόσο χαμηλά σε κατανάλωση, όσο ένας υβριδικός. Κανένας όμως ..
Κωνσταντίνος ΘεοΚωνσταντίνος Θεο πόσο είναι 6 χρόνια όσο είναι η εγγύηση του αυτοκινήτου δεν λέω ότι δεν είναι μια οικονομία τα υβριδικά αλλά εγώ αν ήθελα να πάρω το auris το υβριδικό ήθελα πολλά χρήματα οπότε αυτά που θα έδινα στο υβριδικό τα χρήματα τα έκανα απόσβεση με την βενζίνη οπότε αν το σκεφτούμε ούτε χασιμο έχουμε ούτε και κέρδος
Kwstas LampropoulosΚωνσταντίνος Θεο 11 χρόνια είναι η εγγύηση στις μπαταρίες. Και όχι βρε φίλε, αν κάνεις πολλά χλμ στην πόλη, τότε είναι απίστευτη η οικονομία. Κανένα κανονικό δεν μπορεί να πιάσει τέτοιες καταναλώσεις..
Κωνσταντίνος ΘεοKwstas Lampropoulos άμα δίνει τόσο εγγύηση καλά είναι ωραία εμένα φτάνει 6 με 7 στη πόλη και εκείνο φτάνει τρία Ε και στο ταξίδι τα ίδια δεν καίει μετά τα 70
- Ανδρέας Τσεκούρας
Καλο κουβαδακι ....😅
- Τάσος Αθανασίου
Εσείς οι λάτρεις του ηλεκτρικού Ελάτε στα 8 χρόνια να το κουβεντιάσουμε
Nasos ZafirisΤάσος Αθανασίου μακριά από ηλεκτρικο..!!!
- Γεώργιος Παπαπαναγιώτου
ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΑΖDA 2 HYBRID ΚΑΙ ΤΟ ΝΈΟ CITROEN C3 ΣΤΗΝ ΆΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΉΚΕΙ ΣΤΑ SUV.
- Costantinos Bilias
Οταν θα τα φτυσουν οι μπαταριες να σας δω...
Μηνάς ΑποστόλουCostantinos Bilias 2.500 ζηταει η Toyota. Πιο λίγα από όσα ζητάνε σχεδόν όλες οι μάρκες για ενα αυτόματο κιβώτιο ας πούμε..
Nestor AeknesCostantinos Bilias Οι μπαταρίες έχουν 11 χρόνια εγγύηση και κρατάνε σχεδόν 20 χρόνια.!!!
Dimitris KaloudisCostantinos Bilias Dimitris Kaloudis
Dimitris KaloudisCostantinos Bilias φίλος με ταξί υβριδικό, έχει 500.000 χλμ +++ χιλιόμετρα μέσα σε 7 χρόνια. Έχει ακόμα τις εργοστασιακές μπαταρίες. Έχει βγάλει τα λεφτά τούς τουλάχιστον 10 φορές πιστεύω
Dimitris KaloudisCostantinos Bilias Η μόνη αντιπροσωπεία που δίνει 11 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες και στο υβριδικό σύστημα γενικώς. Όταν κάποια άλλη δώσει μεγάλη εγγύηση, ελάτε να μιλήσουμε
Πετρόπουλος ΣίφηςCostantinos Bilias και τα φτυσουν οι μπαταρίες με τα από 11 χρόνια θα σου χουν κάνει απόσβεση το μισό αυτοκίνητο και πάλι οι μπαταρίες έχουν 2500 χιλιάδες ευρώ αυτά που σου έχει απόσβεση είναι τα τριπλά αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα
Costas ToliosCostantinos Bilias άστο, το πουλάς το πουλάει ο δεύτερος ιδιοκτήτης το πουλάει ο τρίτος και δουλεύουν ακόμα
Nick MastroCostantinos Bilias με 11 χρόνια εγγύηση ας τα φτύσουν
Ioannis KarakostasCostantinos Bilias εσύ τώρα έπρεπε να πεις κάτι...
Christos MakrisCostantinos Bilias 2700 σήμερα
Christos DimitrakosCostantinos Bilias 11 χρόνια εγγύηση στην μπαταρία ...6χρονια κινητήρα κλπ είμαι κάτοχος υβριδικού της συγκεκριμένης μάρκας
Christos BournazisCostantinos Bilias Σε καινούργιο yaris δίνουν εγγύηση για τις μπαταρίες 11 χρόνια
Kostas VenianakisCostantinos Bilias 23 χρονων prius με την ιδια μπαταρια εχω ρε πονηρε..
Grigoris KapelesCostantinos Bilias Θα πάρουμε αλλο
Costantinos BiliasΜηνάς Αποστόλου Μονο 2500;;;
Μηνάς ΑποστόλουCostantinos Bilias Ναι τόσο είναι. Για μπαταρία υβριδικού μιλάμε έτσι?
Νίκος ΝίκουΜηνάς Αποστόλου Εγώ έχω ακούσει 3500 ευρώ. Αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα δεν συμφέρει να πάρεις υβριδικό και ας είναι εντός αστικού ιστού.
Antonis FoskDimitris Kaloudis Σωστος !!
Costas ToliosAntonis Fosk είμαι ταξιτζής οδηγάω octavia φυσικό αέριο ,δύο φίλοι μου έχουν Corolla hybrid , μετατροπή σε υγραέριο κόστος κίνησης 4 λεπτά ..η τέλεια λύση
Γιώργος ΚυμιωνήςCostas Tolios μάλλον για θαύμα μιλάμε . Χωρίς δόση ειρωνείας φίλε μου.
- Κώστας Γιαβασογλου
Η Toyota έχει μια άλλη φιλοσοφία δεν φτιάχνει ανάξια για επιδόσεις αλλά για αξιοπιστία. Δεν κυριαρχεί στο image αλλά στην λειτουργικότητα στην αντοχή στις λιγότερες βλάβες Με λίγα λόγια ποιότητα αξιοπιστία
Βασίλης ΘαλήςΚώστας Γιαβασογλου έχει και fun to drive αυτοκίνητα αλλά κυρίως έχει τα υβριδικά σαν σημαία. Ποιος να την χτυπήσει σε οικονομία καυσίμου?
Κώστας ΓιαβασογλουΒασίλης Θαλής σωστό και εγώ fun πολύ τα αγαπώ
- Stelios Niafas
TOYOTA εγγύηση. Αν το κοιτάξουμε κ έτος Ελλάδας σε Ιταλία τουλάχιστον που έχει κ δική της παραγωγή αυτοκινήτων το μεγαλύτερο ποσοστό ίσως και τα περισσότερα υβριδικό-επαγκελματικο είναι ΤΟΥΟΤΑ
- Greg Filos
Το είχα κάνα 4μηνο και είναι το πρώτο Toyota που οδήγησα.. Παρότι Ιταλοφιλος το αμάξι ομολογώ ότι είναι εκπληκτικό..
- Τάσος Ορφανός
Γιατί απλά είναι η καλύτερη αγορά!
- Δημήτρης Φωτακίδης
Είναι και το πιο όμορφο συγκριτικά.