σχόλια
Γιατί ήρθε 1ο σε πωλήσεις λιανικής 2023 το Toyota Yaris;
Είναι το φθηνότερο full υβριδικό μικρό, κοστίζει 20.380 ευρώ.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τους χαμηλότερους ρύπους όλης της κατηγορίας.
Έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και 6 χρόνια εγγύηση.
Προσπερνάει γρήγορα και έχει καλή οδική συμπεριφορά.
Γιατί πουλάει τόσο το Toyota Yaris;
Το Toyota Yaris ήρθε πρώτο στις πωλήσεις λιανικής στην κατηγορία του για το 2023, με 3.232 ταξινομήσεις. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, ξεψαχνίζουμε το Toyota Yaris και αναλύουμε τους λόγους που το τοποθετούν στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του. Επιλέγουμε την full υβριδική έκδοση με τον κινητήρα των 116 ίππων, μιας και κοστίζει μόνο 810 ευρώ παραπάνω από την αμιγώς βενζινοκίνητη και παράλληλα προσφέρει μεγαλύτερο όφελος λόγω της κατανάλωσης.
Το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο προσιτό full υβριδικό μικρό και έχει τιμή 20.380 ευρώ. Παράλληλα έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη, σε μικτό κύκλο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και εκπέμπει τα λιγότερα καυσαέρια στην κατηγορία του. Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι καλός, η εγγύηση της Toyota διαρκεί για 6 χρόνια, ενώ η ικανότητα προσπέρασης αλλά και η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μικρού είναι ανώτερα από το μέσο όρο.
Ας δούμε στη συνέχεια του άρθρου τα «ατού» του Toyota Yaris!
Τα πράσινα σημεία του Toyota Yaris
Το Toyota Yaris είναι το φθηνότερο full υβριδικό μικρό, κοστίζει 20.380 ευρώ
Όπως αναφέραμε, το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο φθηνό πλήρως υβριδικό μοντέλο της αγοράς και έχει τιμή που ξεκινά από τα 20.380 ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά μόλις 810 ευρώ ακριβότερη από την απλή, αμιγώς βενζινοκίνητη, με το όφελος λόγω της κατανάλωσης να είναι μεγάλο, όπως θα δούμε στις επόμενες γραμμές.Το Toyota Yaris έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τους χαμηλότερους ρύπους όλης της κατηγορίας
Το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μικρό σε αστικό κύκλο, σε μικτές διαδρομές αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Πιο συγκεκριμένα το υβριδικό Yaris καίει 3,5 λτ/100 χλμ στην πόλη, όσο δηλαδή ένα scooter, και 4,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Σε επαρχιακούς δρόμους η πραγματική κατανάλωση του Toyota Yaris Hybrid είναι 4,3 λτ/100 χλμ.Παράλληλα το ιαπωνικό μικρό έχει τους χαμηλότερους ρύπους της κατηγορίας, με τα εκπεμπόμενα γραμμάρια CO2/χλμ να είναι 87. Εκτός από το καλό στο περιβάλλον, το συγκεκριμένο μοντέλο κάνει καλό και στην τσέπη μας, αφού έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Το Toyota Yaris έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και 6 χρόνια εγγύηση
Η εισαγωγική έκδοση του υβριδικού Toyota Yaris είναι η Active, η οποία κοστίζει 20.380 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός ασφαλείας του μοντέλου θεωρείται πλούσιος, αφού περιλαμβάνει 7 αερόσακους, συναγερμό, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, καθώς και προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων.Πέραν τούτου, η Toyota προσφέρει 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και μέχρι 11 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος, με τη μόνη προϋπόθεση να είναι η πραγματοποίηση του ετήσιος ελέγχου «υγείας» της μπαταρίας.
Το υβριδικό Toyota Yaris προσπερνάει γρήγορα και έχει καλή οδική συμπεριφορά
Ο ηλεκτροκινητήρας δεν προσφέρει απλά μείωση της κατανάλωσης, αλλά ταυτόχρονα βοηθά το κύριο βενζινοκίνητο μοτέρ να επιταχύνει το αυτοκίνητο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το υβριδικό Toyota Yaris με τα 116 άλογα να προσπερνά γρηγορότερα από το μέσο όρο. Πιο αναλυτικά, το ιαπωνικό μικρό έρχεται 7ο στις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα με χρόνο 5,9 και 7,8 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.Η οδική συμπεριφορά του Toyota Yaris είναι καλή, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο της πλατφόρμας TNGA-B, τα φαρδιά μετατρόχια και το χαμηλό κέντρο βάρους.
Σχολιάστε |
Γιατί αντικειμενικά είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, μακράν...
Προβολή περισσότερων σχολίων
Το Corsa δεν ήταν πρώτο σε πωλήσεις?? 🤔
Εντάξει είναι καλό το Yaris, οικονομικό έχει κάνει κι όνομα, αλλά η πιο φθηνη έκδοση του είναι κάπως φτώχη... Θα πρέπει να πας από τη δεύτερη για να έχεις πίσω ηλεκτρικά παράθυρα! Τελικά μηπως είναι αυτό που λέει η φθηνια τρώει τον παρά?
Νομίζω πως και αυτό και το Cross πήγαν πολύ καλά. Αλλά ποιος να τους ανταγωνιστεί? Το Polo?? 🤣🤣
Για τα σημερινά δεδομένα έχει καλή τιμή. Αυτό, μαζί με την σούπερ χαμηλή κατανάλωση και την αξιοπιστία της Toyota κάνουν τη συνταγή της επιτυχίας 🥰
Πρώτο με 18 μήνες αναμονη ? δεν ξέρω
Πρώτο το Corsa και δεύτερο το γιαρις . Αν εννοεί πρώτο σε πωλήσεις σαν υβριδικό , σωστά . Δεν υπάρχουν και πολλά μοντέλα υβριδικά .
Εργαλείο,και κοιμάσαι ήσυχος.
Μοναδικό μειονέκτημα του yaris είναι οι χώροι, αν είσαι πάνω από 1,85 δε χώρας. Γι'αυτο το λόγο και μόνον οι εταιρείες leasing διάλεξαν το corsa. Κατά τα άλλα, μια χαρά το yaris, προσιτό και ποιοτικό.
Δεν είναι τυχαία νούμερο ένα εταιρεία στον κόσμο αφού από το ποιο μικρό μεχρη το ποιο μεγάλο μοντέλο έχει αξιοπιστία βέβαια έρχεται σε αντιπαράθεση με κάποια μοντέλα της Σκόντα η Όπελ που κακά τα ψέματα υπερέχουν σε ποιότητα και χώρους και δυσκολεύουν κατά πολύ τον αγοραστή.
Γιατη είναι αξιόπιστο, και έχει πολύ καλή υποστήριξη μετά την αγορά του. Η εγγύηση είναι αληθινή και όχι υποσχέσεις. Αν και λατρεύω το Φιέστα που έχω και είναι για εμένα ότι καλύτερο υπάρχει σε μικρά αυτοκίνητα και έχει 8χρονια εγγύηση, ωστόσο η Φορντ κάνει το κορόιδο όταν πρέπει να φτιάξει κάτι δωρεάν λόγω εγγύησης. Ωστόσο το φιεστακι μου δεν το αλλάζω με τίποτα. Πριν από αυτό είχα AVENSIS D4D. Πολύ καλό αλλά η οδηγική του συμπεριφορά ήτανε άθλια.
Μα αυτό το αμάξι είναι σαν ραδιοφωνο. Σαν κινητό τηλέφωνο σε αξιοπιστία. Μιας χρήσης. Αν βγάλει 8ετία θα ναι θαυμα.
Καλησπέρα , φτηνό δεν είναι για το μέγεθος του ...
Γιατί οι δασμοί και τα τελωνεία στο Ελλαδιστάν επιτρέπουν μόνο τενεκεδοκούτια Ιαπωνίας κσι Κορέας!😡
Κουτάκι με Ρόδες...
ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΟΣΌ ΚΟΣΤΊΖΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΊΑ ΕΝΟΣ ΦΟΥΛ ΥΒΡΙΔΙΚΟΎ; ΤΟΥ YARIS Π.Χ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΆΜΕ ΜΑΚΡΙΆ.
Έχω το ΤΟΥΟΤΑ PRIOUS μοντέλο 2007 . Χιλιόμετρα 189.000 σέρβις κάθε χρόνο . 50 ευρώ βενζίνη 95 οκτανίων κάνω 480 -500 χιλιόμετρα με πατημένο γκάζι κάθε ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ εκτός πόλης . Εντός πόλης κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα μέχρι 40 χιλιομ.και ηλεκτρικά . Όσο για μπαταρίες υβριδικές κανένα πρόβλημα .Μια φορά άλλαξα την απλή μπαταρία όπως όλων των Ι.Χ . Αν το αλλάξω πάλι ΤΟΥΟΤΑ υβριδικό θα πάρω !!!
Καλό το Yaris δε λέω αλλά γιατί να μην πάρω το Citroen C3 1.2 του ‘24 με 15.900€ και 5 χρόνια εγγύηση, για το παιδί μου.
Ετσι ειναι .... και δεν χαλαει ποτε
ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΜΗ.ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2022 ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΥΑRΙS 1.500 ΜΟΝΤ.2017 ΜΕ 50.000ΧΛ.,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ 40.000ΧΛΜ.,ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΡΟΗ ΚΥΛΙΣΗΣ,ΦΡΕΝΑ,REPRIZ KΛΠ.(ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΗΤΑΝ BMW2000 TOY 2005).NOΜΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ VALUE FOR MONEY ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.
σε σενα το κανε, στο δικο μου 2 φορες χρειάστηκε και τα αλλαξε μπαμ μπαμ χωρις μα και μου και χωρις πολυ συζήτηση. Εγω ειμαι 1000% ευχαριστημένος οχι μονο απτο φιεστα που 5 χρόνια δεν εχει κανει κιχ αλλα και απο εξυπηρέτηση ΒΕΛΜΑΡ
Απλα το 23 πρωτο ηταν το corsa στην Ελλάδα.
Ειναι απλα το "μονοφθαλμο " αναμεσα στα στραβα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειναι μπασταρδο ( Υβριδικο) με ολα τα κακα της μοιρας του που συνεπαγεται αυτο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ εδω ειναι ελλαδα και εοειδη η μονη εννοαι των αντιπροσωπειων ειναι τα υπερκερδη δεν προωθουν τις μονες δυο σωστες λυσεις, Diesel και Υδρογονο.
Very expensive
Για τα ασχετοανικανα κουλαδια μια χαρα ειναι τα μπροστοκουνα κουτακια
Γιατι ο νεοελληνας θελει οσο περισσοτερο τζιμπ, ειναι το τζιμπ του ραγια…
Όλα όσα γράφουν, ισχύουν, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Γι αυτό 🙂
ωραίο για να πηγαίνουν οι κυρίες στο sm
Όσο και να το εξυμνείται από την αμερικανική αγορά έχει αποσυρθΕι διότι είχε πρόβλημα με acceleration υπερταχυνση
1.MODA TO KRITIRIO TON 80 % 2,OMORFO SXEDIO 3.AJIOLOGH ETAIREIA H TOYOTA
Γιατί δεν υπάρχει γιατί!!!
Τα νούμερα είμαι αμειλιτικτα τυχαίο δεν νομίζω οπότε στην κατηγορία του Yaris ever !
Μια χαρά πολύ ωραίο αθρο εβγε
Ακριβό πολύ.
Δλδ ποιος να τους ανταγωνιστεί? Ότι και καλά υπάρχει κάποιος που μπορεί να προσφέρει όλα αυτά σε ανταγωνιστική τιμή?
είναι το φθηνότερο υβριδικό αυτοκίνητο στην χώρα αδερφέ...
Γιατί είναι Toyota
Όταν ξέρεις να κάνεις καλά την δουλειά σου! Να έχεις και το καλύτερο, και το φθηνότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας..
Φγηνο και καλο
Γιατί είναι Toyota.
Είναι το πιο"'Value for money""στην κατηγορία του,είναι όμορφο με επιθετική σχεδίαση,αξιόπιστο,μηδέν φθορές και καίει λιγότερο....
Το mazda 2😂😂😂
Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο το Yaris !!!
Μη το εξύμνησε έχω πίκρα πείρα με το αυτόματο στην Αμερική έχει βγει από την αγορά κάνει υπερταγχυσι
Corsa μέχρι να βγάλει το φεγγάρι (moon) τρίχες
Τρικυλυνδρο 😂
Το μεγαλύτερο μείον ότι είναι ηλεκτρικό
Το να έχει ενα κύλινδρο λιγότερο λογικό είναι να μην έχει κατανάλωση και εμένα το ayris του 2013 άμα είχε τρεις κυλίνδρους έτσι θα ήταν αλλά δεν θα πήγαινε 🤣🤣🤣και όταν λήξει η εγγύηση και θες να αλλάξεις μπαταρία για το υβριδικό μετά βάζεις το χέρι βαθιά στην τσέπη σου
Καλο κουβαδακι ....😅
Εσείς οι λάτρεις του ηλεκτρικού Ελάτε στα 8 χρόνια να το κουβεντιάσουμε
ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΑΖDA 2 HYBRID ΚΑΙ ΤΟ ΝΈΟ CITROEN C3 ΣΤΗΝ ΆΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΉΚΕΙ ΣΤΑ SUV.
Οταν θα τα φτυσουν οι μπαταριες να σας δω...
Η Toyota έχει μια άλλη φιλοσοφία δεν φτιάχνει ανάξια για επιδόσεις αλλά για αξιοπιστία. Δεν κυριαρχεί στο image αλλά στην λειτουργικότητα στην αντοχή στις λιγότερες βλάβες Με λίγα λόγια ποιότητα αξιοπιστία
TOYOTA εγγύηση. Αν το κοιτάξουμε κ έτος Ελλάδας σε Ιταλία τουλάχιστον που έχει κ δική της παραγωγή αυτοκινήτων το μεγαλύτερο ποσοστό ίσως και τα περισσότερα υβριδικό-επαγκελματικο είναι ΤΟΥΟΤΑ
Το είχα κάνα 4μηνο και είναι το πρώτο Toyota που οδήγησα.. Παρότι Ιταλοφιλος το αμάξι ομολογώ ότι είναι εκπληκτικό..
Γιατί απλά είναι η καλύτερη αγορά!
Είναι και το πιο όμορφο συγκριτικά.