autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
315
σχόλια
Γιατί ήρθε 1ο σε πωλήσεις λιανικής 2023 το Toyota Yaris;

Γιατί ήρθε 1ο σε πωλήσεις λιανικής 2023 το Toyota Yaris;

Διαβάστηκε από 14243 αναγνώστες - 9/1/2024

Είναι το φθηνότερο full υβριδικό μικρό, κοστίζει 20.380 ευρώ.
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τους χαμηλότερους ρύπους όλης της κατηγορίας.
Έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και 6 χρόνια εγγύηση.
Προσπερνάει γρήγορα και έχει καλή οδική συμπεριφορά.

Γιατί πουλάει τόσο το Toyota Yaris;

Το Toyota Yaris ήρθε πρώτο στις πωλήσεις λιανικής στην κατηγορία του για το 2023, με 3.232 ταξινομήσεις. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, ξεψαχνίζουμε το Toyota Yaris και αναλύουμε τους λόγους που το τοποθετούν στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του. Επιλέγουμε την full υβριδική έκδοση με τον κινητήρα των 116 ίππων, μιας και κοστίζει μόνο 810 ευρώ παραπάνω από την αμιγώς βενζινοκίνητη και παράλληλα προσφέρει μεγαλύτερο όφελος λόγω της κατανάλωσης.

Το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο προσιτό full υβριδικό μικρό και έχει τιμή 20.380 ευρώ. Παράλληλα έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη, σε μικτό κύκλο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και εκπέμπει τα λιγότερα καυσαέρια στην κατηγορία του. Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι καλός, η εγγύηση της Toyota διαρκεί για 6 χρόνια, ενώ η ικανότητα προσπέρασης αλλά και η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού μικρού είναι ανώτερα από το μέσο όρο.

Ας δούμε στη συνέχεια του άρθρου τα «ατού» του Toyota Yaris!

ΘετικάΤα πράσινα σημεία του Toyota Yaris

Θετικά Το Toyota Yaris είναι το φθηνότερο full υβριδικό μικρό, κοστίζει 20.380 ευρώ

Όπως αναφέραμε, το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο φθηνό πλήρως υβριδικό μοντέλο της αγοράς και έχει τιμή που ξεκινά από τα 20.380 ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά μόλις 810 ευρώ ακριβότερη από την απλή, αμιγώς βενζινοκίνητη, με το όφελος λόγω της κατανάλωσης να είναι μεγάλο, όπως θα δούμε στις επόμενες γραμμές.
 

Θετικά Το Toyota Yaris έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση και τους χαμηλότερους ρύπους όλης της κατηγορίας

Το Toyota Yaris Hybrid είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση μικρό σε αστικό κύκλο, σε μικτές διαδρομές αλλά και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Πιο συγκεκριμένα το υβριδικό Yaris καίει 3,5 λτ/100 χλμ στην πόλη, όσο δηλαδή ένα scooter, και 4,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Σε επαρχιακούς δρόμους η πραγματική κατανάλωση του Toyota Yaris Hybrid είναι 4,3 λτ/100 χλμ.
Παράλληλα το ιαπωνικό μικρό έχει τους χαμηλότερους ρύπους της κατηγορίας, με τα εκπεμπόμενα γραμμάρια CO2/χλμ να είναι 87. Εκτός από το καλό στο περιβάλλον, το συγκεκριμένο μοντέλο κάνει καλό και στην τσέπη μας, αφού έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
 

Θετικά Το Toyota Yaris έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας και 6 χρόνια εγγύηση

Η εισαγωγική έκδοση του υβριδικού Toyota Yaris είναι η Active, η οποία κοστίζει 20.380 ευρώ. Ο βασικός εξοπλισμός ασφαλείας του μοντέλου θεωρείται πλούσιος, αφού περιλαμβάνει 7 αερόσακους, συναγερμό, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, καθώς και προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων.
Πέραν τούτου, η Toyota προσφέρει 6 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και μέχρι 11 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος, με τη μόνη προϋπόθεση να είναι η πραγματοποίηση του ετήσιος ελέγχου «υγείας» της μπαταρίας.
 

Θετικά Το υβριδικό Toyota Yaris προσπερνάει γρήγορα και έχει καλή οδική συμπεριφορά

Ο ηλεκτροκινητήρας δεν προσφέρει απλά μείωση της κατανάλωσης, αλλά ταυτόχρονα βοηθά το κύριο βενζινοκίνητο μοτέρ να επιταχύνει το αυτοκίνητο.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το υβριδικό Toyota Yaris με τα 116 άλογα να προσπερνά γρηγορότερα από το μέσο όρο. Πιο αναλυτικά, το ιαπωνικό μικρό έρχεται 7ο στις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα με χρόνο 5,9 και 7,8 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Η οδική συμπεριφορά του Toyota Yaris είναι καλή, χάρη στο άκαμπτο πλαίσιο της πλατφόρμας TNGA-B, τα φαρδιά μετατρόχια και το χαμηλό κέντρο βάρους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Βασίλης Θαλής

    Γιατί αντικειμενικά είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, μακράν...

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Το Corsa δεν ήταν πρώτο σε πωλήσεις?? 🤔

  • Nikos Maresis

    Εντάξει είναι καλό το Yaris, οικονομικό έχει κάνει κι όνομα, αλλά η πιο φθηνη έκδοση του είναι κάπως φτώχη... Θα πρέπει να πας από τη δεύτερη για να έχεις πίσω ηλεκτρικά παράθυρα! Τελικά μηπως είναι αυτό που λέει η φθηνια τρώει τον παρά?

  • Μηνάς Αποστόλου

    Νομίζω πως και αυτό και το Cross πήγαν πολύ καλά. Αλλά ποιος να τους ανταγωνιστεί? Το Polo?? 🤣🤣

  • Akis Touger

    Για τα σημερινά δεδομένα έχει καλή τιμή. Αυτό, μαζί με την σούπερ χαμηλή κατανάλωση και την αξιοπιστία της Toyota κάνουν τη συνταγή της επιτυχίας 🥰

  • Nikos Spanovaggelodimitris

    Πρώτο με 18 μήνες αναμονη ? δεν ξέρω

  • Konstantinos Agrafiotis

    Πρώτο το Corsa και δεύτερο το γιαρις . Αν εννοεί πρώτο σε πωλήσεις σαν υβριδικό , σωστά . Δεν υπάρχουν και πολλά μοντέλα υβριδικά .

  • Jorge Cuba

    Εργαλείο,και κοιμάσαι ήσυχος.

  • Κωνσταντίνος Αντωνακης

    Μοναδικό μειονέκτημα του yaris είναι οι χώροι, αν είσαι πάνω από 1,85 δε χώρας. Γι'αυτο το λόγο και μόνον οι εταιρείες leasing διάλεξαν το corsa. Κατά τα άλλα, μια χαρά το yaris, προσιτό και ποιοτικό.

  • Manolis Fanaras

    Δεν είναι τυχαία νούμερο ένα εταιρεία στον κόσμο αφού από το ποιο μικρό μεχρη το ποιο μεγάλο μοντέλο έχει αξιοπιστία βέβαια έρχεται σε αντιπαράθεση με κάποια μοντέλα της Σκόντα η Όπελ που κακά τα ψέματα υπερέχουν σε ποιότητα και χώρους και δυσκολεύουν κατά πολύ τον αγοραστή.

  • Fanis Giouroukis

    Γιατη είναι αξιόπιστο, και έχει πολύ καλή υποστήριξη μετά την αγορά του. Η εγγύηση είναι αληθινή και όχι υποσχέσεις. Αν και λατρεύω το Φιέστα που έχω και είναι για εμένα ότι καλύτερο υπάρχει σε μικρά αυτοκίνητα και έχει 8χρονια εγγύηση, ωστόσο η Φορντ κάνει το κορόιδο όταν πρέπει να φτιάξει κάτι δωρεάν λόγω εγγύησης. Ωστόσο το φιεστακι μου δεν το αλλάζω με τίποτα. Πριν από αυτό είχα AVENSIS D4D. Πολύ καλό αλλά η οδηγική του συμπεριφορά ήτανε άθλια.

  • Bakalakos Thomas

    Μα αυτό το αμάξι είναι σαν ραδιοφωνο. Σαν κινητό τηλέφωνο σε αξιοπιστία. Μιας χρήσης. Αν βγάλει 8ετία θα ναι θαυμα.

  • Lakis Kretsis

    Καλησπέρα , φτηνό δεν είναι για το μέγεθος του ...

  • Theofanis Pappas

    Γιατί οι δασμοί και τα τελωνεία στο Ελλαδιστάν επιτρέπουν μόνο τενεκεδοκούτια Ιαπωνίας κσι Κορέας!😡

  • Antonis Tsamouchis

    Κουτάκι με Ρόδες...

  • Γεώργιος Παπαπαναγιώτου

    ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΟΣΌ ΚΟΣΤΊΖΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΊΑ ΕΝΟΣ ΦΟΥΛ ΥΒΡΙΔΙΚΟΎ; ΤΟΥ YARIS Π.Χ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΆΜΕ ΜΑΚΡΙΆ.

  • Στρατος Σωτηριου

    Έχω το ΤΟΥΟΤΑ PRIOUS μοντέλο 2007 . Χιλιόμετρα 189.000 σέρβις κάθε χρόνο . 50 ευρώ βενζίνη 95 οκτανίων κάνω 480 -500 χιλιόμετρα με πατημένο γκάζι κάθε ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ εκτός πόλης . Εντός πόλης κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα μέχρι 40 χιλιομ.και ηλεκτρικά . Όσο για μπαταρίες υβριδικές κανένα πρόβλημα .Μια φορά άλλαξα την απλή μπαταρία όπως όλων των Ι.Χ . Αν το αλλάξω πάλι ΤΟΥΟΤΑ υβριδικό θα πάρω !!!

  • Yiannis Spiridakis

    Καλό το Yaris δε λέω αλλά γιατί να μην πάρω το Citroen C3 1.2 του ‘24 με 15.900€ και 5 χρόνια εγγύηση, για το παιδί μου.

  • Dimitris Geroussis

    Ετσι ειναι .... και δεν χαλαει ποτε

  • Θανάσης Μίσχος

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΜΗ.ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2022 ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΥΑRΙS 1.500 ΜΟΝΤ.2017 ΜΕ 50.000ΧΛ.,ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ 40.000ΧΛΜ.,ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΡΟΗ ΚΥΛΙΣΗΣ,ΦΡΕΝΑ,REPRIZ KΛΠ.(ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΗΤΑΝ BMW2000 TOY 2005).NOΜΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ VALUE FOR MONEY ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.

  • Jack Broller

    σε σενα το κανε, στο δικο μου 2 φορες χρειάστηκε και τα αλλαξε μπαμ μπαμ χωρις μα και μου και χωρις πολυ συζήτηση. Εγω ειμαι 1000% ευχαριστημένος οχι μονο απτο φιεστα που 5 χρόνια δεν εχει κανει κιχ αλλα και απο εξυπηρέτηση ΒΕΛΜΑΡ

  • Giorgos Daniilidis

    Απλα το 23 πρωτο ηταν το corsa στην Ελλάδα.

  • Εμμ Τζιακης

    Ειναι απλα το "μονοφθαλμο " αναμεσα στα στραβα. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειναι μπασταρδο ( Υβριδικο) με ολα τα κακα της μοιρας του που συνεπαγεται αυτο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ εδω ειναι ελλαδα και εοειδη η μονη εννοαι των αντιπροσωπειων ειναι τα υπερκερδη δεν προωθουν τις μονες δυο σωστες λυσεις, Diesel και Υδρογονο.

  • Alec Brantzas

    Very expensive

  • Ποπ Μιχαηλ Ποπ Μαιρη

    Για τα ασχετοανικανα κουλαδια μια χαρα ειναι τα μπροστοκουνα κουτακια

  • Vasilios Macro

    Γιατι ο νεοελληνας θελει οσο περισσοτερο τζιμπ, ειναι το τζιμπ του ραγια…

  • Μπάμπης Σιδηρόπουλος

    Όλα όσα γράφουν, ισχύουν, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.

  • Argyros Argyrios

    Γι αυτό 🙂

  • Ilias Giakoumakis

    ωραίο για να πηγαίνουν οι κυρίες στο sm

  • Kathy Legatos

    Όσο και να το εξυμνείται από την αμερικανική αγορά έχει αποσυρθΕι διότι είχε πρόβλημα με acceleration υπερταχυνση

  • Nikola Polixronopoulos

    1.MODA TO KRITIRIO TON 80 % 2,OMORFO SXEDIO 3.AJIOLOGH ETAIREIA H TOYOTA

  • Φωτης Καλαιτζης

    Γιατί δεν υπάρχει γιατί!!!

  • Sakis Koutsopoulos

    Τα νούμερα είμαι αμειλιτικτα τυχαίο δεν νομίζω οπότε στην κατηγορία του Yaris ever !

  • Γιωργος Κονταξιδακης

    Μια χαρά πολύ ωραίο αθρο εβγε

  • Σωτήρης Αποστόλοπουλος

    Ακριβό πολύ.

  • Giorgos Karavasilakis

    Δλδ ποιος να τους ανταγωνιστεί? Ότι και καλά υπάρχει κάποιος που μπορεί να προσφέρει όλα αυτά σε ανταγωνιστική τιμή?

  • Μηνάς Αποστόλου

    είναι το φθηνότερο υβριδικό αυτοκίνητο στην χώρα αδερφέ...

  • Κώστας Καραγιάννης

    Γιατί είναι Toyota

  • Kwstas Lampropoulos

    Όταν ξέρεις να κάνεις καλά την δουλειά σου! Να έχεις και το καλύτερο, και το φθηνότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας..

  • Michael Papas

    Φγηνο και καλο

  • Κώστας Καραγιάννης

    Γιατί είναι Toyota.

  • ΜΙΧΑΛΗΣ ΖΟΥΝΗΣ

    Είναι το πιο"'Value for money""στην κατηγορία του,είναι όμορφο με επιθετική σχεδίαση,αξιόπιστο,μηδέν φθορές και καίει λιγότερο....

  • Panagiotis Katsogiannis

    Το mazda 2😂😂😂

  • Stelios Giannelis

    Ένα πολύ καλό αυτοκίνητο το Yaris !!!

  • Kathy Legatos

    Μη το εξύμνησε έχω πίκρα πείρα με το αυτόματο στην Αμερική έχει βγει από την αγορά κάνει υπερταγχυσι

  • Giannis Alexinakis

    Corsa μέχρι να βγάλει το φεγγάρι (moon) τρίχες

  • Panagiotis Katsouris

    Τρικυλυνδρο 😂

  • Τάσος Αθανασίου

    Το μεγαλύτερο μείον ότι είναι ηλεκτρικό

  • Κωνσταντίνος Θεο

    Το να έχει ενα κύλινδρο λιγότερο λογικό είναι να μην έχει κατανάλωση και εμένα το ayris του 2013 άμα είχε τρεις κυλίνδρους έτσι θα ήταν αλλά δεν θα πήγαινε 🤣🤣🤣και όταν λήξει η εγγύηση και θες να αλλάξεις μπαταρία για το υβριδικό μετά βάζεις το χέρι βαθιά στην τσέπη σου

  • Ανδρέας Τσεκούρας

    Καλο κουβαδακι ....😅

  • Τάσος Αθανασίου

    Εσείς οι λάτρεις του ηλεκτρικού Ελάτε στα 8 χρόνια να το κουβεντιάσουμε

  • Γεώργιος Παπαπαναγιώτου

    ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΑΖDA 2 HYBRID ΚΑΙ ΤΟ ΝΈΟ CITROEN C3 ΣΤΗΝ ΆΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΉΚΕΙ ΣΤΑ SUV.

  • Costantinos Bilias

    Οταν θα τα φτυσουν οι μπαταριες να σας δω...

  • Κώστας Γιαβασογλου

    Η Toyota έχει μια άλλη φιλοσοφία δεν φτιάχνει ανάξια για επιδόσεις αλλά για αξιοπιστία. Δεν κυριαρχεί στο image αλλά στην λειτουργικότητα στην αντοχή στις λιγότερες βλάβες Με λίγα λόγια ποιότητα αξιοπιστία

  • Stelios Niafas

    TOYOTA εγγύηση. Αν το κοιτάξουμε κ έτος Ελλάδας σε Ιταλία τουλάχιστον που έχει κ δική της παραγωγή αυτοκινήτων το μεγαλύτερο ποσοστό ίσως και τα περισσότερα υβριδικό-επαγκελματικο είναι ΤΟΥΟΤΑ

  • Greg Filos

    Το είχα κάνα 4μηνο και είναι το πρώτο Toyota που οδήγησα.. Παρότι Ιταλοφιλος το αμάξι ομολογώ ότι είναι εκπληκτικό..

  • Τάσος Ορφανός

    Γιατί απλά είναι η καλύτερη αγορά!

  • Δημήτρης Φωτακίδης

    Είναι και το πιο όμορφο συγκριτικά.

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook