Mercedes C 200 CDI: Έκανε 400.000 χλμ χωρίς να «βγάλει» τίποτα
Διαβάστηκε από 27909 αναγνώστες - 7/9/2023
Πόσο καλή είναι μια μεταχειρισμένη Mercedes C-Class 15ετίας με 400.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της; Δοκιμάζουμε μια πετρελαιοκίνητη C 200 CDI του 2008 και βλέπουμε πώς αντιστέκεται στο πέρασμα του χρόνου, αναλύουμε τις φθορές και τις βλάβες που έχει και αξιολογούμε αν το μοντέλο είναι καλό για αγορά μεταχειρισμένου.
Δοκιμάζουμε μεταχειρισμένη Mercedes C 200 CDI με 400.000+ χλμ
Η Mercedes C-Class αποτελεί ένα αυτοκινητικό όνειρο για πολλούς και μπορεί να γίνει πιο προσιτό μέσω της αγοράς μεταχειρισμένου. Η C-Class της τρίτης γενιάς (W204), που κατασκευάστηκε μεταξύ 2007 και 2014 (2015 για τις coupe εκδόσεις) είναι διαθέσιμη πλέον με τιμές που κυμαίνονται γύρω στα 14.000 ευρώ.
Η απόκτηση του γερμανικού premium sedan σε τιμή χαμηλότερη από το μέσο όρο είναι εφικτή, στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει ένα αυτοκίνητο με αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων. Πόσο καλά αντέχει μια τέτοια C-Class; Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε μια C 200 CDI του 2008 που έχει διανύσει 406.000 χιλιόμετρα. Ας δούμε τι θα ανακαλύψουμε στον τομέα των ζημιών και των φθορών!
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Αξιόπιστος ο diesel κινητήρας της Mercedes C 200 CDI
Κάτω από το καπό της μεταχειρισμένης Mercedes C 200 CDI βρίσκεται ο turbo πετρελαιοκινητήρας 2.148 κ. εκ με τον κωδικό OM 646 Evo που αποδίδει 136 άλογα και 270 Nm ροπή. Το μοτέρ πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 4 και έχει μέση κατανάλωση 6,8 λτ/100 χλμ. Αυτός ο κινητήρας έχει βρει εφαρμογή σε πολλά Taxi στην Ευρώπη και είναι αξιόπιστος.
Αναλόγως του τρόπου οδήγησης από τον προηγούμενο κάτοχο, μια C 200 CDI με αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων ενδέχεται να παρουσιάσει βλάβη στο φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου. Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αυτό θα οφείλεται στο διακόπτη διαφορικής πίεσης ή σε φθαρμένες σωληνώσεις.
Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας παρατηρήθηκε μια ελαφριά ποσότητα λαδιού που έχει «δακρύσει» από τον κινητήρα. Βέβαια απέχει αρκετά από τα φαινόμενα σταξίματος που είναι κρίσιμα για να αποτελέσουν πρόβλημα στον τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ.
Κατά την οδήγηση της Mercedes C 200 CDI με τα 406.000 χιλιόμετρα δεν ακούγονται ιδιαίτεροι τριγμοί από το σασί και την ανάρτηση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Ο πετρελαιοκινητήρας δουλεύει σθεναρά και ακούραστα και οι αλλαγές ταχυτήτων στο εξάρι σασμάν γίνονται με εκπληκτική ακρίβεια.
Αντίστοιχα αξιόπιστα είναι και τα ηλεκτρολογικά της Mercedes C-Class W204. Κατά το test drive του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου παρατηρήθηκε το μήνυμα σφάλματος «ABSESP» στο καντράν. Συνήθως η αιτία για αυτό είναι ο αισθητήρας ABS, ένα εξάρτημα που κοστίζει καινούργιο γύρω στα 50 ευρώ.