Skoda Yeti 6ετιας: Είναι καλή αγορά σαν μεταχειρισμένο;
25/10/2023
Πόσο καλό είναι το Skoda Υeti με τον 1.200αρη TSI των 110 ίππων με το χειροκίνητο 6αρι σασμάν μετά από 6 χρόνια και 116.800 χιλιόμετρα στο δρόμο; Το «ξεψαχνίζουμε» και σας αναφέρουμε όλες τις βλάβες και τις φθορές που παρουσιάζει!
Αν και η Skoda είχε ταρακουνήσει την αγορά από τη δεκαετία του 1980 με τις έξυπνες ιδέες της, έπρεπε να φτάσουμε στο 2009 ώστε να παρουσιάσει το πρώτο SUV της, το Yeti. Mε μήκος 4,22 μέτρα και ύψος 1,69 μ, το μοντέλο ήταν και παραμένει ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, αρκετό ευρύχωρο, κλείνοντας στο μάτι σε οικογένειες αλλά και επαγγελματίες που αναζητάνε χώρους. Η θέση οδήγησης του είναι τυπική για SUV, με το κάθισμα να είναι ελαφρώς υπερυψωμένο και άνετο, ενώ τα χειριστήρια του ταμπλό και γενικά η φιλοσοφία λειτουργίας του δεν διαφέρει από τη Octavia της δεύτερης γενιάς.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Το Yeti εξακολουθεί να έχει ζήτηση
Βέβαια είχε αρκετά σκληρά πλαστικά, τα οποία είναι αρκετά επιρρεπή σε γρατζουνιές, με αποτέλεσμα στο πέρασμα του χρόνου να φαίνονται ταλαιπωρημένα. Πάντως στο πίσω μέρος τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέροντα, αφού τα τρία ξεχωριστά καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν κατά μήκος και να αναδιπλωθούν, με τους μηχανισμούς τους να λειτουργούν αρκετά καλά μετά από 6 χρόνια στο αυτοκίνητο δοκιμή μας, ενώ αν χρειαστεί μπορεί να αφαιρεθεί τελείως το κεντρικό πίσω κάθισμα και τα άλλα να «μετακινηθούν» προς το κέντρο δίνοντας για ακόμη μεγαλύτερη ευρυχωρία και καλύτερη αίσθηση του χώρου (μια λειτουργία που ακόμα και σήμερα θεωρείται από τις καλύτερες στο τομέα της πρακτικότητας).
Αυτή είναι μια από τις λεπτομέρειες που επιτρέπει το Yeti να εξακολουθεί να έχει ζήτηση ακόμα και σήμερα στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο μέσα στο πέρασμα των χρόνων ωρίμασε σαν καλό κρασί, και μπορεί στο μεγάλο facelift στα τέλη του 2013 να έχασε τη χαρακτηριστική μπροστινή του σχεδίαση αλλά βελτιώθηκε σε αρκετά σημεία, μπαίνοντας σε πιο ποιοτικά μονοπάτια.
Σελ.
2 | Το βασικό μοντέλο διαθέτει μόνο τα απαραίτητα, τίμιος ο 1.200αρης κινητήρας |
Σελ.
3 | Βγαίνει και τετρακίνητο, ακριβές όμως οι βλάβες του |