Βγαίνει και τετρακίνητο, ακριβές όμως οι βλάβες του
Aν το Skoda Yeti κατά βάση είναι ένα αυτοκίνητο ασφάλτου με καλή οδική συμπεριφορά, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με την τετρακίνηση Haldex, το μετέτρεπε σε όχημα ικανό να κινηθεί σε σημεία με μικρότερη πρόσφυση, όπως χιονισμένους δρόμους και του έδινε, ανάλογα τον κινητήρα, την δυνατότητα να ρυμουλκήσει τρέιλερ βάρους έως και 1.800 κιλά.
Όμως οι περιορισμένες γωνιές προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας δεν του επέτρεπαν να κάνει εντυπωσιακά πράγματα σε off-road διαδρομές, αν και αυτό δεν το εμπόδισε να επιλεχτεί από αρκετούς κυνηγούς ή αγρότες. Πάντως καλό είναι να αποφεύγονται τα τετρακίνητα Yeti, γιατί το σύστημα τετρακίνησης Haldex βγάζει βλάβες οι οποίες είναι εξαιρετικά δαπανηρές.
Συμπέρασμα
Το Yeti παραμένει ακόμα ένα hot όνομα στο κομμάτι των μεταχειρισμένων, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει 6 χρόνια από τη διακοπή του και αυτό οφείλεται στην ιδιαίτερη σχεδίαση του, στους χώρους τους και τη δοκιμασμένη τεχνολογία. Η συμβουλή μας σε όποιους ψάχνουν ένα τέτοιο μοντέλο είναι να κινηθούν σε χρονολογία μετά του 2013 και κινητήρες τεχνολογίας Euro 6, με πλήρες ιστορικό service και χειροκίνητο σασμάν.
Σελ. 1 | Skoda Yeti 6ετιας: Είναι καλή αγορά σαν μεταχειρισμένο; |
Σελ. 2 | Το βασικό μοντέλο διαθέτει μόνο τα απαραίτητα, τίμιος ο 1.200αρης κινητήρας |
Σελ. 3 | Βγαίνει και τετρακίνητο, ακριβές όμως οι βλάβες του |