Ο πρωτοπόρος στα καλύτερα του!

Το σύστημα περιλαμβάνει μία μπαταρία 274 Volt (βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών), έναν εναλλάκτη ενέργειας, έναν ηλεκτροκινητήρα, μία γεννήτρια και τον κλασικό βενζινοκινητήρα

Στο εσωτερικό σαν γνήσιο Toyota, το Prius διέθετε πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό ενώ οι οθόνες έδιναν τον απαραίτητο high-tech τόνο.

Πόσο αξίζει ενα μεταχειρισμένο Prius;

Διαβάστηκε από 2588 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/2/2018

Πόσο αξίζει ενα μεταχειρισμένο Prius;Η Toyota με το Prius έκανε την επανάσταση στην αυτοκίνηση και έφερε την υβριδική τεχνολογία. Δοκιμάζουμε την 2η γενιά του επαναστατικού μοντέλου και εξετάζουμε αν αξίζει ως μεταχειρισμένο

 
   
Η 2η γενιά του υβριδικού μοντέλου παρουσιάστηκε το 2004 και πωλούταν μέχρι το 2009 ενώ το 2006 υπέστη ένα μικρό facelift. Πούλησε σε όλο τον κόσμο, μόνο η 2η γενιά 1,192,000 κομμάτια. Κατηγοριοποιήθηκε ως  SULEV (Super Ultra Low Emissions Vehicle) μιας και η πραγματική κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5λτ./100χλμ. Η απήχηση των υβριδικών είναι τόσο μεγάλη που η Toyota βάζει αυτή την τεχνολογία ακόμα σε διαφορετικά μοντέλα και δεν δίστασε να την βάλει και στο μικρό Yaris.


Λίγα λόγια για το υβριδικό σύστημα

Το Hybrid System Drive συνδυάζει δύο κινητήρες (ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, 77 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα), οι οποίοι λειτουργούν παράλληλα, σειριακά ή και οι δύο μαζί, με αποδιδόμενη συνδυαζόμενη ισχύ 110 ίππων. Το σύστημα περιλαμβάνει μία μπαταρία 274 Volt (βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών), έναν εναλλάκτη ενέργειας, έναν ηλεκτροκινητήρα, μία γεννήτρια και τον κλασικό βενζινοκινητήρα. Χαρακτηριστικό της λειτουργίας του Hybrid System Drive είναι το γεγονός ότι αρχικά το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα ενώ αν οι απαιτήσεις ανεβούν (υψηλές ταχύτητες) τότε την κίνηση αναλαμβάνει ο βενζινοκινητήρας.

Παράλληλα όταν το όχημα επιβραδύνει, οι μπαταρία επανακτεί ενέργεια (φορτίζεται από τους κινητήριους τροχούς που μετατρέπουν τον ηλεκτροκινητήρα σε γεννήτρια). Αποτέλεσμα του συστήματος είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και η χαμηλή κατανάλωση (4,3lt/100 χλμ.) ενώ σε αυτό συμβάλλουν με τη σειρά τους και τα ηλεκτρονικά συστήματα -by wire- για το γκάζι, το φρένο και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Στο εσωτερικό σαν γνήσιο Toyota, το Prius διέθετε πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό ενώ οι οθόνες έδιναν τον απαραίτητο high-tech τόνο. Παρά την χρήση σκληρών πλαστικών, στο εσωτερικό δεν τρίζει απολύτως τίποτα και τα πάντα είναι όπως την 1η μέρα.

Το Prius διαθέτει, όπως και στο παρελθόν, πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και λιτό διάκοσμο στο εσωτερικό του, ενώ το κάθισμα των πίσω επιβατών είναι μεγαλύτερο σε πλάτος, προσφέροντας καλύτερα επίπεδα άνεσης σε τρεις επιβάτες. 

Το μεταχειρισμένο Prius που είχαμε για δοκιμή ήταν του 2008 στην έκδοση Sol. Κατά τον έλεγχο δεν διαπιστώθηκε κανένα σημαντικό πρόβλημα, είναι ατρακάριστο και δεν έχει τον παραμικρό λεκέ από λάδια.

Με 130χλμ./ώρα καταναλώνει 5,2λτ/100 χλμ και δεν φοβίζει τον οδηγό. Δεν τρίζει τίποτα, δεν κοπανάει και έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Στην χώρα μας ένα μεταχειρισμένο Prius ξεκινάει από τις 6,000 ευρώ.   

Συμπέρασμα: Το υβριδικό Prius σίγουρα δεν είναι έρωτας με την 1η ματιά αλλά σε κερδίζει κάθε μέρα με την ουσία του και την τεχνολογία του. Κινούμενο μές την πόλη μπορεί να πετύχει πολύ χαμηλή κατανάλωση  και κυρίως αθόρυβα. 

 
Τεχνικά χαρακτηριστικα Toyota Prius II
Κινητήρας Τετρακύλινδρος βενζίνης + ηλεκτρ
Μέγεθος 1497
Ιπποδύναμη 111 Ps
Ροπή 478Nm 0-22χλμ
Τελική ταχύτητα 170 χλμ./ ώρα
0-100 10δλ
Μετάδοση Εμπρός
Κιβώτιο Αυτόματο CVT
Δοχείου καυσίσμου 45 lt
Χώρος αποσκευών 408-1210 lt
Διαστάσεις (Μ.Π.Υ) 4450/1725/1490 χλστ
Βάρος(άδειο) 1335

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ