Πλήγμα για τον πελάτη, αλλά περισσότερο για την εταιρία που επωμίστηκε το κόστος. Η αιτία οφείλεται στο σχεδιασμό του κινητήρα, διότι τα Audi και τα VW τοποθετούν στους υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους, στενά ελατήρια πιστονιού. Μόνο τα μοντέλα από το 2015 και έπειτα, χρησιμοποιούν πολύ βελτιωμένα δακτυλίδια. Την επισκευή ανέλαβε ο Stephan Gangnus από το Henstedt-Ulzburg. Ο πρώην τεχνικός της Audi λέει: «Δεν γνωρίζω κανένα EA888 χωρίς πολύ υψηλή κατανάλωση λαδιού». Ο Gangnus αντικαθιστά τα έμβολα για περίπου 2.500 ευρώ, αλλά ταυτόχρονα συνιστά, αλλαγή της καδένας χρονισμού, ένα ακόμα σημείο που πάσχουν οι EA888.
Παρά το γεγονός ότι το δικό μας A5 Sportback συμπεριφέρεται πολύ καλά στο δρόμο και είναι πολύ σταθερό, όλα περνούν σε δεύτερη μοίρα στο μπλοκάκι των σημειώσεων μας. Σίγουρα υπάρχουν ιδιοκτήτες που έχουν μείνει ευχαριστημένοι από την πρώτη γενιά του Α5, όμως όσοι επηρεάστηκαν από ζητήματα αξιοπιστίας καθώς και ο αντιπρόσωπος αυτοκινήτων του δικού μας μοντέλου, δεν θέλουν να ξέρουν τίποτα περισσότερο: "Στα μοντέλα του VW Group με αυτό τον κινητήρα, θα πράξω διαφορετικά από δω και στο εξής!ΆΆ
Δεν είναι ο EA888 το μοναδικό πρόβλημα
Το πρώτο Audi A5 βασίζεται στο A4 (B8). Το A4 ολοκλήρωσε τη δοκιμή αντοχής της AUTO BILD με ανάμεικτα συναισθήματα.. Η μετάδοση multitronic έπρεπε να αντικατασταθεί μετά από 62 000 χιλιόμετρα, η τελική βαθμολογία έπεσε στο 2-. Επίσης το κιβώτιο ταχυτήτων που ήταν εγκατεστημένο στο A5, θεωρείται πιο ευάλωτο από αυτό του διπλού συμπλέκτη. Στον V6 TDI, ο τεντωτήρας της αλυσίδας δεν μπορεί να διατηρήσει την πίεση λαδιού μετά από μερικές ώρες χρήσης, με αποτέλεσμα να παρουσιάζει κοπανήματα κατά την εκκίνηση, κάτι που μισούν οι ιδιοκτήτες, και αυτό με τη σειρά του καταλήγει σε αυξημένη φθορά .
-Σκουριασμένα μέρη πλαισίου
Η αντιστρεπτική παρουσιάζει οξείδωση και φθορά στα λάστιχα των ενώσεων. Εάν είχε αντισκουριακή προστασία, θα άντεχε περισσότερο.
-DSG και Multitronic
Και οι δύο έχουν φθορές. Τα εξειδικευμένα συνεργεία τα επισκευάζουν φθηνότερα και καλύτερα από τις εξουσιοδοτημένες μονάδες
-Ελατήρια πιστονιού
Αριστερά ένα αναθεωρημένο δαχτυλίδι αποξέσεως, στα δεξιά το αρχικό ελαττωματικό με πολύ μικρές οπές. Το λάδι δεν μπορεί να απομακρυνθεί και καίγεται.
-Καρβουνιασμένη εισαγωγή
Στα παλαιότερα TFSI καρβούνιαζε η εισαγωγή και η κυλινδροκεφαλή. Το 2,0 TFSI από το 2013 (CNDC, 225 ίπποι) έχουν συνδυασμένο ψεκασμό.
Συμπέρασμα: Στο κινητήρες 1.8 και 2.0 TFSI απαιτείται προσοχή, καθώς αυτοί με τον κωδικό EA888 μοιάζουν με ωρολογιακή βόμβα. Έτσι δημιουργείται ένα μεγάλο κενό για όσους έχουν premium απαιτήσεις. Ο 2-λιτρος TDI Euro 6 του 2014, φαντάζει η πιο ορθολογική επιλογή..
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr