autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Audi A1 2018-
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Audi A1 2018-

30/4/2024

Έχει 150 άλογα και καίει 6,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.
Απροβλημάτιστος ο κινητήρας, οι αλλαγές στο S-tronic κιβώτιο είναι απότομες.
Οι φθορές περιορίζονται σε γρατζουνιές σε σκληρά πλαστικά της καμπίνας.
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι περιορισμένοι, το πορτ-μπαγκάζ καλό με 335 λτ.

Έχει 150 άλογα και καίει 6,2 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο

Το Audi A1 είναι ένα premium μικρό μοντέλο πόλης το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2010 και από το 2018 και έπειτα βρίσκεται στη δεύτερη γενιά του. Δεδομένου πως τα πιο παλιά από τα A1 δεύτερης γενιάς συμπληρώνουν 6 χρόνια κυκλοφορίας, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο μοντέλο για αγορά ως μεταχειρισμένο.

Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Audi A1 35 TFSI πενταετίας και αναλύουμε τις φθορές και τις ζημιές που παρουσιάζει ως μοντέλο.
Κάτω από το καπό του οχήματος που έχουμε στη διάθεσή μας βρίσκεται ο τετρακύλινδρος TFSI βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπή, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω S-tronic αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν 6,2 λτ/100 χλμ και το μοτέρ πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 6d Temp.

Απροβλημάτιστος ο κινητήρας, οι αλλαγές στο S-tronic κιβώτιο είναι απότομες

Κατά τη δοκιμή μας το μοτέρ επιτάχυνε εμφατικά το μεταχειρισμένο Audi A1, με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να εμφανίζονται σε 7,7 δευτερόλεπτα. Οι αλλαγές στο S-tronic κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται άμεσα, αν και ελαφρώς απότομα όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο.
Σε καλή κατάσταση βρίσκεται και η ανάρτηση του A1, η οποία έχει σχετικά σφικτή ρύθμιση, γεγονός που ενισχύει τη δυναμική οδική συμπεριφορά του γερμανικού μικρού.

Εκτός από το μοτέρ των 150 ίππων, η γκάμα των μηχανικών συνόλων του Audi A1 2018- περιλαμβάνει τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες 1 λίτρου 95 και 115 ίππων (εκδόσεις 25 και 30 TFSI αντίστοιχα), καθώς και τον δίλιτρο TFSI, επίσης βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 200 άλογα (έκδοση 40 TFSI). Δεν υπάρχουν διαθέσιμες diesel επιλογές.
Οι κινητήρες του Audi A1 είναι αξιόπιστοι, αφού δεν υπάρχουν αναφορές για σημαντικές βλάβες και εκτεταμένες ζημιές, με τα κυριότερα «παράπονα» των ιδιοκτητών να εστιάζονται στην απότομη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, που μπορεί να εμφανίζει ενοχλητικά «τραντάγματα» στο μποτιλιάρισμα.

Οι φθορές περιορίζονται σε γρατζουνιές σε σκληρά πλαστικά της καμπίνας

Κατά τον έλεγχο των μηχανικών μερών του Audi A1 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο δεν παρατηρήθηκαν φθορές και σημάδια «κόπωσης».
Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκεται και η καμπίνα του αυτοκινήτου, το οποίο ανήκει στην σπορτίφ εξοπλιστική έκδοση S-Line. Αυτό σημαίνει πως το πλαϊνό μέρος των καθισμάτων προεξέχει για να χαρίζει αυξημένη πλευρική στήριξη. Παρόλα αυτά δεν εντοπίζονται φθορές στις ημι-δερμάτινες ταπετσαρίες και στο αφρώδες υλικό των καθισμάτων, κάτι που ισχύει και για την πλειοψηφία των επενδύσεων του εσωτερικού του μεταχειρισμένου A1, με εξαίρεση λίγες γρατζουνιές στα σκληρά πλαστικά που βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα και στην πόρτα.

Πέραν αυτών, δεν έχουν δημιουργηθεί άλλα σημάδια από τη χρήση. Οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει, ενώ το στεφάνι του τελευταίου δεν εμφανίζει γυαλάδες λόγω της συνεχής επαφής με τα χέρια του οδηγού.
Το σύστημα infotainment λειτουργεί απροβλημάτιστα και δείχνει «φρέσκο», ενώ τα συστήματα ασφαλείας δουλεύουν όπως θα έπρεπε. Ορισμένες φορές το σύστημα υποβοήθησης PreSense, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και αυτόματο φρενάρισμα, είναι πιο ευαίσθητο από όσο χρειάζεται.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι περιορισμένοι, το πορτ-μπαγκάζ καλό με 335 λτ.

Το Audi A1 2018- είναι ένα εξαιρετικά ώριμο μικρό αυτοκίνητο με μοντέρνο σχεδιασμό, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Το design της κεντρικής κονσόλας είναι οδηγοκεντρικό, με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment να είναι στραμμένη προς το αριστερό κάθισμα, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών ανήκει στον standard εξοπλισμό.

Η ευρυχωρία του Audi A1 2018- είναι ικανοποιητική για 4 ενήλικες επιβάτες, ωστόσο στο πίσω κάθισμα ο «αέρας» για τα πόδια των πίσω είναι λίγο περιορισμένος, ειδικά αν βρίσκονται άτομα με ύψος μεγαλύτερο από τον μέσο όρο. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 335 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα μετατρέπεται σε 1.090 λίτρα.


Συμπέρασμα: Απροβλημάτιστο το Audi A1 2018- ως μεταχειρισμένο

Συνοψίζοντας, το Audi A1 2018- είναι στιβαρό, διαθέτει σύγχρονο σχεδιασμό και έχει πλούσιο εξοπλισμό και premium «χαρακτήρα». Τα αξιόπιστα μηχανικά σύνολα και οι λίγες φθορές καθιστούν το Audi A1 μια αξιόλογη επιλογή για αγορά «φρέσκου» μεταχειρισμένου αυτοκινήτου τελευταίας τεχνολογίας.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Audi A1 2018- διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Audi A1 2019 19.400 ευρώ
Audi A1 2020 22.000 ευρώ
Audi A1 2021 19.200 ευρώ
Audi A1 2022 25.900 ευρώ
Audi A1 2023 22.000 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε