autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Dacia Sandero 2012-2020
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Dacia Sandero 2012-2020

29/5/2024

Στα 135.000 χλμ έχει σκιστεί πολύ το κάθισμα του οδηγού.
Κολλάνε οι δαγκάνες των φρένων και το μοτέρ χάνει λίγο λάδι.
Ο κινητήρας με τα 73 άλογα καίει 6 λτ/100 χλμ.
Η ποιότητα κατασκευής και της βαφής δεν παίρνει βραβείο.

Στα 135.000 χλμ έχει σκιστεί πολύ το κάθισμα του οδηγού στο Dacia Sandero 2012-2020

Η δεύτερη γενιά του Dacia Sandero κυκλοφόρησε το 2012 και έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2020. Μπορούμε να πούμε πως το αυτοκίνητο ήταν ευκαιρία τιμολογιακά, μιας και κόστιζε λιγότερο από 10.000 ευρώ. Πόσο καλά ανταποκρίνεται το Sandero στη χρήση και στη φθορά; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2017 που εφοδιάζεται με τον εισαγωγικό κινητήρα 73 ίππων και μέσα σε 7 χρόνια έχει διανύσει 135.000 χιλιόμετρα, για να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου.

Ξεκινώντας από τις φθορές, το παρελθόν του αυτοκινήτου είναι εμφανές στην καμπίνα, με την επένδυση του καθίσματος του οδηγού να έχει σκιστεί σε δύο σημεία και το αφρώδες υλικό να έχει χαλαρώσει. Επιπλέον έχει σκιστεί το στεγανοποιητικό λάστιχο στην πόρτα του οδηγού, στο ύψος της ζώνης ασφαλείας.
Το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων δεν έχουν σημάδια από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού, ενώ οι διακόπτες δεν έχουν ξεβάψει. Τα πλαστικά στο εσωτερικό του Sandero 2012-2020, που είναι σκληρά, είναι ανθεκτικά στη φθορά και δεν έχουν γρατζουνιές και χαρακιές.

Τα παράθυρα έχουν χειροκίνητη λειτουργία, κάτι που ισχύει και για τη ρύθμιση των εξωτερικών καθρεπτών. Αυτά είναι απροβλημάτιστα.

Κολλάνε οι δαγκάνες των φρένων και το μοτέρ χάνει λίγο λάδι

Οδηγώντας το μεταχειρισμένο Dacia Sandero που έχουμε στη διάθεσή μας, διαπιστώνουμε πως δεν ακούγεται θόρυβος από τα ρουλεμάν των τροχών και τους άξονες γενικότερα, με την ανάρτηση να απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου και το σύστημα διεύθυνσης να μην εμφανίζει κενά. Τα φρένα ωστόσο είναι φθαρμένα και στο εξωτερικό μέρος του κινητήρα υπάρχουν σημάδια από μια ελαφρά απώλεια λαδιού.

Σύμφωνα με αναφορές βλαβών, μπορεί να κολλάνε οι δαγκάνες των φρένων, κάτι που οφείλεται σε οξείδωση των στηριγμάτων της ή σε δυσλειτουργία των εμβόλων.

Ο κινητήρας με τα 73 άλογα του Dacia Sandero 2012-2020 καίει 6 λτ/100 χλμ

Ο κινητήρας του Dacia Sandero που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι ο εισαγωγικός ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος χιλιάρης που αποδίδει 73 άλογα και 97 Nm ροπής. Μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε 14,5 δευτερόλεπτα, ωστόσο καίει λίγο και συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.

Κατά τη δοκιμή του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 6 λτ/100 χλμ. Η ισχύς είναι επαρκής για τις ανάγκες της καθημερινότητας, ωστόσο αν θέλετε να προσπερνάτε με άνεση στον αυτοκινητόδρομο θα σας προτείναμε τη diesel έκδοση των 90 ίππων ή το βενζινοκίνητο turbo Sandero 0,9 λίτρων με την ίδια απόδοση.

Η ποιότητα κατασκευής και της βαφής του Dacia Sandero 2012-2020 δεν παίρνει βραβείο

Ο χαρακτήρας του Dacia Sandero 2012-2020 βασίζεται στην τέχνη της παράλειψης. Τα χειροκίνητα παράθυρα και η έλλειψη κλιματισμού και κεντρικού κλειδώματος συνοδεύονταν από μια χαμηλή τιμή πώλησης όταν αυτό ήταν καινούργιο, καθιστώντας το προσιτό.
Ως εκ τούτου, η ποιότητα κατασκευής δεν δρέπει δάφνες. Στην καμπίνα ακούγονται τριγμοί, ενώ ορισμένες πλαστικές επενδύσεις έχουν κενά στην εφαρμογή τους. Επιπλέον, η βλάβη στην ηλεκτρική ρύθμιση του ύψους των προβολέων είναι ένα σχετικά συχνό φαινόμενο.

Το χρώμα του αμαξώματος έχει λεπτή στρώση, κάτι που κάνει το αστάρι να φαίνεται στο κατώφλι του χώρου αποσκευών και στο εσωτερικό σημείο των θυρών. Παρόλα αυτά δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με σκουριά.
Μπορεί το Sandero 2012-2020 στη βασική έκδοση να είναι λιτό, ωστόσο διαθέτει 4 αερόσακους, ABS και σύστημα ESP. Επιπλέον, ο κινητήρας πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 6, οι οποίες τέθηκαν σε ισχύ εκείνη την περίοδο.


Συμπέρασμα: Ορατές οι φθορές του Dacia Sandero 2012-2020

Συνοψίζοντας, το Dacia Sandero της γενιάς 2012-2020 είναι ένα αυτοκίνητο με αξιόπιστους και οικονομικούς κινητήρες, με τις φθορές όμως να είναι ορατές, ειδικά στην καμπίνα. Η απλή τεχνολογία μειώνει την πιθανότητα βλαβών και κρατά την τιμή πώλησης σε χαμηλά επίπεδα.
 
Οι τιμές των μεταχειρισμένων Dacia Sandero 2012-2020 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμών μεταχειρισμένου
Dacia Sandero 2012 7.700 ευρώ
Dacia Sandero 2013 6.000 ευρώ
Dacia Sandero 2014 10.000 ευρώ
Dacia Sandero 2015 10.000 ευρώ
Dacia Sandero 2016 10.100 ευρώ
Dacia Sandero 2017 11.000 ευρώ
Dacia Sandero 2018 11.000 ευρώ
Dacia Sandero 2019 11.300 ευρώ
Dacia Sandero 2020 11.800 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε