Εμφάνιση: Ακροβατεί μεταξύ hatchback και station wagon Η νέα Skoda Scala ξεφεύγει από τα «κλασσικά» hatchbacks και έχει σχήμα που παραπέμπει σε station wagon. Εμπρός κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα και τα τριγωνικά φανάρια, ενώ στο πλάι του οχήματος παρατηρούμε έντονες ακμές. Στο πίσω μέρος, ευχάριστη λεπτομέρεια αποτελεί το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της 5ης πόρτας.
Εσωτερικό: Με υψηλό επίπεδο ποιότητας Η καμπίνα της Scala έχει όμορφο σχεδιασμό και «αύρα» ποιότητας, χάρη στα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και την καλή συναρμογή. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του infotainment, ενώ προσοχή έχει δοθεί και στην εργονομία του εσωτερικού.
Χώροι: Μια κατηγορία «επάνω» Στην εξέλιξη της Scala, η Skoda επέλεξε το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου που ήταν διαθέσιμο για την πλατφόρμα του μοντέλου. Χάρη σε αυτό, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα του συγκριτικού, με ωφέλιμο όγκο 467 λίτρα. Εμπρός, το πλάτος καμπίνας είναι 138 εκατοστά, ενώ πίσω 135 εκατοστά.
Κινητήρας: 95 άλογα με χαμηλή κατανάλωση Στη βασική έκδοση της Scala βρίσκουμε τον τρικύλινδρο TSI κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους. Η κατανάλωση του μοτέρ είναι χαμηλή, και πιο συγκεκριμένα 6 λίτρα/100 χλμ, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 10,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 194 χλμ/ώρα.
Στο δρόμο: Ανετο και σταθερό Παρόλο που η ανάρτηση του αυτοκινήτου δεν είναι άκρως μαλακή, η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, οι λακκούβες απορροφώνται αποτελεσματικά, και η Skoda Scala παρέχει άνεση στους επιβάτες. Εκτός αυτού, το μοντέλο απορρέει αίσθηση στιβαρότητας και σταθερότητας. Το τιμόνι είναι μεν ελαφρύ, αλλά έχει καλή αμεσότητα και πληροφόρηση.
Συνοψίζοντας, η Skoda Scala είναι ένα ποιοτικό value for money αυτοκίνητο με τεράστιους χώρους, άνεση στην κύλιση και δελεαστική τιμή, κάτι που την κάνει να συναγωνίζεται επάξια το VW Golf.