Τα 3 χειρότερα μεγάλα SUV σε χώρους
Τιμές μοντέλων: 18/01/2025 | |
PORSCHE CAYENNE COUPE eHYBRID: 129 590€ | AUDI Q8 e-tron 55 quattro: 88 000€ |
JAGUAR I-PACE EV400: 74 774€ |
Τα 3 χειρότερα μεγάλα SUV σε χώρους
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των μεγάλων SUV πρέπει να είναι οι μεγάλοι χώροι
Πρώτη θέση για το Jaguar I-Pace
Δεύτερη θέση για το Porsche Cayenne e Hybrid
Το βάθρο συμπληρώνει το Audi Q8 e-tron
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των μεγάλων SUV πρέπει να είναι οι μεγάλοι χώροι
Η έννοια του χώρου αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για τα μεγάλα SUV, καθώς συχνά επιλέγονται από οικογένειες και ταξιδιώτες που χρειάζονται άνεση και πρακτικότητα. Ένα ευρύχωρο εσωτερικό δεν αφορά μόνο τις θέσεις επιβατών, αλλά και τον διαθέσιμο χώρο αποσκευών και τη γενικότερη αίσθηση ευρυχωρίας που προσφέρει η καμπίνα. Καθίσματα πολλαπλών διαμορφώσεων, αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι και άνετος χώρος για τα πόδια και το κεφάλι είναι βασικά χαρακτηριστικά που οι καταναλωτές περιμένουν από ένα μεγάλο SUV. Παράλληλα, τα υλικά και οι έξυπνες σχεδιαστικές επιλογές μπορούν να ενισχύσουν αυτή την εμπειρία, κάνοντας την καθημερινή χρήση και τα μεγάλα ταξίδια ακόμα πιο ευχάριστα. Στο τέλος της ημέρας, ο χώρος δεν είναι απλώς μια παράμετρος είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα που διαφοροποιεί τα μεγάλα SUV από άλλες κατηγορίες οχημάτων.
Εμείς αναλύουμε τα μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής και σας παρουσιάζουμε τα τρία μεγάλα SUV που έχουν τον μικρότερο και στενότερο χώρο στα πίσω καθίσματα. Οι μετρήσεις του πίνακα αφορούν οδηγό ή επιβάτη ύψους 1,75μ. Στην δεύτερη στήλη, το μήκος που αναγράφεται στον πίνακα είναι η απόσταση από τα γόνατα ως το μπροστινό κάθισμα, στην τρίτη από το κεφάλι ως την οροφή, και στην τέταρτη από τη μία πίσω πόρτα ως την άλλη.
Μάρκα/Μοντέλο | Τιμή-από | Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι | Για Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | Για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | Πλάτος πίσω καθίσματος (εκ.) | Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) |
---|---|---|---|---|---|---|
JAGUAR I-PACE EV400 400ps 90 KWh | 320 | 170 | 70 | 1392 | 505 | |
PORSCHE CAYENNE COUPE eHYBRID 470ps | 835 | 210 | 51 | 1430 | 434 | |
AUDI Q8 e-tron 55 quattro 408ps 114 KWh | 424 | 220 | 80 | 1430 | 631 |
Πρώτη θέση για το Jaguar I-Pace
Στο συγκριτικό θα παρατηρήσουμε ότι 2 από τα τρία αυτοκίνητα με τους μικρότερους χώρους είναι ηλεκτρικά και το Jaguar I-Pace είναι αυτό που σημειώνει την χειρότερη επίδοση τόσο στην μέτρηση για το πλάτος των πίσω καθισμάτων (1392εκ) αλλά και στη μέτρηση για τα γόνατα των πίσω επιβατών (170εκ) ενώ ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι ικανοποιητικός με 70εκ και το πορτμπαγκαζ είναι χωρητικότητας 505 λίτρων. Η Jaguar I-Pace αποδίδει 400 ίππους με 696 Nm ροπής, που παράγoνται συνδυαστικά από δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους έκαστος σε κάθε άξονα. Η μπαταρία 90 KWh προσφέρει αυτονομία στο ταξίδι 320 χιλιόμετρα και η κατανάλωση σε δρόμους εντός πόλης είναι 19,5 KWh/100 χλμ. Το εσωτερικό είναι αρκετά πολυτελές με 2 μεγάλες οθόνες και μαλακά υλικά αλλά υστερεί με τα άλλα αυτοκίνητα του συγκριτικού που είναι όμως πολύ ακριβότερα.
Δεύτερη θέση για το Porsche Cayenne e Hybrid
Η Porsche Cayenne είναι το μοναδικό αυτοκίνητο του συγκριτικού που δεν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία του συγκριτικού με 845 χιλιόμετρα στο ταξίδι . Η ισχύς της Porsche Cayenne Coupe των 470 ίππων προέρχεται από ένα υπερτροφοδοτούμενο μπλοκ V6 3,0 λίτρων που συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 174 ίππων και χωρητικότητας 25,9 KWh. Όσον αφορά τους χώρους, το γερμανικό SUV έχει το μικρότερο πορτμπαγκαζ χωρητικότητας 434 λίτρων και τον μικρότερο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών με 51εκ. Από την άλλη το εσωτερικό της ξεχωρίζει με πολυτελή υλικά, καλή συναρμογή, ανέσεις και hi-tech εσωτερικό με 3 οθόνες.
Το βάθρο συμπληρώνει το Audi Q8 e-tron
To Audi Q8 e-tron που είναι το δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του συγκριτικού παίρνει την τρίτη θέση όσον αφορά τους χώρους στα πίσω καθίσματα, καθώς είναι πιο ευρύχωρο και έχει την καλύτερη επίδοση στις μετρήσεις για τα γόνατα των πίσω επιβατών (220εκ), τον αέρα για το κεφάλι (80εκ) όπως και στη χωρητικότητα πορτμπαγκαζ( 631). Συνδυαστικά αποδίδει 408 άλογα με 664 Nm ροπής και προσφέρει τετρακίνηση, ενώ έχει αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης+όπισθεν φυσικά. Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 114 kWh και προσφέρει πραγματική αυτονομία στο ταξίδι 424 χιλιόμετρα ενώ η κατανάλωση κατά την κίνηση στη πόλη είναι 24,0 KWh.100χλμ. Στο εσωτερικό του Audi Q8 e-tron ξεχωρίζουν οι τρείς μεγάλες οθόνες όπου οι δύο είναι τοποθετημένες στο ταμπλό και η άλλη λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων.