autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα Καλύτερα σε Ευκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)

Τα Καλύτερα σε Ευκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)

Τιμές μοντέλων: 28/02/2025
SUZUKI IGNIS 1.2 HYBRID 2WD FL: 16 630€ FIAT PANDA 1.0 HYBRID: 16 500€
KIA PICANTO 1.2 MY 2025: 16 490€

Τα τρία μίνι με τον μικρότερο κύκλο στροφής

26/2/2025

Ο κύκλος στροφής αποτελεί από τα βασικότερα πλεονεκτήματα των οχημάτων πόλης
Πρώτο το Fiat Panda που ολοκληρώνει τον κύκλο σε 9,3 μέτρα
Ακολουθεί το Kia Picanto που χρειάζεται 9,4 μέτρα
Ισόπαλο με το Picanto βρίσκεται το Suzuki Ignis

Ο κύκλος στροφής αποτελεί από τα βασικότερα πλεονεκτήματα των οχημάτων πόλης

Με την κυκλοφοριακή συμφόρηση να επιδεινώνεται χρόνο με το χρόνο και η οδήγηση εντός μεγάλων αστικών κέντρων να αποτελεί πονοκέφαλο για τους οδηγούς, η αναζήτηση του ιδανικού αυτοκινήτου πόλης έχει γίνει μεγάλη πρόκληση για πολλούς. Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει στην αστική οδήγηση είναι ο μικρός κύκλος στροφής, που επιτρέπει στο όχημα να ελίσσεται με ευκολία στους στενούς δρόμους και να παρκάρει ακόμα και στα πιο δύσκολα σημεία. Ο μικρός κύκλος στροφής προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ευκολότερους ελιγμούς σε περιορισμένους χώρους, λιγότερο άγχος κατά το παρκάρισμα, μεγαλύτερη ασφάλεια σε απότομες στροφές και καλύτερη προσαρμοστικότητα στις απαιτητικές συνθήκες του αστικού περιβάλλοντος. Ας δούμε παρακάτω τρία μίνι αυτοκίνητα πόλης που, σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoAgora, ξεχωρίζουν για τον μικρό κύκλο στροφής τους.

Μάρκα/Μοντέλο Κυβικά (κ.εκ.) Ιπποδύναμη (PS) Τιμή-από Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Ευκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)

FIAT PANDA 1.0 HYBRID 70ps
999 70 16.500 5,8 9,3
SUZUKI IGNIS 1.2 HYBRID 2WD FL 83ps 1242  83  16.630 5,5 9,4
KIA PICANTO 1.2 MY 2025 79ps 1197 79 16.490 6,5 9,4

Πρώτο το Fiat Panda που ολοκληρώνει τον κύκλο σε 9,3 μέτρα
Στην κορυφή της λίστας συναντάμε το Fiat Panda. Το μίνι ιταλικό που στη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με 1.000άρη βενζινοκινητήρα και ήπια υβριδικό σύστημα συνολικής απόδοσης 70 ίππων, καταφέρνει να ολοκληρώσει τον κύκλο στροφής σε 9,3 μέτρα. Έχει βάρος 1.055 κιλά και η πραγματική μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,8 λτ./100 χλμ., ενώ η αρχική τιμή του ανέρχεται στα 16.500 ευρώ. Εδώ να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη έκδοση απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
 
Ακολουθεί το Kia Picanto που χρειάζεται 9,4 μέτρα
Στην δεύτερη θέση και με απόσταση από την πρώτη που μπορεί να θεωρηθεί και αμελητέα, στέκεται το Kia Picanto, καθώς χρειάζεται μόλις 0,1 μ. περισσότερο από Panda για να ολοκληρώσει τον κύκλο στροφής (9,4 μ.). Το Picanto στην έκδοση που μετρήσαμε, έρχεται με 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 79 ίππων και καίει 6,5 λτ./100 χλμ​​​​​​. σε μικτό κύκλο. Η τιμή του ανέρχεται στα 16.490 ευρώ και πληρώνει επίσης μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Ισόπαλο με το Picanto βρίσκεται το Suzuki Ignis
Το βάθρο συμπληρώνεται με το Suzuki Ignis, το οποίο καταφέρνει να κάνει έναν κύκλο στροφής στα 9,4 μ., απόσταση που το κατατάσσει ισόπαλο με το Picanto. To μοντέλο της δοκιμής μας περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λτ. που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία και αποδίδει στο σύνολο 83 ίππους. Με βάρος 935 κιλά, καταναλώνει σε μικτές συνθήκες 5,5 λτ./100 χλμ. και το κοστίζει 16.630 ευρώ. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της λίστας, έτσι και το Ignis γλυτώνει την ετήσια καταβολή τελών κυκλοφορίας χάρη στη χαμηλή εκπομπή ρύπων.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις