Η γερμανική μπερλίνα πριν λίγους μήνες δέχθηκε μία γερή ανανέωση, τόσο σχεδιαστική ,όσο και τεχνολογική. Ένα από τα πιο πολυτελή και εντυπωσιακά μεσαία μοντέλα, που δεν χάνει ποτέ την αξία του, ενώ συνεχίζει ανά τα χρόνια να πρεσβεύει την premium κατηγορία.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Πάντα εντυπωσιακό, πλέον με νέες πινελιές δυναμισμού
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, στο ανανεωμένο μεσαίο σεντάν της Audi έχουν πραγματοποιηθεί μικρές, αλλά αισθητές, αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, που είναι ικανές να φρεσκάρουν εικαστικά το μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, οι διαφορές παρατηρούνται στους επανασχεδιασμένους προβολείς (σ.σ. LED φώτα στον στάνταρ εξοπλισμό), ενώ κάποιες μικροεπεμβάσεις έχουν συμβεί και στη γρίλια Singleframe, η οποία κερδίζει σε μήκος. Όλα αυτά, μαζί με τους δύο αεραγωγούς στα άκρα του προφυλακτήρα συνθέτουν το λίφτινγκ στον πρόβολο του Α4. Φτάνοντας στο πίσω μέρος και εκεί συναντούμε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που διατηρούν στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου, ενώ μικρές αλλαγές έχουν συμβεί στους ανακλαστήρες αλλά και στις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
Εσωτερικό-χώροι: Ακόμα πιο hi-tech δυνατότητες για τους 5 επιβάτες
το μοντέρνο εσωτερικό του νέου A4 είναι το κάτι άλλο! Η ποιότητα κατασκευής είναι υπεράνω κριτικής χάρη στα ακριβά υλικά, την τέλεια συναρμογή και το ιδανικό φινίρισμα, με την καμπίνα να βγάζει συνολικά έναν ιδιαίτερο high-tech και ταυτόχρονα premium χαρακτήρα. Σε αυτό συμβάλει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και η νέα μεγάλη οθόνη αφής 10,1 ιντσών, μέσω της οποίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ενημερωμένο σύστημα MMI. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, έχει χτιστεί πάνω στην πιο πρόσφατη τρίτη γενιά της πλατφόρμας infotainment, MIB 3, με τους Γερμανούς να υπόσχονται μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερες επιδόσεις στην επεξεργασία δεδομένων. Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι ακόμη και για 5 μεγαλόσωμους επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 480 λτ. και έχει κανονικό σχήμα.
Κινητήρας-επιδόσεις: Τρομερά πράγματα από τον ισχυρό 2λιτρο κινητήρα
Ο 2λιτρος TDI αποδίδει 190 άλογα από τις 3.800-4.200 σ.α.λ με τη ροπή να είναι στα 400 Nm από τις 1.750-3.000 σ.α.λ.. Στην πράξη ο κινητήρας ικανοποιεί απόλυτα με την απόκριση και τις επιδόσεις του. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δλ., ενώ τα πράγματα στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι ακόμα καλύτερα. Η τελική πλησιάζει τα 240 χλμ./ώρα. Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας είναι πολιτισμένος και δεν γίνεται τραχύς ή θορυβώδης ακόμη και όταν πιεστεί. Η Audi υπόσχεται κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. στην πράξη βέβαια μια μέση κατανάλωση κοντά στα 6,7-7,2 λτ./100 χλμ. είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Οδική συμπεριφορά: Απίστευτη ποιότητα κύλιση και πρωθυπουργική άνεση
Η ποιότητα κύλισης παραμένει κορυφαία, η ηχομόνωση της καμπίνας είναι συγκλονιστική, ενώ η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη και προβλέψιμη. Και ενώ η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες, παράλληλα καταφέρνει να περιορίζει τις κλίσεις και να ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος. Το κιβώτιο συνεργάζεται πολύ καλά με τον υπερ-ροπάτο κινητήρα και αν θέλαμε να προσάψουμε ένα ψεγάδι, αυτό θα ήταν η αίσθηση του τιμονιού που είναι λίγο ελαφριά και τεχνητή. Τα 400 Nm ροπής τραβούν γερά το βάρους 1.555 κιλών αμάξωμα (με τον οδηγό), ενώ αίσθηση προκαλεί η πολιτισμένη και άνευ κραδασμών λειτουργία του κινητήρα. Όλοι οι θόρυβοι μένουν εκτός καμπίνας και οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν μεγάλα ταξίδια κυριολεκτικά «ατσαλάκωτοι», τη στιγμή που τα φρένα είναι κορυφαία τόσο σε απόδοση, όσο και σε αίσθηση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr