Αποκλειστικό: Αυτό είναι το ηλεκτρικό της VW που θα κάνει κάτω από 20.000
Έρχεται το 2027 και θα παράγεται στην Ευρώπη
Δεν θα συμπράξει και η Renault, όπως είχε ακουστεί
Στόχος η «ηλεκτρική» κυριαρχία στην Ευρώπη
Επιβεβαιώθηκε από τη VW το ηλεκτρικό ID.1 που θα κοστίζει κάτω από 20.000
Μόλις επισημοποιήθηκαν τα σχέδια που είχε προαναγγείλει η VW για την παραγωγή του πιο φθηνού ηλεκτρικού της στην Ευρώπη, το οποίο θα είναι το VW ID.1. Για την ακρίβεια, το διοικητικό συμβούλιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ανακοίνωσε ότι το νέο ηλεκτρικό θα στοιχίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ. Μάλιστα, υπάρχουν στον ορίζοντα ανάλογα σχέδια και για άλλες εταιρείες του ομίλου VW, όπως η Skoda.
Έρχεται το 2027 και θα παράγεται στην Ευρώπη
Γνωρίζουμε και την ημερομηνία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της VW, το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητό της στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει το 2027. Μάλιστα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Oliver Blume, πόσταρε στο λογαριασμό του στο LinkedIn ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα παράγεται σε ευρωπαϊκό έδαφος, και πιο συγκεκριμένα «από την Ευρώπη, για την Ευρώπη».
Δεν θα συμπράξει και η Renault, όπως είχε ακουστεί
Είχε αποκαλυφθεί πρόσφατα ότι η VW ήταν σε συνομιλία με τη Renault με σκοπό τη σύμπραξη για την παραγωγή του συγκεκριμένου οχήματος. Ωστόσο δεν βγήκε «λευκός καπνός», και το κοινό σχέδιο των εταιρειών κατέρρευσε. Πιο συγκεκριμένα, οι πληροφορίες ανέφεραν ότι υπήρξε σημαντική διαφωνία για τον τόπο παραγωγής του αυτοκινήτου. Πλέον η VW «το παίρνει πάνω της», και πορεύεται μόνη με σκοπό την επίτευξη αυτού του μεγαλεπήβολου σχεδίου.
Στόχος η «ηλεκτρική» κυριαρχία στην Ευρώπη
Ο Thomas Schaefer, διευθύνων σύμβουλος της VW, ξεκαθάρισε πως η μείωση των τιμών είναι βασικός στόχος της εταιρείας, ώστε τα αυτοκίνητά της να γίνουν πιο προσιτά. Παραδέχτηκε ότι αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο, εξαιτίας «της διαρκούς αύξησης του κόστους ενέργειας και των υλικών». Ωστόσο, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η VW δεσμεύεται να συνδυάσει τις χαμηλότερες τιμές με υψηλά στάνταρ στους τομείς της τεχνολογίας, της σχεδίασης, της ποιότητας και της οδηγικής εμπειρίας. Και όλα αυτά στο πλαίσιο της επέλασης των κινεζικών εταιρειών που έχουν θέσει ως στόχο την ευρωπαϊκή κυριαρχία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ποντάροντας στις χαμηλές τιμές.
Σχολιάστε |