autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το ανανεωμένο Volkswagen Golf
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Volkswagen Golf

9/9/2024

Βελτιώσεις στο «πληγωμένο» σύστημα infotainment
Φωτιζόμενο έμβλημα, μεγαλύτερη η γρίλια στις σπορ εκδόσεις
Διασκεδαστικό στην οδήγηση, ειδικά στις στροφές
Με τιμή εκκίνησης από 23.950 και πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις

Βελτιώσεις στο «πληγωμένο» σύστημα infotainment

H facelift έκδοση του Volkswagen MK 8 έρχεται με πινελιές, αρκετές δε για να τονίσουν την πρόοδο στην εξέλιξη του μοντέλου. Όπως φαίνεται, οι Γερμανοί άκουσαν τις σχετικές κριτικές και προχώρησαν σε αλλαγές, όπου ακριβώς χρειάστηκαν. Η κεντρικότερη ίσως βελτίωση είναι το αναβαθμισμένο infotainment. Δοκιμάσαμε την έκδοση με την μεγάλη οθόνη των 12,9 ιντσών (η βασική είναι στις 10,4), στην οποία οι λειτουργίες πλέον αποδίδουν πολύ καλύτερα. Τα κολλήματα ανήκουν στο παρελθόν, ενώ σε ό,τι αφορά τα ζητήματα με τη λειτουργία πλοήγησης, έχει απλοποιηθεί αρκετά η χρήση της, με νέα γραφικά και μενού. Αντίστοιχα, έχει διορθωθεί το πρόβλημα με το ιστορικό των πρόσφατων προορισμών που «γέμιζαν» την οθόνη. Στα υπόλοιπα του infotainment, το σύστημα έντασης ήχου έχει γίνει πλέον φωτιζόμενος, καθώς και πλαίσιο για τον χρήστη να ακουμπά το χέρι του όσο αυτός το χρησιμοποιεί, καθιστώντας πιο απλή και ξεκούραστη τη χρήση του. Για να εκκινήσει το σύστημα, μπορεί να γίνει τόσο μέσω φωνητικής εντολής (εξαιρετικά ικανοποιητική η λειτουργία ερωταπαντήσεων και συμβουλών), είτε μέσω κουμπιού στο τιμόνι.

Προχωρώντας στα υπόλοιπα μέρη της καμπίνας και συγκεκριμένα στα καθίσματα, η μπροστινή σειρά παρέχει αρκετά καλή στήριξη για οδηγό και συνοδηγό. Όπως έχουμε συναντήσει σε καινούργια μοντέλα της Audi, τα προσκέφαλα μπορούν να ρυθμιστούν σε κλίση, διασφαλίζοντας έτσι την σωστή στάση του σώματος των μπροστινών επιβατών. Η επιφάνεια των καθισμάτων στην πίσω σειρά «κλείνει» προς τα κάτω, χωρίς όμως η στάση των καθισμάτων αυτή να επηρεάζει τους χώρους για τα κεφάλια, ακόμη και σε ό,τι έχει να κάνει με ψηλότερους επιβάτες.

Φωτιζόμενο έμβλημα, μεγαλύτερη η γρίλια στις σπορ εκδόσεις

Σε ό,τι αφορά τις αλλαγές στο εξωτερικό του μοντέλου, στο μπροστινό μέρος παρατηρούμε πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνει μια λεπτή φωτιζόμενη μπάρα, ενώ ως είθισται, στο κέντρο δεσπόζει το σύμβολο της εταιρείας, το οποίο μάλιστα μπορεί και να φωτιστεί. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος, ενώ στις GTE, GTI και R-Line εκδόσεις, η γρίλια έρχεται μεγαλύτερη. Ακόμη, στο πίσω μέρος του το Golf διαθέτει νέα γραφικά στα φώτα, καθώς και νέο σχήμα και μέγεθος. Στη γρήγορη έκδοση του GTI, το λογότυπο της έκδοσης έχει τοποθετηθεί επί της πόρτας κάτω από τη βάση του πλαϊνού καθρέπτη, ενώ υπάρχουν νέα σχέδια για τις ζάντες, καθώς και έχει επεκταθεί η χρωματική παλέτα στην οποία είναι διαθέσιμο το μοντέλο.

Διασκεδαστικό στην οδήγηση, ειδικά στις στροφές

Το ανανεωμένο Golf θα βρούμε με κινητήρες βενζίνης, diesel, ήπια και plug-in υβριδικό. Εμείς, δοκιμάσαμε το ήπια υβριδικό μοντέλο με κινητήρα 1,5 λτ. , ισχύ 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων, το οποίο χάρισε όμορφες και «άγριες» σπορ εμπειρίες, χάρη στον κινητήρα άμεσου ψεκασμού που υποστηρίζεται από τη γεννήτρια μίζας με ιμάντα 48 Volt, ο οποίος αναπτύσσει αρκετή ισχύ. Τα 0-100 χλμ. /ώρα πραγματοποιούνται σε 8,6 δλ. , ενώ η προσπέραση 60-100 χλμ. /ώρα σε 4,6 δλ. . Σε ό,τι έχει να κάνει με την μέση κατανάλωση, αυτή ανέρχεται στα 6,1 λτ. /100 χλμ. . Η αναφερόμενη τελική του μοντέλου φτάνει τα 224 χλμ. /ώρα, κάτι το οποίο μάλλον είναι θεωρητικό, μιας και ο κινητήρας eTSI έχει μεγάλη σχέση μετάδοσης και απαιτείται περισσότερη επιτάχυνση. Προτού περάσουμε στα της οδηγικής εμπειρίας μας, το μοντέλο που δοκιμάσαμε διέθετε προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης. Η εμπειρία ήταν αρκετά απολαυστική, με τους τροχούς μεγέθους 18 ιντσών, καθώς η πρόσφυση είναι μεγάλη και σου επιτρέπει να κινηθείς με ακρίβεια στις στροφές. Σε δρόμους με κακοτεχνίες, η άνεση μειώθηκε ελάχιστα, ενώ ιδιαίτερα ικανοποιητική είναι η απόδοση των φρένων. Ακόμη, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα σύστημα υποβοήθησης, το οποίο μπορεί να αναγνωρίσει τα σήματα του Κ.Ο.Κ. , καθώς και αντιδρά γρηγορότερα από πριν και προσφέρει πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο. Μέσως μιας σύνθετης κάμερας, είναι σε θέση να διακρίνει τις διαφορές μεταξύ υδρορροών, πεζοδρομίων και διακεκομμένων γραμμών στους δρόμους.

Με τιμή εκκίνησης από 23.950 και πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις

Ο ενδιαφερόμενος αγοραστής έχει αρκετές επιλογές για να εξοπλίσει το Golf 8. Εκτός από τη μεγάλη οθόνη infotainment των 12,9 ιντσών την οποία είδαμε στο μοντέλο που δοκιμάσαμε, προσφέρονται πακέτα όπως Travel Assist με αυτόματο όριο ταχύτητας, επιτήρηση μέσω κάμερας, προσαρμοσμένο αμορτισέρ, τροποποίηση στις ζάντες καθώς και άλλα. Στην χώρα μας θα διατίθεται σε πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις: Essential, Life, More, Style και R-Line, τα σπορ GTE και GTI, ενώ αναμένεται και η παρουσία 50 αποκλειστικών μονάδων της επετειακής γκάμας με τίτλο «50 Years» του μοντέλου. Η τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης είναι στα 23.950 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε