Έτσι θα (μπορούσε να) είναι το νέο ID.1
Θα ονομάζεται (λογικά) ID.1 και ίσως φτιάχνεται εκτός Ευρώπης λόγω κόστους.
Παρόμοιες διαστάσεις με το e-Up για να παίζει σε μια κατηγόρια κάτω από ΙD.2.
Το ID.1 στην αγορά το 2026!
Τιμή κάτω από 20.000 ευρώ και αντικατάσταση του e-UP
Πριν από λίγο καιρό, η VW παρουσίασε το ID.2all, ένα concept που σαν στόχο έχει την δημιουργία ενός προσιτού ηλεκτρικού αυτοκίνητου, του οποία η τιμή εκκίνησης θα είναι λίγο κάτω από τις 25.000 ευρώ. Όμως ταυτόχρονα με την παρουσία, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε ακόμα μια μελλοντική της ενέργεια, την κατασκευή ενός πιο μικρού μοντέλου που θα στοιχίζει λιγότερα από τα 20.000 ευρώ και ουσιαστικά θα είναι ο αντικαταστάτης του ήδη καταργημένου e-UP.
Θα ονομάζεται (λογικά) ID.1 και ίσως φτιάχνεται εκτός Ευρώπης λόγω κόστους
Αν και δεν έχει ακουστεί τίποτα για την ονοματοδοσία του, λογικά θα ακολουθήσει την πολιτική της εταιρίας όσο αφορά τα ηλεκτρικά της μοντέλα και θα λέγεται ID.1. Βέβαια προς το παρόν, η εξέλιξη του συγκεκριμένου μοντέλου δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια απλή «δέσμευση» της VV, με τον τρόπο υλοποίηση της ιδέας να παραμένει ακόμα εντελώς ανοιχτή. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο να μην πατάει στην πλατφόρμα της MEB, αλλά να επιλεχθεί κάποια άλλου κατασκευαστή, δίνοντας τη δυνατότητα παραγωγής του μοντέλου και εκτός Ευρώπης ώστε το κόστος παραγωγής να παραμείνει χαμηλά.
Παρόμοιες διαστάσεις με το e-Up για να παίζει σε μια κατηγόρια κάτω από ΙD.2
Εξωτερικά, το μικρό ηλεκτρικό εισαγωγικό μοντέλο είναι πιθανό να μοιάζει αρκετά στο οπτικό κομμάτι στο ID.2all (όπως δείχνει η εικονογράφηση της AutoBild), όμως όσον αφορά τις διαστάσεις, λογικά θα διαμορφωθεί στα πρότυπα του Up. Σε αριθμούς, αυτό μεταφράζεται σε μήκος περίπου 3,6 μέτρα, πλάτος κοντά στα 1,65 μέτρα και ύψος 1,50 μ., ενώ είναι μάλλον απίθανο να βγει σε τρίθυρη έκδοση. Ο λόγος που μοιάζουν πιθανά όλα τα παραπάνω είναι ότι το concept ID.2all που βρίσκεται κοντά στo στάδιο της παραγωγής συχνά ονομάζεται «ηλεκτρικό Polo» λόγω των διαστάσεων του και δεν θα ήταν δύσκολο για την εταιρία να το «μαζέψει» ακόμα περισσότερο, ανοίγοντας ταυτόχρονα την γκάμα των ηλεκτρικών και μπαίνοντας σε μια κατηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι ακόμα ελάχιστος.
Το ID.1 στην αγορά το 2026
Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές αν το μικρότερο ID.1 (αν θα ονομάζεται έτσι) θα κατασκευάζεται στην Ισπανία όπως το ID.2 λόγω κόστους. Το βέβαιο, ωστόσο, είναι ότι το εισαγωγικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα σχεδιαστεί πιθανότατα κυρίως για την ευρωπαϊκή αγορά, με τις φήμες να λένε ότι θα το δούμε το 2026.