Τα πρωτεία στην ηλεκτροκίνηση διεκδικεί το VW Group
Τέρμα οι θερμικοί κινητήρες για την Audi από το 2026
Στόχος για τη Skoda το 50-70% των πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά ως το 2030
Μόνο η 911 θα συνεχίσει με θερμικό κινητήρα για την Porsche
Ηλεκτρικό κάτω από 20.000 ευρώ ως το 2027 υπόσχεται η VW
Αργά αλλά σταθερά, το VW Group προχωρά στην κατάργηση των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι, από το 2030, κάθε δεύτερο καινούργιο αυτοκίνητο παγκοσμίως θα είναι ηλεκτρικό. Η VW και τα υπόλοιπα μέλη του ομίλου θέλουν να κατακτήσουν την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων από το 2025.
Ωστόσο, αυτό που διαφοροποιεί τη στρατηγική της VW είναι η εξαγγελία ότι επικεντρώνεται στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος που θα κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ, κάνοντάς το προσιτό σε μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Αυτό θα είναι το VW ID.1, και αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2027. Σύμφωνα με τον Thomas Schafer, διευθύνοντα σύμβουλο της VW, ως το 2030 το 70% των νέων αυτοκινήτων της εταιρείας που διοχετεύονται στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά, ενώ, και πάλι για την Ευρώπη, από το 2033 και έπειτα θα σταματήσει η παραγωγή αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα.
Τέρμα οι θερμικοί κινητήρες για την Audi από το 2026
Η Audi θα είναι μάλλον το πρώτο μέλος του ομίλου VW που θα αποχαιρετήσει τους θερμικούς κινητήρες από το 2026. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να σταματήσει και την παραγωγή υβριδικών κινητήριων συνόλων. Στόχος των Γερμανών είναι να διαθέτουν στη γκάμα τους 20 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2025.
Στόχος για τη Skoda το 50-70% των πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά ως το 2030
Η Skoda, που ανήκει και αυτή στον όμιλο VW, δεν έχει καταστρώσει προς το παρόν ακριβές χρονοδιάγραμμα που οδηγεί στην οριστική διακοπή της παραγωγής θερμικών κινητήρων. Ωστόσο, εκπρόσωποι της εταιρείας δήλωσαν πρόσφατα ότι ως το 2030, υπολογίζουν ότι τα ηλεκτρικά θα αποτελούν το 50-70% των συνολικών πωλήσεών τους.
Μόνο η 911 θα συνεχίσει με θερμικό κινητήρα για την Porsche
Ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche δήλωσε ότι, ως το τέλος της δεκαετίας, περισσότερο από το 80% των αυτοκινήτων της εταιρείας θα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρομοτέρ –είτε με υβριδικό κινητήριο σύνολο είτε ως αμιγώς ηλεκτρικά. Μετά τις Porsche Taycan και Porsche Macan που κυκλοφορούν ήδη σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ακολουθεί ο εξηλεκτρισμός μοντέλων της σειράς 718. Τέλος, πρόσθεσε ότι μόνο η Porsche 911 θα συνεχίσει να έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης, και αυτή με συνθετικά καύσιμα.
Σχολιάστε |