Subaru Forester
Διαβάστηκε από 15340 αναγνώστες - 3/6/2021
Το Subaru Forester διατίθεται στην αγορά με την αμιγώς υβριδική σύνθεση κινητήρων. Και είναι το μόνο, που εισάγεται με κινητήρα boxer και τετρακίνηση με υψηλή πρόσφυση. Ο ηλεκτροκινητήρας των περίπου 17 PS είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, το οποίο δε σχετίζεται σε καμία περίπτωση με την παροχή ισχύος σε όλους τους τροχούς. Η τετρακίνηση στο Subaru εξακολουθεί να λειτουργεί αμιγώς μηχανικά με το συνηθισμένο τρόπο. Εξίσου συγκρατημένη με την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι και η χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να λειτουργεί με μόλις 0,6 kWh.
Λαμβάνοντας υπόψη τη σχετικά
υψηλή αστική κατανάλωση των 7,2 λίτρων, αναρωτιέται κανείς αν θα μπορούσε η Subaru με μια μεγαλύτερη μπαταρία να περιορίζει την κατανάλωση. Σε τελική ανάλυση, με κατανάλωση 7,0 λίτρων στη διαδρομή προς και από τη δουλειά, το Forester βρίσκεται σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το KIA Sorento.
Δεν υπάρχουν, επίσης, παράπονα σχετικά με την επάρκεια χώρων στο εσωτερικό και με το βαθμό επιτυχίας της ρύθμισης της ανάρτησης. Ο ατμοσφαιρικός boxer με τον πολιτισμένο χαρακτήρα θα μπορούσε, όμως, να αντέξει λίγο περισσότερη… πυγμή. Ένας πιο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας θα ήταν η απλούστερη δυνατή λύση.
Συμπέρασμα
Με το υβριδικό σύνολο, που περιλαμβάνει τον boxer κινητήρα, το Subaru κατέχει μια ξεχωριστή θέση. Η τετρακίνηση είναι φυσικά πάντα παρούσα.