autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Hyundai Kona

Διαβάστηκε από 15339 αναγνώστες - 3/6/2021

Με απαλό πόδι στο δεξί πεντάλ, κάνουμε ελιγμούς με το Kona Hybrid μέσα στην πόλη και μετά από λίγα χιλιόμετρα βλέπουμε μπροστά στην ένδειξη της κατανάλωσης στην οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού τον αριθμό «τρία»! Μια εξαιρετικά χαμηλή τιμή κατανάλωσης. Αυτό γίνεται εφικτό, μεταξύ άλλων, επειδή το κορεατικό crossover είναι με βάρος 1.433 κιλών η ελαφριά πρόταση σε αυτήν τη σύγκριση. Στη διαδρομή προς και από το χώρο εργασίας, πρέπει με 4,7 λίτρα να παραδεχτεί την ήττα του από το ακόμα πιο ελαφρύ Clio. Και στο Kona, αποδεικνύεται ότι η αμιγώς υβριδική τεχνολογία λειτουργεί πολύ αποδοτικά.


 
Τι ξεχωρίσαμε; Ότι το Kona είναι η μόνη πρόταση της δοκιμής μας με αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη, έξι σχέσεων. Και μερικές φορές μπερδεύεται στην αλληλεπίδραση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 105 PS και τον ηλεκτροκινητήρα των 44 PS. Πάντως, τα 265 Nm της συνδυαστικής ροπής θα μπορούσαν να είχαν εξασφαλίσει καλύτερες επιδόσεις. Ωστόσο, δεν μπορούμε να προσάψουμε στο μικρό υβριδικό μοντέλο σοβαρά προβλήματα, όπως η γνωστή αδυναμία κατά την εκκίνηση από στάση. Είναι μάλλον πιο πιθανό να γίνει αναφορά στο ότι το πλαίσιο και η ανάρτηση έχουν πολύ σφιχτή ρύθμιση.


 
Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό σε σύγκριση με τον αμιγώς ηλεκτρικό συγγενή του, ο οποίος με τη μεγάλου βάρους μπαταρία ζυγίζει μερικές εκατοντάδες κιλά περισσότερο. Και ειδικά όσον αφορά την αυτονομία, βρίσκεται σε μειονεκτική θέση.


 
Συμπέρασμα
Το πολυτάλαντο Kona Hybrid μπορεί να κινηθεί οπουδήποτε πολύ οικονομικά. Σημείωσε, μάλιστα, τη χαμηλότερη κατανάλωση της δοκιμής!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει