autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Toyota Camry

Διαβάστηκε από 15338 αναγνώστες - 3/6/2021

Το πιο διαδεδομένο μεγάλο-μεσαίο υβριδικό στο εξωτερικό. Το γεγονός ότι η Toyota πειραματίζεται με επιτυχία εδώ και δεκαετίες με την υβριδική τεχνολογία το βιώνει κανείς στο Camry, στο οποίο ο μεγάλος τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων δίνει στον οδηγό του την εντύπωση ενός μηχανικού συνόλου με τόσο πολιτισμένη λειτουργία, όσο ο 1.8 του Prius. Η λιμουζίνα, μήκους σχεδόν πέντε μέτρων και συνδυαστικής ισχύος 218 PS δε χρειάζεται να αποφεύγει, όσον αφορά την αποδοτικότητα, οποιαδήποτε σύγκριση με μία αντίστοιχων διαστάσεων diesel πρόταση.


 
Το μεγάλο-μεσαίο ιαπωνικό μοντέλο κυκλοφορεί ήσυχα στο οδικό δίκτυο της πόλης, χωρίς ιδιαιτερότητες κατά την εκκίνησή του από στάση και άγχος για τον οδηγό του, με την εντυπωσιακά χαμηλή τυποποιημένη κατανάλωση των μόνο 4,1 λίτρων. Στη διαδρομή προς και από την εργασία, το Camry ήταν εντάξει με μόλις 4,8 λίτρα - wow! Μια mild hybrid BMW 320d δεν τα καταφέρνει καλύτερα, αλλά μάλλον χειρότερα. Λαμβάνοντας υπόψη την πολύ υψηλή τιμή στο εξωτερικό, η μερικές φορές κάπως απλή ποιότητα κατασκευής μπορεί να γίνει ανεκτή. Επίσης, η εν μέρει συγκεχυμένη λειτουργία είναι ενοχλητική. Κι εδώ, μετά από το πρόσφατο facelift του Camry, θα μπορούσε να έχει βελτιωθεί η κατάσταση, χάρη στο αναθεωρημένο infotainment.


 
Δυστυχώς, ένα «δημοσιογραφικό» Camry, που είχε υποστεί ήδη το facelift, δεν ήταν ακόμη διαθέσιμο για τη δοκιμή μας. Ωστόσο, από πλευράς οδήγησης, δεν έχει αλλάξει κάτι σε σημαντικό βαθμό, με δεδομένο κιόλας ότι στο μεγάλο-μεσαίο Toyota παραμένει ο υβριδικός συνδυασμός κινητήρων, τον οποίο βρίσκουμε αρκετά καλό.

Συμπέρασμα
Η εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία δε λειτουργεί μόνο ιδιαίτερα οικονομικά, αλλά και χωρίς άγχος.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει