Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

KIA Sorento

Διαβάστηκε από 14594 αναγνώστες - 3/6/2021

Ταυτόχρονα με το αμιγώς υβριδικό Sorento, είχαμε στη διάθεσή μας επίσης ένα plug-in-υβριδικό για τη δοκιμή μας. Κατά τη μέτρηση της κατανάλωσης, το plug-in-Sorento ήταν εξίσου οικονομικό με το υβριδικό, παρότι η μπαταρία ήταν άδεια. Το τελευταίο κατακτά βαθμούς στην πόλη με την πολύ χαμηλή κατανάλωση των μόλις 4,6 λίτρων. Όσον αφορά την κατανάλωση προς και από τη δουλειά, το αμιγώς υβριδικό Sorento με 6,8 λίτρα ήταν επίσης πολύ… λιτοδίαιτο, παρότι η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και το βάρος (κενό) φτάνει τους σχεδόν δύο τόνους.


 
Παρεμπιπτόντως, το βάρος είναι εντάξει με βάση τις διαστάσεις του Sorento. Επίσης, είναι πολύ συνεπές: κατά την εκκίνηση, ο ηλεκτροκινητήρας των 60 PS ξεπερνά πάντα το turbo lag του βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων, ο οποίος, χάρη στην υποστήριξη που παρέχεται, από το μεγάλο Sorento, δε δείχνει να προβληματίζεται με το ογκώδες και βαρύ SUV. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο, έξι σχέσεων, ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά. Το plug-in υβριδικό-Sorento, το οποίο ζυγίζει περίπου 100 κιλά περισσότερο, παρέχει κατά 35 PS περισσότερη συνδυαστική ισχύ, χάρη στον ισχυρότερο ηλεκτρικό κινητήρα. Ωστόσο, μόνο αν η μπαταρία είναι γεμάτη.


 
Σε γενικές γραμμές υπάρχουν πολύ λίγες αφορμές για διαμαρτυρίες εδώ. Μόνο ο μερικές φορές πιο σκληρός θόρυβος της καύσης του κινητήρα «αμαυρώνει» την εικόνα. Επιπλέον, το μεγάλο KIA θα έπρεπε να έχει κάπως πιο μαλακή ρύθμιση ανάρτησης. Στο τέλος, το μόνο πράγμα, που «μιλάει» υπέρ της diesel έκδοσης είναι το υψηλότερο ρυμουλκούμενο φορτίο (2.500 έναντι 1.650 kg).


 
Συμπέρασμα
Με έως και επτά θέσεις, το Sorento Hybrid είναι ένας γίγαντας οικονομίας με γρήγορες εκκινήσεις από στάση και (προαιρετικά) τετρακίνηση.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει