5η θέση
+ Εξαιρετικό στυλ, ευάερη αίσθηση του χώρου, ευχάριστη ρύθμιση ανάρτησης στις μεγάλες ανωμαλίες του οδοστρώματος
- Κραδασμοί κινητήρα στο ρελαντί, ασαφές σύστημα διεύθυνσης.
Ανανέωση! Τέσσερα χρόνια είναι μεγάλο διάστημα, οπότε η Fiat προχώρησε σε facelift στο 500Χ. Τι καινούργιο υπάρχει; Έξυπνο εσωτερικό, περισσότεροι βοηθοί και ένας τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου με 120 ίππους.
Όμορφα διακοσμημένο πιλοτήριο, χοντρό τιμόνι, αλλά πλοήγηση σε μορφή κινητού τηλεφώνου. Τουλάχιστον είναι στη σωστή θέση. Ναι, η αίσθηση του χώρου είναι ευάερη, αλλά αυτός που αναδιπλώνει το πίσω κάθισμα, πρέπει να κρατάει τον ιμάντα πίσω με το ένα χέρι και να διπλώνει με το άλλο. Ας περάσουμε στην οδήγηση. Εδώ φαίνεται ότι το 500Χ, ότι δεν είναι απλώς μια ειδική περίπτωση οπτικά.
Ο τρικύλινδρος του μεταφέρει κραδασμούς εξαιτίας των μαλακών βάσεων μηχανής και καταναλώνει 7,9 λίτρα, το οποίο είναι πάρα πολύ. Η ανάρτηση; Χοροπηδάει ελαφρώς, αλλά τουλάχιστον είναι καλύτερη από το τιμόνι, το οποίο δεν είναι τόσο επικοινωνιακό όσο θα θέλαμε.
-Η Fiat δίνει στρογγυλή εμφάνιση, συνδυάζοντας την με ρετρό γοητεία
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr