Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τέταρτη γενιά του Focus έρχεται με ελκυστικό σχεδιασμό και μεγάλους χώρους. Το μοντέλο του συγκριτικού είχε το επίπεδο εξοπλισμού Active, που σημαίνει επιπλέον χρέωση 3500 ευρώ, συμπεριλαμβανόμενου του Navi και τρία εκατοστά μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος.
Συνεπώς, εξακολουθεί να συμπεριφέρεται πολύ άνετα και ισορροπημένα, αλλά εμφανίζει περισσότερες ταλαντώσεις σε σχέση με την κανονική ανάρτηση. Μας άρεσε το σωστά ρυθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και τα δυνατά, σταθερά σε απόδοση φρένα.
Το Focus ακινητοποιήθηκε από τα 100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 35 μέτρα, μια επίδοση παρόμοια με αυτή του Mazda. O EcoBoost των 1,0 λίτρων με τους 125 ίππους είναι πιο ράθυμος συγκριτικά με τον TSI και δείχνει να χωλαίνει. Η Ford δείχνει τη γενναιοδωρία της με μια μεγάλη έκπτωση 3600 ευρώ στη Γερμανία.
Τα φρένα είναι πραγματικά δυνατά
+: Ισορροπημένος χειρισμός, κοφτερό τιμόνι, πολύ καλά φρένα. Μεγάλα διαστήματα συντήρησης.
-: Τα μπροστινά και τα πίσω καθίσματα είναι μέτρια, ο κινητήρας είναι χαλαρός.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr