Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Subaru Impreza

Διαβάστηκε από 125154 αναγνώστες - 21/1/2021

Παρά το σύγχρονο 2.0 e-Boxer μηχανικό σύνολο, το οποίο υποβοηθάται από έναν ηλεκτροκινητήρα, που μπορεί να κινήσει ακόμα και αμιγώς ηλεκτρικά το Impreza, βγάζοντάς το από το γκαράζ στάθμευσης (έχει μπαταρία 0,6 kWh), το μικρομεσαίο Subaru δείχνει ελαφρώς... παρωχημένο. Αυτή η εντύπωση ξεκινά από τη σχεδίαση, συνεχίζεται στο χαρακτηριστικό cockpit, που εξοπλίζεται με σύστημα φωνητικών εντολών μόνο για το σύστημα πλοήγησης και το τηλέφωνο και δεν τελειώνει καν με την ενοχλητική συμπεριφορά του κιβωτίου CVT.

Η οδήγηση στους ρυθμούς της δοκιμής δεν είναι επίσης τόσο ενδιαφέρουσα. Ο κινητήρας τα καταφέρνει μάλλον με δυσκολία, η μαλακή ανάρτηση δεν αρέσκεται στη σπορτίφ οδική συμπεριφορά και τα καθίσματα με τη φτωχή «γέμιση» επίσης δε βοηθούν. Γιατί, λοιπόν, να κριθεί θετικά; Επειδή το Impreza επιβραδύνει τόσο υπέροχα, όταν βρεθείτε σε μια ανάγκη του είδους. Το Subaru μπορεί να γυρίζει στην εξοχή χωρίς καμία βιασύνη και με την ευχαρίστηση τεσσάρων επιβατών, χάρη στην ευρύχωρη δεύτερη σειρά θέσεων. Οι Ιάπωνες προσφέρουν επίσης την τετρακίνηση και εγγύηση πέντε ετών. Αλλά, στην έκδοση Platinum κοστίζει 32.158 ευρώ στη Γερμανία. Λιγότερο συμπαθητικό...
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει