autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρες και κιλά

Διαβάστηκε από 21238 αναγνώστες - 25/9/2019

Ο diesel κινητήρας 3.0 λίτρων της CLS αποδίδει 286 ίππους και προέρχεται από τη νέα οικογένεια κινητήρων, ενώ η Mercedes αναβίωσε τον εν σειρά εξακύλινδρο. Πρέπει να σας πούμε ότι πρόκειται για ένα ποίημα. Ζωντανός σε όλο το εύρος των στροφών, βελούδινος, αθόρυβος. Το 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί υποδειγματικά και άμεσα και έτσι μοιάζουν όλα τέλεια στο μεγάλο coupe. H CLS 350d εφοδιάζεται με τετρακίνηση και στην έκδοση δοκιμής φορούσε 19άρες ζάντες ενώ διέθετε και την έξτρα αερανάρτηση. Έχει λοιπόν κορυφαία ποιότητα κύλισης, είναι σταθερή, ενώ το τιμόνι έχει καλή αίσθηση! Όλα τέλεια!



Κάτω από το καπό του Α7 συναντάμε και εδώ έναν 3λιτρο απόδοσης 286 ίππων και εμφανίζει έτσι παραπλήσια αίσθηση με αυτόν της Mercedes χωρίς όμως να φτάνει το απόλυτο όπως η CLS. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο αλλά φαίνεται να υστερεί κάπως σε σχέση με την Mercedes κυρίως κατά την εκκίνηση, με το σύστημα start-stop, που παρατηρείται μια μικρή καθυστέρηση. Ίσως ευθύνεται το ενσωματωμένο ήπιο υβριδικό σύστημα που λειτουργεί με ιμάντα. Εκεί υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης.
Το Α7 είναι κατά 65 κιλά βαρύτερο από την CLS, φοράει 20άρες ζάντες και κινείται και αυτό υποδειγματικά στον δρόμο, ενώ η τετρακίνηση αυξάνει τα περιθώρια πρόσφυσης. Όλα αυτά βέβαια έχουν το τίμημά τους καθώς δεν είναι στον standard εξοπλισμό και τελικά κάνουν πιο ακριβό το Α7 . 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει