autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Συγκριτικό Οίκων Βελτίωσης

Διαβάστηκε από 128599 αναγνώστες - 30/12/2020

Η γερμανική elite των βελτιωτών προσκλήθηκε στην πίστα δοκιμών του Papenburg: AC Schnitzer, Brabus, MTM, 9ff και όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι των premium, παλεύουν για τον τίτλο του ταχύτερου έπειτα από την εκκίνηση και 3.000 μέτρα με το γκάζι στο πάτωμα…

Αύγουστος 2017 και σε συνεργασία με την εταιρεία ελαστικών Continental κάναμε μία δοκιμή υψηλών ταχυτήτων. Όχι, όπως τα προηγούμενα χρόνια στο Nardo της Ιταλίας, όπου αντικείμενό μας ήταν αποκλειστικά οι τελικές ταχύτητες.
Στόχος μας ήταν το ιδανικό... πάντρεμα της επιτάχυνσης και της τελικής ταχύτητας, έτσι μας προέκυψε το "Papenburg 3000". Αυτό το όνομα έγινε θεσμός και εμείς προχωρήσαμε στις δοκιμές επιτάχυνσης από στάση.



Βασική ιδέα ήταν το ¼ του μιλίου, όπου ψάξαμε όχι μόνο τους χρόνους, αλλά και την τελική ταχύτητα, που προκύπτει. Τι συνέβη στο τέλος προκάλεσε ταυτόχρονα έκπληξη, αλλά και ενδιαφέρον. Σαφώς, η ομάδα της elite της Porsche έδειξε εκ των προτέρων ότι θα ήταν ασυναγώνιστη. Ωστόσο, όταν η Mercedes S-Class, που δέχθηκε τη βελτίωση της Brabus, φτάνοντας τα 900 PS «έπιασε» στα 3.000 μέτρα 340 km/h, έμειναν μερικά στόματα ανοικτά.
Ακόμα και το Golf 500 R της Oettinger έφτασε τα 294 km/h, εντυπωσιάζοντας επίσης. Συνοψίζοντας, το event εκτιμήθηκε από αναγνώστες, βελτιωτές και την Continental. Όλα αυτά ήταν αρκετά, ώστε να το επαναλάβουμε το 2019 για μια δεύτερη φορά. Για να είμαστε πιο ακριβείς, αυτό συνέβη πριν από λίγες εβδομάδες.



Ο καιρός στην περιοχή μάλλον μας κορόιδευε, καθώς η πρόγνωσή του ανέφερε: καμία βροχή, ζέστη και ήλιο. Πάντως, το γεγονός ότι μας περίμενε μία από τις πιο ζεστές ημέρες του καλοκαιριού του 2019 προκάλεσε σε πολύ κόσμο πονοκέφαλο. Για ποιο λόγο; Όλα τα αυτοκίνητα, που συμμετείχαν, ήταν εφοδιασμένα με turbo. Και για όσους δε γνωρίζουν καλά τα πράγματα, στη ζέστη οι στροβιλοσυμπιεστές χάνουν κάτι από την ισχύ τους. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα και πάλι από την αρχή. Ποια μοντέλα έδωσαν το «παρών»; Όταν πρόκειται για υψηλές ταχύτητες, είναι αδύνατο να μη συμμετέχει η 9FF. Ο Jan Fatthauer, λοιπόν, έφερε άμεσα δύο αυτοκίνητα, μία Porsche 911 GT2 RS, 900 PS και ένα Golf. Ναι, σωστά διαβάσατε, ο βελτιωτής ήθελε να κάνει την προσπάθειά του αυτήν τη φορά με ένα Golf R, 700 PS, αν και, δυστυχώς, το VW εμφανίστηκε στην πίστα το πρωί. Τα άλλα αυτοκίνητα; Με ονόματα, όπως αυτά των AC Schnitzer, Brabus, Edo, Giaxuzzo, Klasen, MTM, Techart και Wolf τα πράγματα δεν ήταν λιγότερο ενδιαφέροντα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις