Συγκεντρώνει μια σειρά από χαρακτηριστικά που την κάνουν πραγματικά ξεχωριστή. Έχει ενεργητική ανάρτηση και ενεργητική τετραδιεύθυνση, κεραμικά φρένα και αυτόματη προσαρμογή των αεροδυναμικών βοηθημάτων του αμαξώματος. Μιλάμε για full τεχνολογία κάτω από κάθε panel του αυτοκινήτου που σε πρώτη επαφή μαζί του, μοιάζει τόσο οικείο έχοντας διατηρήσει τις κλασσικές γραμμές της θρυλικής 911.
Η Turbo S κάνει τους ταχύτερους γύρους στην πίστα, χάρη στις τεχνολογικές λύσεις που δημιουργούν συνθήκες, αδιανόητα υψηλής πρόσφυσης στους τροχούς του αυτοκινήτου. Με 750 Nm ροπής, το ταχύτατο (σαν να λειτουργεί... τηλεπαθητικά) κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και την προσαρμοζόμενη στις εκάστοτε ανάγκες τετρακίνηση, αυτή η 911 μπορεί και διαχειρίζεται ακόμα πιο πολύ πρόσφυση στους πίσω τροχούς.
Ο χρόνος που απαιτείται για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, είναι ενδεικτικός του πόσο καλά δουλεύουν όλα τα προαναφερθέντα στην ξεχωριστή αυτή 911. Σε 2,8 δευτερόλεπτα έχει φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, ενώ ανάλογα εντυπωσιακά είναι και τα φρένα της, που χάρη στην τεχνολογία και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, δείχνουν και εξαιρετικά υψηλή αντοχή στη σκληρή χρήση. Κάναμε πολύ εύκολα τον γρηγορότερο γύρο που μπορούσαμε με την 911 Turbo S, παρατηρώντας παράλληλα πως και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, είναι προσαρμοσμένο πολύ προσεκτικά και για συνθήκες πίστας.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr