Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Nissan GT-R Track Edition

Διαβάστηκε από 16119 αναγνώστες - 22/1/2020

Δείχνει από τα πρώτα μέτρα στην πίστα, λίγο πιο βαρύ από όσο περιμένεις. Κάθεσαι ψηλά και αυτό είναι ένα ακόμα περίεργο στοιχείο για τη συγκεκριμένη κλάση των αυτοκινήτων. Σε αντίθεση με τα άλλα δύο αυτοκίνητα, εδώ τα ηχητικά που συνοδεύουν την κίνηση, παραπέμπουν περισσότερο σε φορτηγό, με τα γρανάζια του κιβωτίου να ακούγονται έντονα σε κάθε αλλαγή αλλά και το V6 σύνολο να είναι πιο τραχύ σε λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας.



Μόλις εξοικειωθείς με τη θέση οδήγησης και πατήσεις τέρμα το γκάζι, το «φορτηγό» μεταμορφώνεται σε σφαίρα και οι στροφές έρχονται και φεύγουν με καταιγιστικό ρυθμό. Το κίτρινο Audi στον εσωτερικό καθρέπτη, γίνεται μακρινή κουκκίδα σε ελάχιστο χρόνο. Η αίσθηση από το αυτοκίνητο συνολικά, είναι πιο αρχέγονη σε σχέση με τα άλλα δύο..



Τα φρένα τα αισθάνεσαι πιο «γήινα», δεν αποκλείεται να εντοπίσεις μέχρι και «σκαλοπάτια» στην απόδοσή τους αλλά είναι αξιόπιστα και με την απόδοσή τους σε βάθος χρόνου, κερδίζουν την εμπιστοσύνη σου. Τα λάστιχα «μαγκώνουν» στην άσφαλτο και σου δίνεται η εντύπωση πως οδηγώντας το, εσύ σκέφτεσαι την είσοδο στην εκάστοτε στροφή, και το Nissan βρίσκεται ήδη στην έξοδο από αυτή. Η αλήθεια είναι πως στο GT-R ο οδηγός «παλεύει» πιο πολύ από ότι στα άλλα δύο. Αυτό όμως είναι στοιχείο του χαρακτήρα του και το κάνει πολύ πιο «όμορφο» στα μάτια μας!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει