Ο εξακύλινδρος κινητήρας ακούγεται σαν V8 και έχει αντίστοιχες επιδόσεις
Πραγματικά οι δυνατότητες που δίνει αυτό το δίδυμο, δεν θα σε αφήνουν τον οδηγό να αμελήσει πότε τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο εξακύλινδρος κινητήρας στο τέρμα γκάζι ακούγεται σαν V8 και σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα δίνει αντίστοιχες επιδόσεις. Σε μόλις 5,1 δλ, το 2,4 τόνων μοντέλο μπορεί να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα και σε 17,5 δλ τα 200, ενώ η βελόνα του ταχύμετρου στην ψηφιακή οθόνη θα συνεχίσει να ανεβαίνει αβίαστα μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 250 χ.α.ω.
Ενώ σε άλλα αυτοκίνητα, οι επιβάτες θα απαιτούσαν από τον οδηγό να βάλει και τα δύο χέρια στο τιμόνι κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας επιτάχυνσης, μιας και οι θόρυβοι του ανέμου και της κύλισης γίνονται τόσο δυνατοί που φοβίζουν, στην S-Class δεν ακούγεται το παραμικρό, ούτε γίνεται αισθητές περίεργες δονήσεις. Αυτό οφείλεται στην εξαιρετική ηχομόνωση του προσφέρει την απόλυτη ηρεμία στο εσωτερικό και στην προσαρμοστική αερανάρτηση με υδραυλική υποστήριξη των αμορτισέρ.
Το σύστημα των αναρτήσεων ελέγχεται από μια κεντρική μονάδα που μπορεί να διαμορφώνει την απόσβεση σε κάθε τροχό μεμονωμένα και έτσι να αντισταθμίζει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε δέκατα του δευτερολέπτου. Εν ολίγοις, η τεχνολογία κάνει την S-Class να μοιάζει ότι περισσότερο «αιωρείται», παρά ότι πατάει πάνω στην άσφαλτο.
Εντυπωσιακή στις στροφές και ευέλικτη
Όμως εκτός από εξαιρετική άνεση, προσφέρει και εκπληκτική οδηγική συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές. Σε δυναμικές συνθήκες, το ESP προσφέρει στοχευόμενη υποβοήθηση, φρενάροντας τον εσωτερικό πίσω τροχό, μόλις τα ηλεκτρονικά συστήματα ανιχνεύσουν ότι το αυτοκίνητο υποστρέφει. Επίσης σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης επιλέξει το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα θα δει τις οδηγικές δυνατότητες της S-Class να απογειώνονται, ενώ θα αποκτήσει ένα κύκλο στροφής που δεν ξεπερνάει τα 10,9 μέτρα.Για να έχετε μέτρο σύγκρισης, αντίστοιχο κύκλο έχει ένα VW Golf 8 που είναι και ένα μέτρο πιο κοντό από την S 580 e. Βέβαια χωρίς αμφιβολία η καλύτερη θέση στη S-Class, ειδικά στη έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, είναι η πίσω δεξιά. Το μπροστινό κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να πάει αρκετά μπροστά, αφήνοντας άπειρο χώρο στον πίσω επιβάτη ώστε να φέρει σχεδόν οριζόντια το κάθισμα του και να απολαύσει μασάζ από τη κορυφή έως και τις γάμπες. Πραγματικά μπορεί να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον που θα αφαιρέσει όλο το άγχος από το άτομο. Βέβαια και ο οδηγός έχει τα δικά του «αγχολυτικά παιχνίδια».
Σελ. 1 | Δοκιμάζουμε τη Mercedes S 580 e: Για ηγέτες κρατών και όχι μόνο |
Σελ. 2 | Ο εξακύλινδρος κινητήρας ακούγεται σαν V8 και έχει αντίστοιχες επιδόσεις |
Σελ. 3 | Αγχολυτική στο δρόμο και με τεράστιες τεχνολογικές δυνατότητες |