Αγχολυτική στο δρόμο και με τεράστιες τεχνολογικές δυνατότητες
Το S 580 e εφοδιάζεται με τόσα πολλά και έξυπνα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που του επιτρέπουν να κινείται σχεδόν αυτόνομα, δίνοντας μια πρώτη γεύση για το πώς θα είναι στο μέλλον η πλήρως αυτόνομη οδήγηση. Διαθέτει συνολικά 17 αισθητήρες και 5 κάμερες που παρέχουν εικόνα 360 μοιρών και είναι μακριά εμβέλειας. Αυτό επιτρέπει στο μοντέλο, όχι μόνο να παραμένει στη λωρίδα, να κρατάει σταθερή την απόστασή από το μπροστά και να τηρεί τα όρια ταχύτητας, αλλά και να προσπερνά ως δια μαγείας (αρκεί ο οδηγός να ανάψει το φλας) και μετά να επανέρχεται στη λωρίδα. Όλα αυτά απεικονίζονται και στην προαναφερθείσα head-up οθόνη.
Επίσης σε περίπτωση που ο οδηγός έχει ανάψει το φλας για να στρίψει και πλησιάζει επικίνδυνα κάποιο κράσπεδο, ο φωτισμός στην πόρτες θα γίνει κόκκινος και θα αναβοσβήνει για να τον προειδοποιήσει. Μπορεί να είναι ελαφρώς υπερβολικό και αρκετά φαντεζί, αλλά δείχνει με εντυπωσιακό τρόπο τι μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει πάνω από 200.000 ευρώ.
Μεγάλες είναι οι δυνατότητες συνδεσιμότητας και αλληλεπίδρασης της S 580 e που ξεφεύγουν από τις κλασσικές τηλεφωνικές κλήσεις ή την σύνταξη μηνυμάτων. Λέγοντας απλά «Hey Mercedes» οι επιβάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν το κλιματισμό, να ανοίξουν τα παράθυρα, να αναζητήσουν το πιο κοντινό 5αστερο εστιατόριο ή να διαλέξουν ραδιοφωνικό σταθμό. Ωστόσο υπάρχει ένα μελανό σημείο στο αυτοκίνητο και αυτό δεν είναι άλλο από το χώρο αποσκευών, που η χωρητικότητα του φτάνει μόλις τα 350 λίτρα. Βέβαια αυτό είναι μια αδιάφορη λεπτομέρεια για τους περισσότερους ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων.
Καινοτόμος και μοναδική η S-Class
Η S-Class είναι και παραμένει καινοτόμος και πρωτοπόρος από πολλές απόψεις. Αλλά στο τομέα της τιμή παραμένει ένα αυτοκίνητο-όνειρο για τους περισσότερους, οι οποίοι το μόνο που μπορούν να ελπίζουν είναι ότι τα στοιχεία που προσφέρει η S580 e κάποια στιγμή στο μέλλον θα «περάσουν» και στα μικρότερα μοντέλα. Πάντως δύσκολα προβλέπεται να χάσει την πρωτιά της επιλογής για προέδρους κρατών και VIP.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Mercedes S 580 e |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.999 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη και Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 510 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 9/αυτόματο/τετρακίνητο |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,1 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 2,5 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.611 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 0,7 |
Μέση Δοκιμής | 6,2 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 147 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 67 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 350 |
Τιμή από (ευρώ) | 173.750 |
Αν θες να μάθεις τι θα έχει η αυτοκίνηση τα επόμενα 10 χρόνια … μπες σε μία S-Class
Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ;
Πιθανά ναι, όμως αυτό δεν έχει σημασία για αυτόν που έχει αυτό το αυτοκίνητο
Η Mercedes παίζει σε άλλο επίπεδο την πολυτέλεια
Συμφωνείτε πως ότι είναι πολυτελή θα το συγκρίνουμε πάντα με Mercedes;
Σελ. 1 | Δοκιμάζουμε τη Mercedes S 580 e: Για ηγέτες κρατών και όχι μόνο |
Σελ. 2 | Ο εξακύλινδρος κινητήρας ακούγεται σαν V8 και έχει αντίστοιχες επιδόσεις |
Σελ. 3 | Αγχολυτική στο δρόμο και με τεράστιες τεχνολογικές δυνατότητες |