H τέταρτη γενιά του Jimny, ωστόσο, δεν αντέγραψε την Mercedes, αλλά τον εαυτό της και συγκεκριμένα το μοντέλο LJ80 του 1980. Ήθελε να είναι η Jeep της Ιαπωνίας και ξεπήδησε από τα σκληροπυρηνικά και χρηστικά χρόνια τα οποία ανέδειξαν και την G-Class. Μόνο που το Jimny δεν απογειώθηκε ποτέ όπως η G-63. Όταν όλα τα SUV φωνάζουν για συνεργείο ακόμη και με την ελάχιστη εκτός δρόμου διαδρομή, το άκαμπτο Suzuki τινάζεται και συνεχίζει.
Κάποια στιγμή πρέπει να το ανακαλύψουν και οι τύποι της σκηνής, μιας και τώρα αναζητούν το απαρχαιωμένο Lada Niva το οποίο είναι ήδη 40 χρονών, ενώ και οι Ιάπωνες ανανέωσαν ελάχιστα το Jimny μετά από 20 χρόνια. Τώρα, υπάρχουν συστήματα υποβοήθησης και Infotainment, από το μεγαλύτερο Vitara ή το Swift. Όλα όμως αυτά είναι βοηθήματα, γιατί τον κύριο ρόλο παίζει το σκληρό, φιλικό στο ξεσκονόπανο κόκπιτ, που φωνάζει για σκόνη. Λέρωσέ με! Λίγοι διακόπτες, σχεδόν κανένα ράφι και δύο κυκλικά όργανα που φωτίζονται συνεχώς (καθώς οι σκληροί off-roaders περιμένουν να χάσουν το ηλιακό φως οποιαδήποτε στιγμή).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr