Τα μοντέρνα SUV μας κακόμαθαν, όσον αφορά της προσδοκίες μας από ένα όχημα εκτός δρόμου. Κυλούν, φρενάρουν και καταναλώνουν σαν αυτοκίνητο –μπορείς να ξεχάσεις το Jimny. Ξεχνάς και κάποιες καθημερινές αρετές: Είναι μόνο δίθυρο, τουλάχιστον ο χώρος πρόσβασης στο πίσω κάθισμα είναι επαρκώς πλατύς. To τι παίρνεις από το πίσω μέρος δύσκολα περιγράφεται. Τα παράθυρα πίσω δεν ανοίγουν, η πίσω πόρτα έχει μεντεσέ δεξιά, άρα πρέπει να περπατήσεις γύρω της αν φορτώνεις.
Ο χώρος αποσκευών των 85 λίτρων δεν χωρά καν ψυγειάκι αναψυκτικών, αλλά τα πίσω καθίσματα μετατρέπονται σε ένα πρακτικό δάπεδο φόρτωσης.
Ωστόσο, το Jimny έχει και την πλάκα του. Αμέσως, κάποιος μπορεί να το θελήσει σε convertible, μια έκδοση που υπήρχε στον προκάτοχό του, ή εξοπλισμένο με τον turboκινητήρα του Swift. Ή με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και καλύμματα καθισμάτων με καλύτερο αερισμό. Τα συγκεκριμένα μπορούν να επιβιώσουν από πυρηνικό πόλεμο. Αλλά τότε, το Jimny δεν θα ήταν αυτό που είναι. Ακόμα πιο σημαντικό, είναι ότι η αναμενόμενη τιμή του θα παραμείνει κάτω από τα 18.000 ευρώ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr