Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Kαι την πιο μικρή λακκούβα την καταλαβαίνεις στο στομάχι

Kαι την πιο μικρή λακκούβα την καταλαβαίνεις στο στομάχι

Διαβάστηκε από 7202 αναγνώστες - 21/7/2024

Το αυτοκίνητο για να ξεκινήσει, αρκεί ο οδηγός του να γυρίσει το κουμπί στα αριστερά του τιμονιού στο D. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας στο πίσω μέρος κάνει έναν έντονο θόρυβο, όπου στο πάτημα του γκαζιού θυμίζει σφύριγμα. Το Microlino εκτοξεύετε σβέλτα από στάση, λόγω ρεύματος, αλλά γρήγορα σε αναγκάζει να μετριάσεις την ταχύτητά του. Ο λόγος είναι το σύστημα των αναρτήσεων που φαίνεται σαν να μην υπάρχει, αφού ακόμα και την πιο μικρή κακοτεχνία του οδοστρώματος την νιώθεις μέχρι το μεδούλι.


 
Στις γρήγορες στροφές (όπου γρήγορα σημαίνει περίπου 30 χλμ./ώρα) ο οδηγός κλίνει το σώμα του ενστικτωδώς προς το εσωτερικό της στροφής γιατί νομίζει ότι το αυτοκίνητο θα ντελαπάρει. Δεν νομίζουμε ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα υπάρχει τέτοιος φόβος αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι τα οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας δεν περνάνε από elk-test για να πάρουν άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο. 

Η τελική του είναι μόνο για οδηγούς που μάλλον έχουν αυτοκτονικές τάσεις.

 Αν και μπορεί να πιάσει τελική 90 χλμ./ώρα,  θεωρούμε ότι είναι επικίνδυνη για την ασφάλεια του οδηγού, ειδικά αν αναλογιστούμε το γεγονός ότι απαιτείται τεράστια πίεση στο πεντάλ και τεχνική για να φρενάρει γρήγορα και σωστά το Microlino ακόμα κι από τα 60 χ.α.ω., αφού δεν διαθέτει καν ABS. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται μέσω οικιακής πρίζας, ενώ εφοδιάζεται και με καλώδιο Τype 2, αλλά η ισχύς φόρτισης παραμένει πάντα κάτω από 3 kW. Όσο για την αυτονομία του, θεωρητικά μπορεί να φτάσει έως και τα 230 χιλιόμετρα, κάτι όμως που δεν διαπιστώσαμε στη σύντομη βόλτα μας.
 


Πάντως στο περισσότερο κόσμο φαίνεται η ρετρό σχεδίαση του Microlino να αρέσει περισσότερο από το Tazzari Zero και το Renault Twizy, που είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές του, ενώ η εταιρεία ετοιμάζει δυο ακόμα εκδόσεις, μια «Light» που θα έχει τελική 45 χλμ./ώρα και μια cabrio.  

Καλό για τα στενά της πόλης, αλλά...

 Ανυπομονούσαμε για αυτή βόλτα και χαρήκαμε όταν τελείωσε. Ναι, το Microlino μπορεί να κινηθεί έξυπνα μέσα στα στενά της πόλης και χάρη στα 2,5 μέτρα μήκος του να βρει χώρο στάθμευσης εκεί που δεν υπάρχει, αλλά ακόμα και σε ελαφρώς πιο ανοιχτούς δρόμους, όπου η ταχύτητα αυξάνεται δεν προσφέρει το αίσθημα ασφάλειας που θα θέλαμε. Όσο για την τιμή, αυτό είναι ένα άλλο θέμα. 
 
 
Όσο μπαίνουμε στην εποχή των microcar, τόσο μεγαλύτερη προσοχή θέλει.
Οι Γερμανοί συνάδερφοι δοκιμάσανε το Microlino και φοβηθήκανε πίσω από το τιμόνι.
Βασικό τους πρόβλημα ήταν τα φρένα και η άσχημη οδική συμπεριφορά του.
Παρόλα αυτά κάνει 18.000. Τα ηλεκτρικά πόλης είναι λύση, αλλά εσείς τι λέτε;


 
 

Σελ.
1
Οδηγούμε το Microlino: Mε συνεπιβάτη το φόβο
Σελ.
2
Kαι την πιο μικρή λακκούβα την καταλαβαίνεις στο στομάχι