Το Corsa Electric είναι φτιαγμένο για την πόλη
Το να ελίσσεσαι στην κίνηση της πόλης με το Opel Corsa Electric είναι πράγματι εξαιρετικά διασκεδαστικό. Μπορεί τα 8 δευτερόλεπτα που χρειάζεται για πιάσει τα πρώτα 100 χ.α.ω από στάση να είναι μια εξαιρετική επίδοση, αλλά τα 3,2 δλ. που θέλει για το 0-50 χλμ./ώρα είναι αυτά που το κάνουν να μοιάζει σαν ένα αθόρυβο σπιρτόζικο «ζουζούνι», έτοιμο να κυριαρχήσει στο αστικό περιβάλλον. Το Corsa αισθάνεται σαν στο σπίτι του στην πόλη και το ραφιναρισμένο σύστημα διεύθυνση ταιριάζει απόλυτα στο χαρακτήρα του. Αρκετά καλά τα πηγαίνει και σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, όπου πλην τις έντονες κακοτεχνίες που μπορεί να περάσουν κάπως πιο άτσαλα στο εσωτερικό, δεν υπάρχει κάτι για να παραπονεθούμε.
Γενικά το Corsa είναι σταθερό, φρενάρει δυνατά (34,7 μ. για το 100-0), παραμένει αθόρυβο και, με 156 ίππους και 260 Nm ροπής, παραμένει «ζωντανό» και σε εγρήγορση μέχρι τον ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας στα 150 χλμ./ώρα. Μάλιστα αν ο οδηγός δεν κυνηγάει συνέχεια τις επιδόσεις, η κατανάλωση μπορεί εύκολα να πέσει στα 15kWh/100 χλμ., με τη δικιά μας μέτρηση να κυμαίνεται σε μεικτές συνθήκες οδήγησης στα 19kWh (με εξωτερική θερμοκρασία 9 βαθμούς και ανοιγμένο καλοριφέρ), δίνοντας μας πραγματική αυτονομία 293 χιλιομέτρων.
Η νέα μπαταρία του ομίλου των 51kW προσφέρει πολύ καλύτερη αποδέσμευσης ενέργειας σε σχέση με την προηγούμενη και αν κάποιος κινείται αποκλειστικά εντός αστικού ιστού εύκολα θα δει πάνω από 330 χλμ. εμβέλειας, ενώ μπορεί να συνδεθεί με ταχυφορτιστή 100kW.
Αν κι ακόμα η ελληνική αντιπροσωπία δεν έχει ανακοινώσει τις τιμές του αμιγώς ηλεκτρικού Opel Corsa των 156 ίππων (θα είναι διαθέσιμο και με 136 ίππους και μπαταρία 50 kW) λογικά θα ξεκινάει πάνω από τα 35.000 ευρώ με την επιδότηση, ένα κόστος απόκτησης που μπορεί να είναι υψηλότερο από τον προκάτοχο του, αλλά στο τέλος καταλήγει στη πλάστιγγα να μοιάζει μικρότερο μιας κι ο αγοραστής παίρνει περισσότερη ισχύ, μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερο εξοπλισμό.
Συμπέρασμα
Το νέο Opel Corsa Electric είναι ευέλικτο, δυναμικό, έχει οδηγικό ταπεραμέντο, η αυτονομία του είναι αρκετά καλή για το μεγαλύτερο κομμάτι των οδηγών και είναι τεχνολογικά σύγχρονο. Ο περιορισμένος χώρος για τους πίσω και η τιμή του δεν ξεφεύγουν από το μέσο όρο της κατηγορίας και σίγουρα δεν μπορούν να επηρεάσουν σε σημαντικό βαθμό τη συνολικά καλή και αναβαθμισμένη εικόνα του σε σχέση με τον ήδη πετυχημένο κι ολοκληρωμένο προκάτοχο του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Opel Corsa Electric |
---|---|
Κινητήρας | |
Ισχύς | 156 |
Ροπή | 260 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 1/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 4,1 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 150 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.492 |
Κατανάλωση (kWh./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 14,6 |
Μέση Δοκιμής | 19 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 0 |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 51 |
Αυτονομία δοκιμής (χλμ) | 293 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 267-1042 |
Τιμή από (ευρώ) | Αναμένεται |
Σελ. 1 | Πρώτη δοκιμή νέο Opel Corsa Electric! Καλύτερο σε ισχύ, αυτονομία & εξοπλισμό |
Σελ. 2 | Αναβαθμισμένο στα σημεία το Opel Corsa Electric |
Σελ. 3 | Το Corsa Electric είναι φτιαγμένο για την πόλη |