σχόλια
Renault Captur: Μετά από 100.000 χλμ προβλημάτισε έντονα
Ξεψαχνίζοντας το Renault Captur μετά από 100.000 χλμ.
To Renault Captur έπιασε το παλμό του κόσμου για SUV πόλης, αφού κατάφερε να συνδυάζει κομψότητα, άνεση και καλή οδική συμπεριφορά σε διαστάσεις κατάλληλες για την αστική μετακίνηση. Μάλιστα με τον κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο έκλεινε το μάτι και σε ανθρώπους που ζήταγαν λίγο παραπάνω «ένταση» στις μετακινήσεις τους, μιας και οι επιδόσεις του μοντέλου ήταν ικανοποιητικότατες, χωρίς μάλιστα να ξεφεύγει σε κατανάλωση.
Όμως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός και μετά από 100.000 χιλιόμετρα βγήκαν στην επιφάνεια αρκετές «ατασθαλίες». Δύσχρηστο infotainment, κακή πίσω ορατότητα, μειωμένος αέρας για το κεφάλι , εμφάνιση σκουριάς, σημάδια στα τοιχώματα των κυλίνδρων και στο εσωτερικό της τουρμπίνας ήταν μερικά από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα της AutoBild με το γαλλικό SUV. Όμως όλα τα παραπάνω μοιάζουν σαν πταίσματα μπροστά στις δυσλειτουργία του σασμάν, το οποίο μετά τις 50.000 χιλιόμετρα αρνιόταν να συνεργαστεί με τον οδηγό και τον κινητήρα, κάνοντας πρόκληση την κίνηση μέσα στην πόλη και κάθε εκκίνηση σε φανάρι μια περιπέτεια, όπως αναφέρει κι ο Γερμανός υπεύθυνος δοκιμών. Ας δούμε όμως πως ξεκίνησαν όλα.
Διαστάσεις κατάλληλες για πόλη, αλλά κακή πίσω ορατότητα
Όταν το Renault Captur με τους 130 ίππους μπήκε στο γκαράζ της Autobild στις 23 Σεπτεμβρίου 2020, όλη η συντακτική ομάδα του περιοδικού είχε ενθουσιαστεί με το λαμπερό κόκκινο του και τη μαύρη οροφή του. Η αλήθεια είναι ότι με το Captur η γαλλική εταιρία χτύπησε φλέβα χρυσού, μιας και τα μικρά SUV είχαν αρχίσει να γνωρίζουν ιδιαίτερη άνθηση. Με σχετικά μικρό βάρος (1.346 κιλά) και μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 4,23 μ., πλάτος 1,8 μ.), το γαλλικό μοντέλο φαντάζει ένα απολύτως κατάλληλο για την πόλη και φιλικό προς το παρκάρισμα όχημα. Μεταξύ άλλων, το Captur ξάφνιασε ευχάριστα την ομάδα της Autobild και στις εκτός πόλεων διαδρομές, κάτι που οφείλεται στην πλατφόρμα CMF-B της Renault-Nissan και στο δίδυμο κινητήρα-ανάρτηση, όπως θα δούμε και παρακάτω.
Βέβαια οι μικρές διαστάσεις του και η οροφή που στενεύει προς τα πίσω, ώστε να δώσει μια πιο δυναμική εικόνα στο μοντέλο, έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ευρυχωρία, ακόμα και για τον οδηγό, ο οποίος αν ξεπερνάει το 1,90 σε ύψος θα νιώσει «στριμωγμένος». Συγκεκριμένα ο συντάκτης της AutoBild ανάφερε ότι δεν είναι βολικό για ψηλούς ανθρώπους, αφού τα μπροστινά καθίσματα είναι τοποθετημένα πολύ ψηλά, ενώ το «κόψιμο» της πόρτας αρκετά χαμηλά. Επίσης και οι πίσω επιβάτες είχαν παράπονα όσο αφορά τον αέρα για το κεφάλι, ειδικά οι πάνω από το μέσο όρο, με τους οδηγούς να δυσφορούν με την περιορισμένη ορατότητα του μικρού και στενού πίσω παρμπρίζ.
Σελ. 2 | Δύσχρηστο infotainment και προβλήματα με το σύστημα αναγνώριση πινακίδων |
Σελ. 3 | To σασμάν στα 50.000 χλμ. έβγαλε τα πρώτα προβλήματα |
Σχολιάστε |
ΤουρκοRenault
Προβολή περισσότερων σχολίων
Από ποτε γίνανε τα RENAULT αυτοκίνητα????
Ιταλός και Γάλλος αν δεν Γαμθ...μικρός θά γαμθ...μεγάλος πετάτε τα ρημάδια σάς μόνο Ιαπωνία.....
Μόνο Αμερικανικα και Ιαπωνεζικα...(ορισμενες μαρκες) Ολα τα Ευρωπαικα ειναι τενεκεδες μεχρι τα 35.000 ευρω.
ετσι ακριβως φιλε μου .
15ετιας έχω ευτυχώς και δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα
Μακρυά από γαλλικά γενικά
Ιταλός και Γάλλος αν δεν Γαμθ...μικρός θά γαμθ...μεγάλος πετάτε τα ρημάδια σάς μόνο Ιαπωνία.....
Τι κλέφτες θα γίνουν οι αυτοβιομηχανίες?Μέχρι και μερσεντές που δίνεις τριπλάσια λεφτά για το όνομα και σου βγάζουν βλάβες.μην την ψάχνεις
.