Audi e-tron GT Τιμή (στην Ελλάδα): από 49.590 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στην Ελλάδα): καλοκαίρι 2021 Το αμιγώς ηλεκτρικό Gran Turismo της Audi τροφοδοτείται στην RS έκδοση από έναν ηλεκτροκινητήρα 598 PS, που συνδυάζεται με μόνιμη τετρακίνηση. Στο βασικό GT η ισχύς είναι 476 PS και κατά WLTP έχει αυτονομία 488 χιλιομέτρων.
KIA CV Τιμή (στην Ελλάδα): από 49.590 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στην Ελλάδα): φθινόπωρο 2021 Το crossover CV καθοδηγεί τη νέα στρατηγική ηλεκτρικών μοντέλων της KIA. Είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της μάρκας, που φέρει το νέο λογότυπο, θα έρχεται με ηλεκτρικό σύστημα 800 Volt και, σύμφωνα με τους Κορεάτες, θα είναι σε θέση να φορτίζει τις μπαταρίες του έως και κατά 80% μέσα σε 15 λεπτά.
Audi Q4 e-tron Τιμή (στη Γερμανία): από περίπου 40.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στην Ελλάδα): φθινόπωρο 2021 Στην κορυφαία έκδοσή του «e-tron S», το ηλεκτρικό SUV θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά άξονα και συνολική ισχύ 306 PS. Με την μπαταρία των 82 kWh για αυτονομία 450 χιλιομέτρων και τεχνολογία γρήγορης φόρτισης, το Q4 e-tron θα πλησιάζει την τελειότητα.
Tesla Model S facelift Τιμή (στη Γερμανία): από 86.990 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στη Γερμανία): Σεπτέμβριος 2021 Στο πλαίσιο ενός facelift, η Tesla παρέχει στη λιμουζίνα της ένα σπορ τιμόνι και πάρα πολλή ισχύ. Η κορυφαία έκδοση «Plaid+» έχει ισχύ 1.100 PS και αυτονομία 840 χιλιομέτρων!
Opel Combo-e Life Τιμή (στη Γερμανία): από περίπου 34.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στην Ελλάδα): φθινόπωρο 2021 Μετά από τα Mokka και Zafira, ηλεκτροδοτείται και το Combo. Το πολυχρηστικό στην επιβατική έκδοση, αλλά και επαγγελματικό, όχημα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 136 PS, έχει αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων και θα διατίθεται τόσο με κοντό όσο και με μακρύ αμάξωμα.
Aston Martin RapidE: έναρξη πωλήσεων (στην Κίνα): μέσα στο 2021 Το εικονιζόμενο πρωτότυπο Lagonda Concept μας δίνει μια πρόγευση για τη μελλοντική Aston Martin RapidE, που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στη χρονιά, που διανύουμε. Η Aston Martin ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν μόνο 155 μονάδες της RapidE, οι οποίες θα καταλήξουν στην Κίνα. Επιπλέον, το ηλεκτροκίνητο σπορ μοντέλο λέγεται πως… φιλοξενεί κάτω από το καπό του έως και 1.000 PS.
BMW i1: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Η BMW σχεδιάζει την κατασκευή μιας ηλεκτροκίνητης Σειράς 1, με το βαυαρικό μικρομεσαίο να βασίζεται σχεδιαστικά στις γνωστές μας και ήδη υφιστάμενες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στην ευέλικτη πλατφόρμα του βαυαρικού μοντέλου, η BMW θα μπορούσε να θέσει στη διάθεση του κοινού μία «αρχική έκδοση» με μόνο έναν κινητήρα και μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς, όπως και άλλη μία έκδοση με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, η οποία θα προέρχεται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες.
BMW i4: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Με μια τεράστια γρίλια στην πρόσοψη ή μεγάλα «νεφρά», όπως τα αποκαλεί η BMW, αλλά και προβολείς μικρού ύψους, το πρωτότυπο μας δίνει μια πρόγευση της σχεδίασης της i4. Ο ηλεκτροκινητήρας των 530 PS θα περάσει επίσης στην παραγωγή, όπου η ηλεκτρική BMW θα επιτυγχάνει αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων. Μάλιστα, με βάση την i4 θα κατασκευαστεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με τα «πολεμικά» λογότυπα «M»!
Subaru electric SUV: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Με βάση την πλατφόρμα «e-TNGA» της Toyota πρόκειται να κατασκευαστεί από τη Subaru ένα μεσαίο SUV στις διαστάσεις του Forester. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν έχει όνομα ακόμη, ωστόσο φημολογείται ότι θα ονομαστεί «Evoltis».
BMW iX Τιμή (στη Γερμανία): περίπου 100.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στην Ελλάδα): τέλη 2021 Παρά το βάρος των 2,5 τόνων, το iX επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε λιγότερο από 5,0 δευτερόλεπτα, χάρη στην ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του, η οποία υπερβαίνει τα 500 PS. Η μπαταρία των 100 kW είναι αρκετή, για να εξασφαλίζει αυτονομία έως και 600 χιλιομέτρων.
CUPRA el-Born: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Το el-Born δε θα κατασκευαστεί και ως SEAT, αλλά μόνο ως CUPRA. Το ισπανικό μοντέλο έχει σαφώς πιο εντυπωσιακή εμφάνιση σε σχέση με το... δίδυμο «αδερφάκι» του, το VW ID.3. Ωστόσο, τα δεδομένα της ισχύος αντιστοιχούν σε εκείνα του ID.3, ενώ η αυτονομία του φτάνει κατά WLTP τα περίπου 420 χιλιόμετρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr