Ford E-Crossover: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Η Ford ετοιμάζει αυτόν τον καιρό το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της. Η μικρότερη σε σχέση με το Mach E σειρά μοντέλων θα μπορούσε επίσης να εξελιχθεί σε crossover. Το συγκεκριμένο μοντέλο, λοιπόν, θα μπορούσε να βασιστεί στην πλατφόρμα MEB της VW και να αποδίδει έως και 204 PS.
Genesis Essentia Concept: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Με το Essentia Concept, η premium εταιρεία του ομίλου Hyundai, η Genesis, μας δίνει μια πρόγευση για ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο. Βασίζεται σε ένα monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα και διαθέτει πόρτες-πτερύγια, καθώς κι ένα γυάλινο θόλο πάνω από το εσωτερικό. Η Hyundai ανακοίνωσε πως το Genesis Essentia θα είναι ικανό να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h μέσα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα!
Ioniq 5: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Σύμφωνα με μια διαρροή, η μικρότερη διαθέσιμη μπαταρία θα έχει χωρητικότητα περίπου 58 kWh, πράγμα που σημαίνει μια αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων. Αργότερα θα ακολουθήσει μία έκδοση με μπαταρία 73 kWh και αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Επιπλέον, το Ioniq 5 θα διαθέτει τη γρήγορη τεχνολογία φόρτισης των 800 Volt, μάλιστα, σε ένα πιο προσιτό εύρος τιμών.
Mercedes EQS: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Όπως και η «κανονική» S-Class, το EQS διαθέτει επίσης ενεργή αερανάρτηση και παθητική τετραδιεύθυνση. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η super οθόνη πλάτους 1,41 μέτρων με τις ενδείξεις του συστήματος ψυχαγωγίας MBUX. Ανάλογα με την έκδοση, η ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 400 και 600 PS και η αυτονομία φτάνει ακόμα και τα 700 χιλιόμετρα.
Peugeot 208 PSE Τιμή (στη Γερμανία): από περίπου 35.000 ευρώ - έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Ένα σπορτίφ 208 με ηλεκτροκίνηση, ως διάδοχος των εκδόσεων GTi, θα μπορούσε να διατηρήσει τα 136 PS της βασικής έκδοσης, αλλά θα έχει πολύ πιο σπορτίφ ρυθμίσεις.
Porsche Taycan Cross Tourismo Τιμή (στη Γερμανία): περίπου 110.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Η Porsche υπόσχεται συνδυαστική τιμή ισχύος άνω των 600 PS, καθώς και κατά επιλογή τετρακίνηση, συμπεριλαμβανομένου του torque vectoring. Αν ληφθούν υπόψη όλοι οι κινητήρες της Taycan ένας προς ένας, το εύρος της ισχύος κυμαίνεται μεταξύ 326 και 761 PS, οπότε θα μπορούσε να παραλειφθεί η βασική έκδοση του ηλεκτροκινητήρα.
Renault Megane electric-SUV: έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Το μικρομεσαίο SUV είναι προς το παρόν μία μελέτη, η οποία, όμως θα υλοποιηθεί σύντομα. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Nissan, και έχει ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 218 PS και ροπή 300 Nm. Ωστόσο, πόση αυτονομία είναι σε θέση να παρέχει η μπαταρία των 60 kWh δεν είναι γνωστό ακόμη.
Microlino Τιμή (στη Γερμανία): περίπου 12.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Η έναρξη της κυκλοφορίας του διαδόχου της Isetta από την Ελβετία όλο και αναβάλλεται. Ωστόσο, μέσα στο 2021 θα μπορούσε τελικά να ετοιμαστεί, και το Microlino με τα έως και 20 PS και την αυτονομία των έως και 200 χιλιομέτρων θα μπορούσε επιτέλους να διατεθεί και στους πελάτες.
SsangYong E100 - έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Η SsangYong βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης ένα ηλεκτρικού SUV, που βασίζεται στο Korando και το όνομα του project του είναι «E100». Θα εφοδιάζεται πιθανώς με έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και θα έχει αυτονομία -κατά NEDC- 450 χιλιομέτρων.
Tesla Model Y Τιμή (στη Γερμανία): από 55.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (στη Γερμανία): μέσα στο 2021 Το Model Y είναι στην ουσία ένα Model 3 με μεγαλύτερο ύψος. ¶λλωστε, και τα δύο βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Τα πιο σημαντικά τεχνικά χαρακτηριστικά ανάλογα με την έκδοση είναι τα παρακάτω: 0-100 km/h μεταξύ 3,5 και 5,9 δευτερολέπτων, αυτονομία από 370 έως 480 χιλιόμετρα και τελική ταχύτητα από 192 έως 240 km/h.
Mercedes EQB Τιμή (στη Γερμανία): περίπου 50.000 ευρώ – έναρξη πωλήσεων (σε όλο τον κόσμο): μέσα στο 2021 Η GLB διατίθεται ήδη σε πολλές αγορές, αλλά η Mercedes σκοπεύει μέσα στο 2021 να παρουσιάσει και την ηλεκτρική έκδοσή της, την EQB. Στις αρχικές εκδόσεις ο πιθανότερος ηλεκτροκινητήρας θα είναι ισχύος 204 PS, ενώ ο στόχος σε ό,τι αφορά την αυτονομία είναι τα περίπου 600 χιλιόμετρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr