autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Πλούσιο και γοητευτικό το εσωτερικό

Διαβάστηκε από 23359 αναγνώστες - 24/6/2020

Ωστόσο, αρκούσε σε οποιονδήποτε μία φορά, για να πέσει... θύμα της γοητείας του μικρού Hyundai. Κατ αρχάς, οι χρωματισμοί στο εσωτερικό ήταν πολύ ελκυστικοί. Με ταμπλό και καλύμματα καθισμάτων σε μαύρο και πορτοκαλί και χρώμα αμαξώματος Passion Red απέκτησε πολλούς φίλους, έστω κι αν πολλοί είπαν ότι οι παραπάνω συνδυασμοί ήταν τολμηροί. Ήταν όμως, κι αυτό το εσωτερικό, που έφερε πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος δε συναντάται συχνά στα μοντέλα της κατηγορίας.



Υποβοήθηση εκκίνησης από στάση σε ανηφωριά, φώτα στροφής, σύστημα ανοικτής συνομιλίας, τηλεχειριστήριο για το ηχοσύστημα, σύστημα ελέγχου ταχύτητας, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα. Μόνο λιτό δε θα αποκαλούσε κάποιος αυτόν τον εξοπλισμό.
Και με τι κόστος αποκτά ο ενδιαφερόμενος αυτό το μοντέλο με το συγκεκριμένο, πλούσιο εξοπλισμό; Στα 87 PS, στην έκδοση Style και με δύο, τρία extra το εν λόγω μίνι της Hyundai κόστισε (στη Γερμανία) 14.340 ευρώ. Επομένως, σε ό,τι αφορά την τιμή αυτό το μικρό είναι ένα... μεγάλο. Ταυτόχρονα, είναι ένα αυτοκίνητο, που μας εξέπληξε θετικά ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα, που διανύσαμε μαζί του. Ένας από τους πρώτους δοκιμαστές του εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ, που γέμισε τρεις ολόκληρες σελίδες στο «ημερολόγιο καταστρώματος» του.



Ο συνάδελφός μας είχε εντυπωσιαστεί τόσο από τον εξοπλισμό όσο και από το ζωηρό, τετρακύλινδρο -παλαιάς σχολής- κινητήρα, που τα καταφέρνει μια χαρά ακόμα και χωρίς την υποστήριξη turbo. Ο συνάδελφος άσκησε κριτική για το κιβώτιο ταχυτήτων, σημειώνοντας τα εξής: «Σίγουρα δεν προορίζεται για δυναμικούς οδηγούς». Στην πορεία της δοκιμής διαρκείας τα σχόλια, που ακολούθησαν, συνέχισαν να είναι θετικά, όχι όμως και για το κιβώτιο. Για τον περιορισμένο ενθουσιασμό ευθυνόταν πάνω απΆ όλα ο συμπλέκτης, ο οποίος άμβλυνε από νωρίς την ευχαρίστηση του οδηγού κατά την αλλαγή των σχέσεων. Στη συνέχεια της δοκιμής πήγαμε γιΆ αυτόν  το λόγο τρεις φορές στο συνεργείο. Οι επεμβάσεις των αρμοδίων (π.χ. ρύθμιση του συμπλέκτη) έφερναν κάθε φορά μια βελτίωση, η οποία διαρκούσε μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα.



Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου προβλήματος τα είδαμε με τα ίδια τα μάτια μας μετά από την αποσυναρμολόγηση του i10 στο τέλος της δοκιμής. Αν λοιπόν, οποιαδήποτε εξαρτήματα του αυτοκινήτου είχαν ταλαιπωρηθεί τόσο πολύ σε αυτά τα τρία χρόνια, αυτά ήταν ο συμπλέκτης και το ρουλεμάν της αποσύμπλεξής του. Αν το i10 είχε οδηγηθεί, όπως κάθε συνηθισμένο αυτοκίνητο μιας δοκιμής διαρκείας, σε αυτοκινητοδρόμους και επαρχιακές οδούς, ο συμπλέκτης θα είχε «υποφέρει» σίγουρα λιγότερο. Βέβαια, πολλοί άλλοι συνάδελφοι θα είχαν σημειώσει ότι τους λείπει η -απούσα- 6η σχέση.