1 ΜΑ, ΤΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ; Απάντηση: η κεντρική κονσόλα. Το συγκεκριμένο στοιχείο του εσωτερικού μας ενημερώνει για την κακή κατάσταση του οδοστρώματος με τέτοιους ελαφρείς θορύβους. Πάντως, τα υπόλοιπα μέρη του εσωτερικού είναι τελείως αθόρυβα.
2 ΚΑΛΑ ΜΟΝΩΜΕΝΟ; Για μισό λεπτό! Αυτό, που εμείς αρχικά νομίζαμε πως ήταν μονωτικό υλικό στο θόλο του τροχού, αποδείχθηκε τελικά πως ήταν παχιά, μα πολύ παχιά, βρωμιά.
3 ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΟΠΗΣ. Τρεις φορές προσπάθησαν οι άνθρωποι του συνεργείου, κατά το service, να ρυθμίσουν σωστά το συμπλέκτη, αλλά αυτός συνέχισε τελικά να χτυπά. Απογοήτευση...
4 ΧΑΛΑΡΑ ΚΛΙΠ στις επενδύσεις του κάτω τμήματος του πατώματος και στους θόλους. Πρόκειται για σύνηθες φαινόμενο της Hyundai. Αποτέλεσμα; Φθορές στο αμάξωμα και σε διάφορα άλλα μέρη.
5 ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ. Στην μπροστινή πλευρά λειτουργούν απλά, φωτιστικά σώματα αλογόνου, με αποτέλεσμα πολλά αντικείμενα τη νύχτα να μένουν στο σκοτάδι. ΠαρόλΆ αυτά, το i10 εφοδιάζεται πλέον με LED φώτα ημέρας και φώτα στροφής.
6 ΓΙΝΕΤΑΙ (ΑΚΟΜΑ) ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Εντοπίσαμε σκουριά στους διαμήκεις βραχίονες δεξιά και αριστερά. Η επιδιόρθωση των εν λόγω σημείων είναι δύσκολη, αλλά η αντισκωριακή προστασία είναι σε γενικές γραμμές καλή.
Συμπέρασμα
Το i10, σε σύγκριση με το αντίστοιχο προηγούμενο μοντέλο της Hyundai, έχει πραγματοποιήσει τεράστια πρόοδο. Δεν είναι ένα όχημα πόλης, που (απλώς και μόνο) πείθει. Ωστόσο, ο αδύναμος συμπλέκτης είναι εκνευριστικός. Η αντικατάστασή του κοστίζει (στη Γερμανία) περίπου 740 ευρώ και δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr