autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Θετικά σχόλια μετά από 100.000 «σκληρά» χιλιόμετρα

Διαβάστηκε από 23361 αναγνώστες - 24/6/2020

Έτσι έχουν, λοιπόν, τα πράγματα με το Hyundai i10 της δοκιμής μας. Στο κάτω κάτω, ο μικρός Κορεάτης φίλος μας βίωσε τα πιο σκληρά 100.000 km μιας δοκιμής διαρκείας, τα οποία περιλάμβαναν σύντομες διαδρομές, κίνηση μέσα στην πόλη και συχνή -ακόμα και μέσα στην ίδια μέρα- αλλαγή οδηγών.
Στο πλαίσιο της δοκιμής διαρκείας έχουν καταγραφεί όλες οι βλάβες. Συνήθως ο όγκος τους φτάνει τις 20 σελίδες, ενώ για το i10 συμπληρώθηκαν 56. Ωστόσο, πέρα από το συμπλέκτη, το i10 δεν παρουσίασε κάτι άλλο. Ακόμα ένας συνάδελφός μας σημείωσε τα εξής: «Το i10 διαθέτει ό,τι χρειάζεται κάποιος και τίποτε, που να εκνευρίζει.» Εξαιρείται, βέβαια, το κιβώτιο ταχυτήτων. Ήταν το μοναδικό σημείο του αυτοκινήτου, που έπρεπε να προσέχει περισσότερο ο οδηγός. 



Αν το έδαφος ήταν επίπεδο, κανένα πρόβλημα. Στις ανηφωριές, όπου έπρεπε να γίνονται τα απαραίτητα «κατεβάσματα», το i10 γινόταν μέχρι και σημείο εκκίνησης μιας ουράς αυτοκινήτων.
Τεχνικά προβλήματα; Δύο χαλαρές βίδες στο μοχλό ρύθμισης του ύψους του καθίσματος. Έπειτα από 25.000 χιλιόμετρα, το i10 δεν «υπάκουγε» στις εντολές του δεξιού πεντάλ του. Αιτία ήταν το σπασμένο στέγαστρο του φίλτρου αέρα, το οποίο, ωστόσο, βρισκόταν εντός εγγύησης. Επίσης, λίγο μετά από το μέσον της δοκιμής τοποθετήθηκαν νέα δισκόφρενα και τακάκια (401,56 ευρώ στη Γερμανία). Θα λέγαμε ότι αυτές οι αλλαγές έγιναν πολύ νωρίς. Από την άλλη, όμως, η επίδρασή τους ήταν πέρα για πέρα θετική, καθώς οι αποστάσεις ακινητοποίησης στο τέλος της δοκιμής ήταν στο ίδιο επίπεδο με αυτές στην αρχή της: Από τα 100 km/h έως την ακινησία χρειάστηκαν, λοιπόν, 37 m, επίδοση πολύ καλή για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Κατά την αποσυναρμολόγηση του i10 όλα τα μέρη του συστήματος πέδησής του βρίσκονταν σε καλή κατάσταση. Το ίδιο ισχύει και για το στιβαρό τετρακύλινδρο κινητήρα. Στα έμβολα, στις διαδρομές τους και στις βαλβίδες δε βρέθηκε κάτι το ανησυχητικό. Ακόμα και το κιβώτιο μας εξέπληξε με τα άφθαρτα γρανάζια του. Βέβαια, αυτό της όπισθεν ήταν αναμενόμενα επιβαρυμένο. Σε τελική ανάλυση, πάντως, η Hyundai δε φαίνεται πως έκανε εξοικονόμηση χρημάτων. Το τελευταίο αποδεικνύεται και στα υπόλοιπα μέρη του i10. Εντάξει, χαλαρά κλιπ και «αστοχίες» στην επένδυση των καθισμάτων βρήκαμε, αλλά δεν επρόκειτο για κάτι το δραματικό. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, αν μιλούσε, θα έλεγε απλώς: «Αφήστε με επιτέλους να κινηθώ και να δοκιμάσω την κίνηση σε πόλεις, όπως το Παρίσι ή το Μιλάνο!»