Θέσεις 65 έως 55

Διαβάστηκε από 136764 αναγνώστες - 15/10/2020

65η θέση: Subaru XV 2.0D • 100.000 χιλιόμετρα με ένα Subaru; «Δε θα ήταν πρόβλημα», σκεφτήκαμε. ¶λλωστε, δεν περιμέναμε πολλά προβλήματα: Ωστόσο, προέκυψαν ένας πρόωρα φθαρμένος συμπλέκτη, «λιώσιμο» δύο εμβόλων, διάβρωση από σκουριά σε ακμές του αμαξώματος, προβλήματα στο κάθισμα του οδηγού και η χαλαρή επένδυσή του, που οδήγησε σε ενοχλητικούς θορύβους. Μένει μόνο να ελπίζουμε ότι οι Ιάπωνες θα συμμαζέψουν την κακή κατάσταση σε ένα μοντέλο, που λανσάρισαν σχετικά πρόσφατα. Αρνητικοί βαθμοί: 44. Βαθμός: 4-.



64η θέση: Audi Q3 2.0 TDI quattro • Μετά από 27.077 χιλιόμετρα το Q3 τέθηκε σε λειτουργία έκτακτης ανάγκης πολλές φορές, αφού ο αισθητήρας «λάμδα» αποδείχθηκε ελαττωματικός. Στα 51.935 χιλιόμετρα προέκυψε βλάβη στο ψυγείο ανακυκλοφορίας καυσαερίων. Τα φώτα Xenon και των δύο προβολέων έπρεπε να αντικατασταθούν και, τέλος, το ίδιο συνέβη και με το κιβώτιο ταχυτήτων. Η Audi πρέπει να είναι πιο... μελετηρή, ώστε να μπορεί να δικαιολογεί τις υψηλές τιμές με ανθεκτική τεχνολογία. Αρνητικοί βαθμοί: 42. Βαθμός: 4-.



63η θέση: BMW 218i Active Tourer • Στα 36.331 χιλιόμετρα το συνεργείο βρήκε ένα ελαττωματικό έδρανο στροφαλοφόρου. Η BMW εγκαθιστά ένα ισχυρότερο ρουλεμάν από το 2015. Το μοντέλο της δοκιμής μας, που ήταν προπαραγωγής, δέχτηκε ένα νέο κινητήρα μετά από εννέα μήνες, ο οποίος επίσης δε λειτούργησε χωρίς παράπονα. Το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο χρειάστηκε να... καταφύγει στο πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης δύο φορές μετά από την έναρξη της δοκιμής. Στο αποτέλεσμα της τελικής επιθεώρησης στην ολοκλήρωση της δοκιμής σημειώθηκε πως στο σύστημα κλιματισμού υπήρχε πολύ λίγο ψυκτικό ή ένας υγρός εύκαμπτος σωλήνας αέρα απέτυχε προφανώς να ανταποκριθεί στο έργο του. Τέλος, και ο αποχρωματισμένος δίσκος πίεσης του συμπλέκτη δείχνει ήδη βαριά φθορά. Αρνητικοί βαθμοί: 39. Βαθμός: 4.



62η θέση: Chevrolet Orlando LT + 2.0 TD • Το Orlando έχει πρακτικές πλευρές, όπως επτά θέσεις, άφθονο χώρο, παρέχει καλή ορατότητα, καθώς και έναν ισχυρό, αθόρυβο diesel κινητήρα. Υπάρχουν, όμως, και πάρα πολλά μειονεκτήματα: το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δεν άλλαζε και πολύ κομψά τις σχέσεις του, ενώ το σύστημα κλιματισμού δεν μπορούσε να θερμάνει επαρκώς. Έτσι, το Orlando χρειάστηκε να πάει στο συνεργείο απογραμμάτιστα δύο φορές. Λόγω ενός ραγισμένου «μανικιού» άξονα μετάδοσης και επειδή η πίσω πόρτα δεν άνοιγε πλέον. Η τελική αποσυναρμολόγηση έδειξε επίσης ότι το αυτόματο κιβώτιο, 6 σχέσεων, είχε σοβαρό πρόβλημα. Αρνητικοί βαθμοί: 35. Βαθμός: 4+.



61η θέση: Citroen C4 Cactus Pure Tech 110 • Ένα χαρακτηριστικό Citroën, με ξεχωριστό στιλ, άνετο, αλλά καταδικασμένο πρακτικά σε τελική ανάλυση. Το Cactus είναι ένα τολμηρό, συμπαθητικό, αλλά και... περίεργο αυτοκίνητο. Σίγουρα δεν είναι τέλειο, ωστόσο θα μπορούσαμε να ζήσουμε με αυτό, όχι όμως με σπασμένο σύστημα μετάδοσης και ανάφλεξη. Επίσης , ακόμα κι αν το κόστος κτήσης του είναι χαμηλό, η αξιοπιστία είναι πάντα απαραίτητη. Αρνητικοί βαθμοί: 34. Βαθμός: 4+.



60η θέση: VW Golf 1.4 TSI • Μετά από 100.000 χιλιόμετρα το Golf είχε συλλέξει 12 αρνητικούς βαθμούς (οι βλάβες αφορούσαν στο αυτόματο σύστημα παραθύρων, στην οθόνη και στο σύστημα stop&start). Το test δεν τελείωσε και το Golf συνεχίζει. Μέχρι την ενδιάμεση στάση στα 200.000 χιλιόμετρα, προστέθηκαν περαιτέρω προβλήματα, όπως η βλάβη στη λειτουργία από τις δύο κόρνες, η διαρροή υγρών στα μπροστινά αμορτισέρ, το πτερύγιο πλήρωσης καυσίμου, που κολλάει, και το ελαττωματικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αρνητικοί βαθμοί μετά από 200.000 χιλιόμετρα: 32. Βαθμός: 3-.



59η θέση: BMW i3 • Η τεχνολογία του i3 είναι πειστική. Η δύναμή του είναι εντυπωσιακή και η λειτουργία του απλή. Ωστόσο, το καλώδιο φόρτισης ήταν ενοχλητικό. Είναι ευάλωτο και έπρεπε να αντικατασταθεί πολλές φορές. Μία φορά ο ανεμιστήρας δεν ήθελε να σταματήσει να λειτουργεί και ένας ελαττωματικός αισθητήρας πίεσης επέτρεψε τελικά το άνοιγμα του πτερυγίου πλήρωσης καυσίμου μόνο με απελευθέρωση έκτακτης ανάγκης. Αρνητικοί βαθμοί: 31. Βαθμός: 3-.



58η θέση: Ford Grand C-MAX 2.0 TDCi • Η Ford κατασκευάζει συμπαγή, πρακτικά και έξυπνα αυτοκίνητα, όπως αποδεικνύει το Grand C-MAX με τις ασυνήθιστες συρόμενες πίσω πόρτες. Δυστυχώς, όμως, ο... δαίμονας των ηλεκτρονικών χτύπησε ξανά στο συγκεκριμένο, δοκιμαστικό αυτοκίνητο. Δεν είναι μια μεμονωμένη περίπτωση, όπως προκύπτει από την εμπειρία μας με τα Ford. Στο Grand C-MAX το σύστημα πλοήγησης έμεινε μια φορά χωρίς εικόνα και στη συνέχεια ένα διαβρωμένο βύσμα προκάλεσε εσφαλμένη εφαρμογή παλμών στη διαχείριση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Αρνητικοί βαθμοί: 30. Βαθμός: 3-.



57η θέση: Suzuki Vitara • Το Suzuki Vitara αισθάνεται εξίσου άνετα στην κίνηση της πόλης, όπως και στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητόδρομου. Ωστόσο, μετά από την πρώτη εμπειρία διαρκείας, γίνονται εμφανείς οι πρώτες μόνιμες ενοχλήσεις. Πολύ συχνά και επίσης κουραστικά ήταν τα απρογραμμάτιστα... pit stop στο συνεργείο. Όταν στη συνέχεια το Vitara ακινητοποιήθηκε με βλάβη στον κινητήρα, η κατάταξη δε θα μπορούσε τελικά να είναι ιδιαίτερα υψηλή. Αρνητικοί βαθμοί: 29. Βαθμός: 3-.



56η θέση: SEAT Leon 1.6 TDI • Από τα 80.972 χιλιόμετρα έγιναν αισθητά τα προβλήματα στο σύστημα μετάδοσης. Η αιτία τους ήρθε στο φως όταν το Leon αποσυναρμολογήθηκε το εργοστάσιο: Η συμπερίληψη υλικού στο ρουλεμάν με τους κωνικούς κυλίνδρους είχε προκαλέσει το σχίσιμο του δακτυλίου με επακόλουθη ζημιά στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ωστόσο, τέτοια ελαττώματα στα υλικά είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. Η αντισκωριακή προστασία είναι εξαιρετικά εντάξει. Μόνο η διάβρωση στις πλήμνες των τροχών αμαυρώνει την κατά τα άλλα πολύ καλή εντύπωση. Αρνητικοί βαθμοί: 29. Βαθμός: 3-.



55η θέση: Renault Clio Grandtour TCe 90 • Η κάρτα SD για το σύστημα πλοήγησης «μπλόκαρε» ακριβώς κατά την έναρξη της δοκιμής διαρκείας, αργότερα, μάλιστα, σταμάτησε να λειτουργεί το σύστημα πολυμέσων. Στο τέλος, έδωσε και το κιβώτιο ταχυτήτων (με ένα ελαττωματικό ρουλεμάν) στη Renault ακόμα ένα χτύπημα, που σαφώς επηρέασε τη συνολική βαθμολογία. Συμπέρασμα: Εκτός από το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά που είναι επιρρεπή σε σφάλματα, θέμα υπήρχε και με τα πιο απλά υλικά. Η ποιότητα πρέπει οπωσδήποτε να βελτιωθεί, καθώς η Renault βρίσκεται σήμερα πολύ πίσω από τους Κορεάτες και τους Γερμανούς. Αρνητικοί βαθμοί: 29. Βαθμός: 3-.