Θέσεις 21 έως 11

Διαβάστηκε από 136848 αναγνώστες - 15/10/2020

21η θέση: KIA Ceed 1.6 GDi • Το Ceed χάνει για πολύ λίγο το «άριστα» (“1”) στο test διαρκείας και συγκεντρώνει λιγότερους αρνητικούς βαθμούς σε σχέση με τον ηγέτη της μικρομεσαίας κατηγορίας, VW Golf. Το σύστημα stop&start, όμως, προκαλεί προβλήματα. Προς το τέλος της δοκιμής και ο συμπλέκτης λειτουργεί επίσης αισθητά προβληματικά. Έτσι, το Ceed οδηγήθηκε στο συνεργείο και στο δίσκο τριβής. Πάντως, ως πελάτες, θα μπορούσατε να μείνετε χαλαροί, αφού χάρη στην πολυετή εγγύηση, η επισκευή θα γινόταν με έξοδα της KIA. • Αρνητικοί βαθμοί: 9. Βαθμός: 2+.



20η θέση: VW Passat Variant 1.8 TSI • Η ποιότητα είναι και πάλι σωστή στη VW. Μετά από 100.000 χιλιόμετρα το Passat είναι ακόμα τόσο καλό που, μετά από λίγη εσωτερική φροντίδα, μοιάζει σχεδόν με ένα νέο αυτοκίνητο. Η μόνη λεπτομέρεια που παρατηρήθηκε κατά την ενδιάμεση επιθεώρηση: ένας μικρός σωλήνας αποχέτευσης νερού πίσω από το έμβλημα VW, ο οποίος είχε χάσει τη στήριξή του. Κατά τα άλλα, υπήρξε κριτική για την αργή απόκριση της αυτόματης μεγάλης δέσμης των φώτων και τους υαλοκαθαριστήρες. • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.



19η θέση: Skoda Superb • Έπειτα από 100.000 χιλιόμετρα, η αρχική ευφορία συνεχίζεται. Το Superb έχει ό,τι χρειάζεται για να είναι ένα «αγαπημένο αυτοκίνητο» και μας έπεισε σε γενικές γραμμές. Ουσιαστικά υπήρξε μόνο μία κριτική: Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, έγινε ενοχλητικό μετά από λίγο καιρό. Ωστόσο, δεν είναι ένα τυπικό πρόβλημα της Skoda, αφού το DSG -όπως και η υπόλοιπη τεχνολογία- προέρχεται από τα ράφια της VW. • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.



18η θέση: Suzuki SX4 S-Cross DDiS AllGrip • Το σύστημα πλοήγησης βγήκε μετά από λίγες μέρες νοκ-άουτ, τα ηλεκτρονικά συστήματα ψυχαγωγίας και το χειροκίνητο κιβώτιο δεν τα κατάφερναν πάντα με επιτυχία τα πρωινά. Πέρα από αυτά, όμως, δε συνέβη τίποτε άλλο: καμία αποτυχία, καμία βλάβη, τίποτα! Μετά από 100.000 χιλιόμετρα το Suzuki φαινόταν σαν αχρησιμοποίητο, ενώ ο κινητήρας έδειχνε τελείως άφθαρτος. Συμπέρασμα: το SX4 περνά το test διαρκείας χάρη στη στιβαρή τεχνολογία του. Πάντως, οι Ιάπωνες θα πρέπει επειγόντως να προμηθευτούν καλύτερα συστήματα πλοήγησης. • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.




17η θέση: Mercedes C 250 d 4Matic Estate • Παρόλο που αυτό το station wagon είναι γεμάτο με ευαίσθητη τεχνολογία ως την οροφή του, σχεδόν τα πάντα άντεξαν μέχρι το τέλος της δοκιμής. Αυτό που μας εντυπωσιάζει περισσότερο είναι η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό. Το δοκιμαστικό αυτοκίνητό μας αποσυναρμολογήθηκε επίσης σχεδόν τελείως μετά από την ολοκλήρωση των 100.000 χιλιομέτρων. Η επακόλουθη εξέταση επιβεβαίωσε ότι ο... ασθενής είναι σε άριστη υγεία και έχει μεγάλο προσδόκιμο ζωής. • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.



16η θέση: Mazda MX-5 • Διαθέτει ό,τι είναι διασκεδαστικό! Τον εύστροφο ατμοσφαιρικό κινητήρα (που φτάνει ως τις 7.500 σ.α.λ.!), βάρος μόνο 1.031 κιλών, μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς και κιβώτιο ταχυτήτων, που αλλάζει τις σχέσεις πολύ γρήγορα. Ωστόσο, η συμπάθεια δε μας τύφλωσε στις μικρές ιδιοτροπίες. Το γεγονός ότι με κλειστή οροφή η ορατότητα προς τα πίσω δεν είναι η καλύτερη ή ότι η ανάρτηση είναι πολύ σκληρή, είναι εγγενή στοιχεία στο roadster της Mazda. • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.



15η θέση: Mazda CX-5 Skyactiv D AWD • Τίποτα δεν μπορούσε να σταματήσει το CX-5. Ούτε το απρόσεκτο service της ίδιας της εταιρείας. Παρά τις ξεχασμένες ενημερώσεις λογισμικού και τα λανθασμένα τακάκια, το Mazda απέσπασε το βαθμό “1”! Κι αν το συνεργείο συμμετείχε πιο ενεργά, δε θα υπήρχε το σύμβολο «μείον» μετά από το “1”! • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.



14η θέση: Ford Focus 1.0 EcoBoost • Το Focus πέρασε με επιτυχία το test αντοχής. Ωστόσο, στο cockpit η χρήση του συστήματος πλοήγησης ήταν εκνευριστική εξαιτίας της πληθώρας των διακοπτών και της μικρής οθόνης. Με το πρόσφατο facelift του Focus η Ford έδωσε λύση σε αυτό το πρόβλημα. Στα 22.105 χιλιόμετρα ο κινητήρας «υποβαθμίστηκε» στο πρόγραμμα λειτουργίας έκτακτης ανάγκης και έπρεπε να εγκατασταθεί νέο λογισμικό στο συνεργείο. Ένας ελαττωματικός λαιμός πλήρωσης καυσίμου προστέθηκε αργότερα - διαφορετικά, δεν υπήρχαν άλλα προβλήματα. • Αρνητικοί βαθμοί: 8. Βαθμός: 1-.



13η θέση: Mercedes V 220 d • Η V-Class είναι ένας γίγαντας από πλευράς χώρων και άνεσης ταξιδιού. Παρά τα πολλά και δύσκολα συστήματα, δεν υπήρξε κάποια αποτυχία. Το επίπεδο της ποιότητας είναι ανώτερο σε σχέση με του προκατόχου του. Αλλά η ευρωστία της V-Class ήταν ένα πρόβλημα όταν απαιτείτο ελαφρότητα. Τα βαριά καθίσματα περιορίζουν τις δυνατότητες της μεταβλητότητας του χώρου, ενώ το test αντοχής συνόδευσαν μερικοί έντονοι θόρυβοι. Αυτό είναι κάτι που δεν ταιριάζει με την τιμή και τις αξιώσεις του van της Mercedes-Benz. Ωστόσο, κατά την τελική επιθεώρηση, η Mercedes παρουσίασε ελάχιστα ελαττώματα. • Αρνητικοί βαθμοί: 7. Βαθμός: 1-.



12η θέση: Audi A6 Avant 2.0 TDI • Το A6 Avant πέρασε το test αντοχής χωρίς προβλήματα. Εμφάνισε μόνο ένα ελάττωμα στο τέλος, καθώς ξαφνικά ακουγόταν σαν να βρυχάται, σαν κάποιος να του είχε βάλει μια σπορ εξάτμιση. Επίσης, το παρέμβυσμα της πολλαπλής εξαγωγής δεν ήταν πλέον σφιχτό. Κατά την αποσυναρμολόγηση, μικροσκοπικά ίχνη σκουριάς εμφανίστηκαν στο κάτω μέρος του πατώματος μετά από την αφαίρεση του πίσω άξονα. Κατά τα λοιπά, μετά από 100.000 χιλιόμετρα το A6 Avant μοιάζει με ξεφλουδισμένο... αυγό. • Αρνητικοί βαθμοί: 6. Βαθμός: 1-.



11η θέση: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 2WD • Όποιος κατασκευάζει τέτοια αυτοκίνητα χωρίς προβλήματα, όπως το Tucson, μπορεί εύκολα να δώσει μια 5ετή εγγύηση. Κατά την αποσυναρμολόγηση στο τέλος του test, ξεχωρίζουν μόνο μικρά πράγματα: Ένα χαλαρό στήριγμα λαμαρίνας στον άξονα εξαερισμού, σκουριά στα σημεία μάζας του αμαξώματος και μία εξωτερικά επηρεασμένη μίζα. Ωστόσο, τα πτερύγια του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μοιάζουν καινούργια. • Αρνητικοί βαθμοί: 6. Βαθμός: 1-.