Κορυφαία 10άδα

Διαβάστηκε από 136846 αναγνώστες - 15/10/2020

10 θέση: Hyundai i30 Tourer 1.6 CRDi • Το Hyundai έρχεται πολύ κοντά στο ιδανικό των άψογων δρομέων αντοχής. Τα μόνα αρνητικά σημεία οφείλονταν στην κακή μόνωση, στα ελαττωματικά φωτάκια στην πινακίδα κυκλοφορίας και σε έναν προβολέα που ήταν ρυθμισμένος πολύ ψηλά. Το i30 είναι, κατά τα άλλα, κορυφαίο όσον αφορά την αξιοπιστία. Απλώς, δε δημιουργεί προβλήματα στον αγοραστή του. • Αρνητικοί βαθμοί: 5. Βαθμός: 1-.



9η θέση: BMW X1 xDrive20i • Το πολυτελές SUV μπορεί να ικανοποιήσει όλες τις υψηλές απαιτήσεις στο test αντοχής. Μπορεί να ταξιδέψει, να ρυμουλκήσει, να κινηθεί γρήγορα και να μας... κακομάθει. Για πολλά χρήματα προσφέρονται πολλά, στο τέλος επίσης απροβλημάτιστα 100.000 χιλιόμετρα - και μία κορυφαία θέση στην κατάταξή μας. Μόνο το σύστημα πλοήγησης είχε δυσκολίες - διαφορετικά η X1 είναι μοντέλο-υπόδειγμα. • Αρνητικοί βαθμοί: 5. Βαθμός: 1-.



8η θέση: Volvo XC60 D4 FWD • Επιτέλους, ένα πολυτελές SUV που δικαιολογεί την υψηλή τιμή του με την υποδειγματική αξιοπιστία. Κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, οι χώροι και η μακροπρόθεσμη ποιότητα είναι πειστικά στοιχεία, υπάρχουν μόνο θέματα σε μικροπράγματα. Ο κινητήρας είναι σε άριστη κατάσταση μετά από 100.000 χιλιόμετρα, όπως δείχνει η τελική εξέταση. Ωστόσο, η Volvo πρέπει να εξαλείψει την απρόσεκτη αντισκωριακή προστασία στο κάτω μέρος του αμαξώματος. • Αρνητικοί βαθμοί: 4. Βαθμός: 1.



7η θέση: KIA Sportage 2.0 CRDi AWD • Το SUV της KIA επιβιώνει στα 100.000 χιλιόμετρα χωρίς καμία βλάβη. Το Sportage παραμένει απολύτως καθαρό ακόμα και μετά από τον τελικό έλεγχο σε κατάσταση αποσυναρμολόγησης. Αξιοπιστία στο υψηλότερο επίπεδο, χαρακτηριστικά προϊόντος και σχεδιασμός 100% συμβατός με την Ευρώπη - η KIA έχει από καιρό σταματήσει να σχεδιάζει αποκλειστικά για την τιμή. Με αυτόν τον τρόπο, η κορεατική φίρμα γίνεται επίσης φοβερός ανταγωνιστής για τη γερμανική βιομηχανία. • Αρνητικοί βαθμοί: 4. Βαθμός: 1.



6η θέση: VW Golf Sportsvan 1.4 TSI • Το Sportsvan... επιβίωσε των 100.000 χιλιομέτρων τόσο πειστικά και χωρίς βλάβη, που επεκτείναμε τη δοκιμή κατά ακόμα 50.000 χιλιόμετρα, τα οποία διανύθηκαν σχεδόν χωρίς κανένα παράπονο. Υπήρχαν μόνο μικρά θέματα: Η VW άλλαξε τον κοτσαδόρο. Τα συνεργεία γνωρίζουν το πρόβλημα και μπορούν να βοηθήσουν... • Αρνητικοί βαθμοί: 4. Βαθμός: 1.



5η θέση: Toyota Prius IV • Μετά από 100.000 χιλιόμετρα το Prius φαίνεται τόσο ετοιμοπόλεμο όσο την πρώτη μέρα κατασκευής του! Ακόμα και μετά από τον τεχνολογικό έλεγχο, ένα πράγμα είναι σίγουρο: ο... ασθενής είναι εντελώς υγιής. Τώρα υπάρχουν επιπλέον 50.000 χιλιόμετρα για την κορυφή - κατά τα οποία δε θα έπρεπε να συμβούν πολλά. • Αρνητικοί βαθμοί: 3. Βαθμός: 1.



4η θέση: Audi A4 Avant • Στιβαρή μεσαία κατηγορία; Το Α4 το έχει αποδείξει εντυπωσιακά. Κατά την αποσυναρμολόγηση, μετά από 100.000 χιλιόμετρα, εμφανίζεται η αξιοπιστία του μοντέλου από το Ingolstadt. Δεν υπάρχουν προβλήματα ή λόγοι για παράπονα σχετικά με την τεχνολογία, τον εξοπλισμό του εσωτερικού ή την ποιότητα κατασκευής. Αυτό δίνει στο Audi A4 την αντίστοιχη βαθμολογία! • Αρνητικοί βαθμοί: 2. Βαθμός: 1.



3η θέση: VW Tiguan 2.0 TSI • Το Tiguan κάλυψε εύκολα τα 100.000 χιλιόμετρα. Εμείς, όμως, το αφήσαμε να συνεχίσει έως και τα 200.000 χιλιόμετρα. Ενδιάμεση κατάσταση σε επίπεδο 150.000 χιλιομέτρων: καθόλου προβλήματα! Τα μόνο δύο σημεία προβληματισμού οφείλονται στην όχι τέλεια άνεση του αυτόματου κιβωτίου DSG. • Αρνητικοί βαθμοί: 2. Βαθμός: 1.



2η θέση: SEAT Ateca 1.4 Eco TSI • Μετά από μεγάλα ταξίδια, αρκετοί οδηγοί παραπονιούνται για πόνους στην πλάτη και πιασμένους γλουτούς. Αυτό αμαυρώνει την υπέροχη και, κατά τα άλλα, άψογη εμφάνιση με έναν αρνητικό βαθμό. Αλλά αυτό είναι μόνο το ενδιάμεσο καθεστώς: Το SEAT δεν έχει αποσυναρμολογηθεί ακόμη, αν και έφτασε τα 100.000 χιλιόμετρα, αφού θα συνεχίσει στην... παράταση. • Αρνητικοί βαθμοί: 1. Βαθμός: 1.




1η θέση: Audi A3 Sportback g-tron • Φυσικό αέριο; Ακόμα μια... εξωτική τεχνολογία κίνησης. Ωστόσο, αυτό το Audi αντέκρουσε τις προκαταλήψεις και έλαμψε στη δοκιμή αντοχής με αξιοπιστία, όπως κανένα αυτοκίνητο νωρίτερα. Το συμπέρασμα μετά από 100.000 χιλιόμετρα: καμία αποτυχία, καμία βλάβη. Η τελική επιθεώρηση μετά την αποσυναρμολόγηση επίσης δεν αποκαλύπτει τίποτα το εμφανές. • Αρνητικοί βαθμοί: 0. Βαθμός: 1+.