autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Θέσεις 43 έως 33

Διαβάστηκε από 177837 αναγνώστες - 11/3/2021

43η θέση: Mercedes B200 CDI • Ένα μικρομεσαίο με ευμετάβλητο εσωτερικό, άνετους χώρους και ένα αστέρι στη γρίλια του ψυγείου του - αν το ψάχνετε, είναι μία πολύ καλή επιλογή! Κατά την άποψή μας, όμως, μία Mercedes πρέπει να προσφέρει περισσότερα. Κι αυτό το αναφέρουμε επειδή τα ελαττωματικά ηλεκτρονικά δεν εξασφάλισαν μια λειτουργία χωρίς προβλήματα. Συμπέρασμα: Δε θα αρνηθούμε την καλή αξιοπιστία της B-Class. Ωστόσο, δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας. Επίσης, μια Mercedes κόστους 46.000 ευρώ (στη Γερμανία) πρέπει να οδηγείται με άνεση και σιγουριά. • Αρνητικοί βαθμοί: 18. Βαθμός: 2-.



42η θέση: KIA Rio 1.4 CVVT • Το ως συνήθως αξιόπιστο μικρό αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί με βάση το μοντέρνο ευρωπαϊκό στιλ χωρίς να υστερεί στους τομείς της πρακτικότητας και της καθημερινότητας. Τώρα, όμως, πρέπει οι Κορεάτες να βελτιώσουν περαιτέρω τους τομείς των κινητήρων και της ανάρτησης, ώστε να φτάσουν στο ανώτερο επίπεδο. Και στις λεπτομέρειες, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να συναρμολογείται πιο προσεκτικά. Για παράδειγμα, παρατηρήθηκε έλλειψη λιπαντικού στην άρθρωση του καπό, διαρροή ψυκτικού στο συμπιεστή, ενώ ο συμπλέκτης είναι ολοένα και πιο άκαμπτος. • Αρνητικοί βαθμοί: 17. Βαθμός: 2-.



41η θέση: Hyundai i40 SW 1.7 CRDI • Το i40cw ολοκλήρωσε μια... καθαρή δοκιμή αντοχής. Μόνο στο τέλος έδειξε το κορεατικό μοντέλο τις διαθέσεις του: Στα 79.000 χιλιόμετρα «παρέδωσε το πνεύμα» ένας μπροστινός βομβητής υποβοήθησης στάθμευσης. Και 6.000 χιλιόμετρα αργότερα το CD-player σταμάτησε να λειτουργεί. Αλλά η μακροπρόθεσμη ποιότητα είναι καλή. Εκτός από ένα κρυφό σημείο σκουριάς στην πόρτα του χώρου αποσκευών και ένα... κυματιστό κομμάτι υλικού κάλυψης στο εσωτερικό, δεν υπήρχαν ίχνη πρόωρης γήρανσης. Έτσι, η φίρμα επιβεβαιώνει τη θετική εξέλιξή της. • Αρνητικοί βαθμοί: 17. Βαθμός: 2-.



40η θέση: Volvo V60 D2 • Μικρός κινητήρας, μεγάλο αυτοκίνητο - το V60 δεν είναι το κορυφαίο δυναμικό μοντέλο για το... αφεντικό της φίρμας, αλλά μια άνετη, ταξιδιάρικη πρόταση με εξαιρετικά μεγάλη αυτονομία. Η συμπαγής ποιότητα και η υψηλή ποιότητα κατασκευής αντιστοιχούν στην υψηλή τιμή ενός Volvo. Αν μετά από 100.000 χιλιόμετρα μόνο η χειρολαβή της πόρτας τρίζει και το αυτοκίνητο εξακολουθεί να φαίνεται ολοκαίνουργιο, τότε οι επιλογές της Volvo δεν μπορεί να είναι τόσο λανθασμένες. Μόνο το σύστημα infotainment δε μας έπεισε - και επίσης προκάλεσε τη μόνη βλάβη της δοκιμής διαρκείας. • Αρνητικοί βαθμοί: 15. Βαθμός: 2.



39η θέση: Renault Twingo Energy TCe 90 • Mini αυτοκίνητο με άφθονο χώρο - το Twingo είναι καλά εξοπλισμένο για την καθημερινότητα στην πόλη και μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες. Πάντως, τα ηλεκτρονικά και το αμάξωμα δημιούργησαν τα προβλήματά τους. Μάλιστα, υπήρχαν και τα πρώτα σημάδια διάβρωσης. Ο λόγος γίνεται για τη σκουριά, που βρέθηκε κάτω από τη σφράγιση της πίσω πόρτας. Συνολικά, ωστόσο, οι αδυναμίες παραμένουν εντός ορίων και το Twingo είναι πειστικό. • Αρνητικοί βαθμοί: 15. Βαθμός: 2.



38η θέση: Nissan Qashqai 1.6 dCi 4x4 • Η Nissan έχει εκσυγχρονίσει το best-seller της στη δεύτερη γενιά του, κάνοντάς το πιο αξιόπιστο. Είναι κρίμα που η κινητήρια μονάδα δεν έμεινε χωρίς ζημιά στο test αντοχής. Πρώτα, η τσιμούχα λαδιού «ίδρωσε» μετά από 30.512 χιλιόμετρα, και έπειτα η στεγανοποίηση του άξονα έπρεπε να αντικατασταθεί στα 63.109 χιλιόμετρα. Η τελική εξέταση αποκάλυψε μόνο ελαττώματα. Αλλά οι αδυναμίες στη μόνωση, την ανάρτηση και τα συστήματα υποβοήθησης αποκαλύπτουν τι λείπει για την κορυφή. • Αρνητικοί βαθμοί: 15. Βαθμός: 2.



37η θέση: Mercedes E 220 d SW • Ήδη από τα 15.328 χιλιόμετρα, η κεραία του GPS σταμάτησε να παρέχει τις υπηρεσίες της, κάτι που συνέβη επίσης λίγο πριν από το τέλος της δοκιμής με το σύστημα κλιματισμού CO2. Κατά τα άλλα, αυτή η Mercedes δεν έδειξε αδύνατα σημεία - ούτε καν όταν αποσυναρμολογήθηκε, φτάνοντας στα 100.000 χιλιόμετρα. • Αρνητικοί βαθμοί: 15. Βαθμός: 2.



36η θέση: BMW 320d xDrive GT • Κάποιες… αστοχίες στα ηλεκτρονικά ήταν εντυπωσιακές: Στην κεντρική οθόνη έγραφε: «Η κάμερα οπισθοπορείας είναι ελαττωματική». Η υποβοήθηση στάθμευσης στην πραγματικότητα λειτουργούσε, αλλά είχε ένα σφάλμα λογισμικού. Η τελική αποσυναρμολόγηση του δοκιμαστικού αυτοκινήτου αποκάλυψε μια μικρή ρωγμή στο έμβολο. «Μεμονωμένη περίπτωση», λέει η BMW. Και οι θόρυβοι που προέρχονταν από τον πίσω άξονα στο τέλος της δοκιμής; Με λίγο γράσο θα αντιμετωπιστούν σίγουρα. Ωστόσο, η BMW δεν το χρειαζόταν αυτό σε προηγούμενες δοκιμές αντοχής. • Αρνητικοί βαθμοί: 14. Βαθμός: 2.



35η θέση: Toyota Yaris 1.5 Hybrid • Το Yaris καλύπτει 100.000 χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα, καθώς όλα λειτουργούν με τη συνήθη τελειότητα της Toyota. Μόνο μία φορά έπρεπε να πάει το Yaris στο συνεργείο απρογραμμάτιστα εξαιτίας ενός χαλαρού διακόπτη των alarm. Από την άλλη πλευρά, απογοητευτικό για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής της Toyota είναι τα μικρά μεν, αλλά πολλά, δε, σημεία σκουριάς που εμφανίστηκαν κατά την αποσυναρμολόγηση, όπως για παράδειγμα σε πολλά μέρη του αμαξώματος που δεν είναι ορατά από έξω. • Αρνητικοί βαθμοί: 13. Βαθμός: 2.



34η θέση: Renault Megane TCe 130 • Μικροπράγματα, όπως η... τρελή δομή του μενού, οι μέτριες δυνατότητες της ραδιοφωνικής λήψης ή το χωρίς αίσθηση τιμόνι ήταν σημεία, που ενόχλησαν. Ωστόσο, το Mégane ήταν πειστικό από άποψης ποιότητας. Οι άνετες
-και ιδανικές για μεγάλες αποστάσεις- σπορ θέσεις της εξοπλιστικής εκδοχής GT επαινέθηκαν ιδιαίτερα. Τα καθίσματα διατηρούν το σταθερό χαρακτήρα τους ακόμα και μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, δεν υπήρχε τίποτα κακό για τον κινητήρα. Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων με τα 132 PS λειτουργεί πολιτισμένα και δείχνει και στην πράξη ισχυρό. • Αρνητικοί βαθμοί: 13. Βαθμός: 2.



33η θέση: Mazda 6 SW Skyactiv-D 175 AWD • Μετά από 42.680 χιλιόμετρα, τα φρένα, τα οποία είχαν προηγουμένως επικριθεί για τη σπογγώδη αίσθησή τους, οδήγησαν σε μια απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο συνεργείο. Μια δαγκάνα των μπροστινών φρένων είχε μπλοκάρει, έτσι η Mazda άλλαξε αμέσως όλα τα τακάκια. Στο τέλος του test, η απόδοση από τα τακάκια και τα δισκόφρενα μειώθηκε ξανά τελείως. Κατά τα άλλα, δεν υπήρχαν άλλες αστοχίες, ωστόσο η απόδοση του Mazda δεν ήταν αρκετή για το «άριστα» (1). Στο τέλος κατέκτησε ένα συμπαθητικό «2+». • Αρνητικοί βαθμοί: 12. Βαθμός: 2+.