Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου στην αρχή ή στο τέλος της παραγωγής του;

Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου στην αρχή ή στο τέλος της παραγωγής του;

16/7/2024

Οι νέες αφίξεις ενσωματώνουν καινούργιους εξοπλισμούς και τεχνολογίες
Όμως μπορεί να ταλαιπωρηθείς από «προβλήματα νεότητας»
Το νέο μοντέλο είναι ακριβότερο, αλλά θα έχει ευκολότερη μεταπώληση
Το απερχόμενο μοντέλο είναι τέρμα εξελιγμένο και σε καλύτερη τιμή

Οι νέες αφίξεις ενσωματώνουν καινούργιους εξοπλισμούς και τεχνολογίες

Ήρθε η ώρα να διαλέξεις το επόμενο σου αυτοκίνητο. Αν είσαι τυχερός και πρόκειται να το αγοράσεις καινούργιο-και όχι μεταχειρισμένο-οι επιλογές στην αγορά είναι πραγματικά πολλές. Αφού διαλέξεις την κατηγορία στην οποία θα κινηθείς, θα ερευνήσεις ποιες από τις μάρκες διαθέτουν μοντέλο με τις προδιαγραφές που σε ενδιαφέρουν. Θα ξεχωρίσεις αυτά που σου αρέσουν περισσότερο και πολύ πιθανόν θα αρχίσεις να ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά της κάθε περίπτωσης. Όποια από τα μοντέλα έχουν παρουσιαστεί πρόσφατα, θα έχουν το πλεονέκτημα ότι θα ενσωματώνουν ότι τελευταίο υπάρχει σε τεχνολογία και εξοπλισμούς ασφαλείας.

Όμως μπορεί να ταλαιπωρηθείς από «προβλήματα νεότητας»

Τα ολοκαίνουργια μοντέλα, μπορεί να ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ωστόσο μερικές φορές οι νέοι ιδιοκτήτες τους μπορεί να ταλαιπωρηθούν από τα λεγόμενα «προβλήματα νεότητας». Όσο σημαντικές κι αν είναι οι εφαρμογές καινούργιων τεχνολογιών στα αυτοκίνητα, αυτές δεν παύουν να χρειάζονται μια εκτεταμένη περίοδο δοκιμών. Προκειμένου να διαπιστωθεί στην πράξη η αποτελεσματικότητα ενός νέου εξοπλισμού σε πολλά διαφορετικά σενάρια καθημερινής χρήσης, τα εργοστάσια πραγματοποιούν εντατικές δοκιμές κάτω από διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Όμως αυτό δεν είναι πάντα αρκετό, με αποτέλεσμα να χρειάζονται επεμβάσεις και ανακλήσεις αν κάποια δεδομένα δεν αξιολογηθούν σωστά από το τμήμα έρευνας και εξέλιξης αρχικά, ή τις γραμμές παραγωγής στη συνέχεια.

Το νέο μοντέλο είναι ακριβότερο, αλλά θα έχει ευκολότερη μεταπώληση

Τα νέα μοντέλα στο λανσάρισμα τους, ενσωματώνουν κάθε τι καινούργιο έχει να επιδείξει το μάρκετινγκ, όπως καινούργιο σχεδιασμό, καινούργια υλικά, μέχρι και καινούργιες χρωματικές επιλογές. Συνήθως όμως, ενσωματώνουν και...καινούργιο τιμοκατάλογο, με τις νέες τιμές να είναι συνήθως φουσκωμένες. Όποιος έχει λοιπόν κατά νου να περιμένει να βγει το νέο μοντέλο-στην περίπτωση που αυτό αναμένεται σύντομα-θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος ότι θα βάλει το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη. Πλεονέκτημα πάντως, θα πρέπει αντίστοιχα να θεωρείται το γεγονός, ότι το ολοκαίνουργιο μοντέλο θα κρατηθεί ψηλά στις προτιμήσεις των αγοραστών για τα επόμενα χρόνια, συγκριτικά με εκείνο που αντικαθιστά, και κατά συνέπεια η εκταμίευση ενός μεγαλυτέρου ποσού κατά την αρχική αγορά, αντισταθμίζεται με μια καλύτερη μεταπώληση αργότερα.

Το απερχόμενο μοντέλο είναι τέρμα εξελιγμένο και σε καλύτερη τιμή

Αντίστοιχα, το υπάρχον μοντέλο που είναι υπό αντικατάσταση (στο «runout»), θα έχει πολύ ενδιαφέρουσες προσφορές, είτε αυτές μεταφράζονται σε καλύτερη τιμή, καλύτερο επιτόκιο ή άλλη μορφή «επιδότησης». Εννοείται, ότι ένα μοντέλο που βρίσκεται στη «δύση» της καριέρας του στην αγορά, είναι τέρμα εξελιγμένο και απαλλαγμένο από τα προαναφερθέντα προβλήματα νεότητας, πολλά από τα οποία μάλιστα διορθώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα στις γραμμές παραγωγής, χωρίς ιδιαίτερες ανακοινώσεις και «τυμπανοκρουσίες». Οι διορθώσεις αυτές, γίνονται συνήθως αντιληπτές μόνο από τους τεχνικούςafter sales μιας μάρκας.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε